Фахівці Gagarin studio провели дослідження та висунули свої припущення про актуальні тенденції у цифровому дизайні у 2019 році.
Ось що буде важливим на думку наших експертів у наступному році:
Ще більше сміливості та контрастів у кольорах
У 2018 році веб-дизайнери вже почали активно використовувати у своїх роботах насичені відтінки та нетрадиційні кольорові комбінації.
Але у 2019 році очікується повний відрив. Брендам, щоб не відставати від світових тенденцій, ми рекомендуємо застосовувати неординарні поєднання кольорів та відтінків у своєму дизайні.
Чим непередбачуваніші будуть комбінації, тим краще. Такий підхід дозволить компанії випередити невпевнених конкурентів та вийти на перші позиції.
2. Відмова від збалансованості та рівноваги
У графічному дизайні-2019 зовсім необов'язково вивіряти всі елементи та створювати досконалий баланс. Сучасні дизайнери повинні вміти експериментувати з різними деталями, фактурами, формами та фігурами.
Складна комбінація елементів та асиметрія у цифровому дизайні дозволять брендам отримати не просто унікальний продукт, але також заявити про свій намір постійно розвиватися та йти вперед.
3. Анімації у дизайні
Динамічні елементи привертають увагу цільової аудиторії. Ефективність такого дизайну вища.
4. ІзометріяІзометричний дизайн є більш прогресивним. Слід звернути увагу на цей тренд тим, хто не хоче пасти задніх.
5. Природність у фотографіях
Період постановочних фотографій відходить у минуле. Простота та щирість емоцій на піку актуальності.
6. Ушкодження за допомогою хвиль
Цікавий візуальний ефект, коли хвилі спотворюють картинку.
7. Експерименти із модифікацією шрифтів
8. Мальовані зображення
Про інші, не менш важливі тенденції, ви можете прочитати у повній версії нашої статті, яку опублікував один із найавторитетніших маркетингових ресурсів MMR.UA