удаленная

Розробка логотипу, створення графічного дизайну

будь-якої складності
1200+ успішних проектів
6 років на ринку
28 дизайнерів в команді
Реалізовано проектів
01310
У 40 різних сферах
портфоліо
Поточні проекти
00030
дивитися проекти

Цифри про нас

6 років  1200+ успішних проектів  Команда з 28 дизайнерів

Гарантії

Якщо жоден варіант логотипу не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно

Економія до 30%

Спеціалізуємося на віддалену роботу - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників.

Світовий досвід

Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Англії та ін.)
дізнайтеся, чому ви

економите до 30%  грошей і часу

працюючи з нами
Дизайн упаковки <br> з сюжетними лініями <br> персонажів  для ТМ
Дизайн упаковки
з сюжетними лініями
персонажів для ТМ "Геркулес"
детальніше
Дизайн <br> кулінарного каталогу
Дизайн
кулінарного каталогу
детальніше
Логотип <br> для великого агрохолдингу України<br>
Логотип
для великого агрохолдингу України
"ТерраВіта"
детальніше
Логотип <br> для розробника відеоігор <br> (Франція)
Логотип
для розробника відеоігор
(Франція)
детальніше
Велика <br> меблева фабрика <br> (Бельгія)
Велика
меблева фабрика
(Бельгія)
детальніше
Логотип <br> для нью-йоркської приватної клініки <br> по лікуванню захворювань рухової системи
Логотип
для нью-йоркської приватної клініки
по лікуванню захворювань рухової системи
детальніше
Логотип і сайт <br> для компанії, яка організовує <br> професійні розіграші
Логотип і сайт
для компанії, яка організовує
професійні розіграші
детальніше
Логотип <br>для житлового комплексу від <br>відомого забудовника
Логотип
для житлового комплексу від
відомого забудовника "Фундамент"
детальніше
Шрифтовий логотип <br> для музичної групи
Шрифтовий логотип
для музичної групи
детальніше
Логотип <br> для військової бронетехніки <br>
Логотип
для військової бронетехніки
"ВАРТА"
детальніше
Логотип <br> для бренду пива <br> (Греція)
Логотип
для бренду пива
(Греція)
детальніше
Логотип <br> для мережі продуктових <br> магазинів
Логотип
для мережі продуктових
магазинів "Добрый Папа"
детальніше
Розробка логотипу <br> української авіакомпанії <br>
Розробка логотипу
української авіакомпанії
"MAUtechnic"
детальніше
Наша команда
6 проект менеджерів
28 дизайнерів

Хочу отримати індивідуальну пропозицію з прикладами робіт

отримати

Ми перша онлайн студія дизайну. Розробляючи систему роботи, ми сконцентрувалися на двох важливих складових для сучасної студії дизайну - сервіс обслуговування і кінцевий результат.

Що таке сервіс Gagarin – це особистий кабінет для кожного клієнта, що дозволяє спостерігати онлайн за роботою над Вашим проектом.

Що таке якість Gagarin – це економія до 30%: Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і каву працівників.

Ми реалізували понад 1000 проектів. Переконатися в високому рівні робіт Ви можете ознайомившись з нашим портфоліо.

Фірмовий стиль
Дизайн візиток
Флаєра, буклети, листівки
Білборди і зовнішня реклама
Упаковка і етикетка
Неймінг і слогани
Розробка персонажа
Дизайн поліграфії
Дизайн сайту

Створення логотипу. Розробка логотипів в Gagarin Studio

Створення логотипу - це один з найважливіших процесів у становленні іміджу компанії. Вдало розроблений фірмовий знак повинен стати відправною точкою в розробці інших елементів корпоративного стилю, які в комплексі сприяють зростанню впізнаваності компанії та популярності її товарів.

Якісний логотип необхідний компанії для її ідентифікації і успішного просування на ринку. Він формує яскравий і привабливий образ компанії, в якому клієнти повинні побачити місію, ідеологію і нематеріальні цінності бренду. Фірмовий символ бренду повинен легко запам'ятовуватися аудиторією і викликати почуття довіри і лояльності.

У зв'язку з величезним впливом логотипу на майбутнє компанії його розробку слід довіряти виключно професіоналам.


Розробка логотипу в Києві

Фахівці Gagarin Studio мають величезний досвід роботи створення фірмової стилістики для різних брендів. Завдяки команді професіоналів, які володіють достатнім обсягом знань і навичок у сфері маркетингу, психології, комунікації, дизайну та поліграфії, робота над створенням логотипів для компанії проходить максимально оперативно і налагоджено.

Будь-яка компанія, звертаючись до професійних дизайнерів хоче отримати ефективний логотип, який буде сприяти збільшенню кількості нових клієнтів і обсягів продажів.

Щоб максимально сформулювати свої вимоги для фахівців власник компанії повинен заповнити технічне завдання для розробки продає логотипу. Попередньо фахівцями проводиться робота над збором і аналізом даних про діяльність компанії і фірм конкурентів. Також збирається інформація про потенційних клієнтів компанії з метою виявлення їх переваг, які необхідно врахувати їх в процесі роботи над логотипом. Виходячи з поставлених цілей, вимог і побажань клієнта професійні маркетологи і дизайнери починають роботу над якісної візуалізацією образу бренду, опрацьовуючи дизайн логотипу.

Отриманий в результаті спільної роботи професіоналів логотип буде відповідати наступним критеріям:

  • яскравість;
  • індивідуальність;
  • змістовність;
  • легкість в сприйнятті;
  • привабливість;
  • чіткість;
  • впізнаваність;
  • виразність;
  • асоціативність;
  • запам'ятовуваність.

Логотип і його форми повинні мати високу якість виконання для збереження своїх якостей при зміні масштабу, тиражуванні і нанесенні на різні носії.

Фахівці в Gagarin Studio підготують для кожного клієнта безліч індивідуальних рішень і розроблять ефективний логотип, відповідний найсміливішим очікуванням.

 

Формуємо бриф на розробку логотипу

Бриф на розробку логотипу - це документ, в якому замовник повинен сформулювати свої вимоги щодо майбутнього логотипу та відповісти на всі поставлені запитання для отримання якісного результату. Кожен професійний дизайнер починає свою роботу з клієнтами з процесу бріфованія.

Для заповнення брифу замовнику може знадобитися кілька годин або днів, але до даного процесу слід підійти максимально відповідально. Інформація, зазначена в брифі, повинна бути максимально вичерпної. На скільки точно і вичерпно відповість замовник на питання в брифі залежить час, витрачений на створення гідного логотипу і успіх від отриманого результату.

У брифі замовник зазначає таку інформацію:

  • найменування компанії;
  • загальні відомості про бренд і історія його створення;
  • характеристика та особливості цільової аудиторії;
  • відомості про конкурентів компанії;
  • рекомендації щодо форми, колірного оформлення і характеру логотипу;
  • засоби комунікації, які замовник планує використовувати;
  • обов'язкові складові логотипу;
  • враження, яке повинен виробляти логотип;
  • основні вимоги та обмеження;
  • логотипи інших компаній, які подобаються і не імпонують замовнику;

За допомогою брифа замовник може донести корисну для розробників інформацію, яка дозволить значно прискорити процес, заощадити час і дасть фахівцям чітке розуміння основної мети проекту.


Як формується ціна на розробку логотипу в Києві

Вартість розробки логотипу залежить від багатьох факторів:

  • професійний рівень і досвід розробників;
  • строки виконання робіт;
  • кількість опрацьовують ескізів, які пропонуються замовнику до моменту затвердження остаточного варіанту;
  • обсяг робіт.

Якщо замовник чітко знає, що він хоче і правильно формує завдання дизайнерам, ціна такої роботи буде менше. Коли замовник не розбирається в дизайні і не може сформулювати свої ідеї, тоді над логотипом працює ціла команда професіоналів, які вивчають ринок і специфіку ведення бізнесу компанії і створюють кілька концептів. Така об'ємна робота буде коштувати на порядок дорожче.

Замовити в один  клік
Логотип
Фірмовий  стиль
Упаковка /  етикетка
Дизайн  поліграфії
Нейминг /  слоган

Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!