Більше 3D-типографіки
У 2018 році 3D-типографіка стала ще актуальнішою та популярнішою, ніж у 2017 році. Головне для дизайнера у цьому графічному прийомі – креативність. Ця технологія налаштована на привернення уваги широкої аудиторії. Також варто звернути увагу на 3D-анімації, вони також будуть у попиті у 2018 році.
Зацифрування ручної роботи
Handmade завжди в тренді - це стильно. Сучасні електронні інструменти, такі як планшети, стілуси та спеціальні мобільні додатки істотно полегшують процес створення малюнків від руки, транслюючи його в цифровий простір. Епоха старого доброго фотошопу поступово зживає себе. Зараз актуально все креативне, цікаве та рукотворне.
Яскраві насичені кольори та незвичайні градієнти
У 2017 градієнт, що приївся всім, ледь не увійшов до антитрендів світу у графічному дизайні, проте вже в 2018 році градієнт знову займає позиції лідерства серед графічних прийомів. Однак мова йде про змінене поняття знайомого всім нам градієнта. Наразі трендом вважається градієнт виконаний яскравими, насиченими кольорами, з різними текстурами, створений з ефектом двотонового зображення.
Такий вид градієнта ще не встиг приїстися вибагливій публіці і точно не залишиться без уваги.
Вічний хіт – ретро стиль
Здавалося, що ретро і не виходив ніколи з моди, однак у 2018 році ретро-стиль набув особливої популярності та актуальності. Сучасні модернізовані ілюстрації, оформлені за правилами класичного ретро-стилю - справжній гарячий хіт року. Те саме стосується і анімації цього стилю. Однак варто підходити до цього не стандартно, з легкою ноткою хуліганства. Головний девіз: із повсякденного у неймовірне!
Претензійні, креативні шрифти
Епатажні та ексцентричні шрифти – це безперечний хіт, особливо для дизайнерських, виготовлених за індивідуальним замовленням, ексклюзивних робіт. Ламана структура тексту, нечіткі або надто обертові лінії, спотворені, розбиті на частини прямі – все це безперечно впадає у вічі – у тому й головний сенс!