5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні

Час читання: 6 хвилин
563

Більше 3D-типографіки

У 2018 році 3D-типографіка стала ще актуальнішою та популярнішою, ніж у 2017 році. Головне для дизайнера у цьому графічному прийомі – креативність. Ця технологія налаштована на привернення уваги широкої аудиторії. Також варто звернути увагу на 3D-анімації, вони також будуть у попиті у 2018 році.

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №1

 

Зацифрування ручної роботи

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №2

Handmade завжди в тренді - це стильно. Сучасні електронні інструменти, такі як планшети, стілуси та спеціальні мобільні додатки істотно полегшують процес створення малюнків від руки, транслюючи його в цифровий простір. Епоха старого доброго фотошопу поступово зживає себе. Зараз актуально все креативне, цікаве та рукотворне.

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №3

 

Яскраві насичені кольори та незвичайні градієнти

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №4

У 2017 градієнт, що приївся всім, ледь не увійшов до антитрендів світу у графічному дизайні, проте вже в 2018 році градієнт знову займає позиції лідерства серед графічних прийомів. Однак мова йде про змінене поняття знайомого всім нам градієнта. Наразі трендом вважається градієнт виконаний яскравими, насиченими кольорами, з різними текстурами, створений з ефектом двотонового зображення.

Такий вид градієнта ще не встиг приїстися вибагливій публіці і точно не залишиться без уваги.

Вічний хіт – ретро стиль

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №5

Здавалося, що ретро і не виходив ніколи з моди, однак у 2018 році ретро-стиль набув особливої ​​популярності та актуальності. Сучасні модернізовані ілюстрації, оформлені за правилами класичного ретро-стилю - справжній гарячий хіт року. Те саме стосується і анімації цього стилю. Однак варто підходити до цього не стандартно, з легкою ноткою хуліганства. Головний девіз: із повсякденного у неймовірне!

Претензійні, креативні шрифти

5 гарячих трендів 2018 у графічному дизайні - Фото №6

Епатажні та ексцентричні шрифти – це безперечний хіт, особливо для дизайнерських, виготовлених за індивідуальним замовленням, ексклюзивних робіт. Ламана структура тексту, нечіткі або надто обертові лінії, спотворені, розбиті на частини прямі – все це безперечно впадає у вічі – у тому й головний сенс!


Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀