Що потрібно знати про розробку логотипу?

Час читання: 7 хвилин
598

Професійно розроблений логотип може Вам досягти успіху у вашому бізнесі.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю – все це ми зробимо якісно, ​​швидко та професійно!

1. Місце використання логотипу

Кожна компанія спочатку має визначитися, де логотип буде зображено та розташовано. Адже логотип для інтернет магазину та логотип для промопродукції розробляється різними методами. Також для логотипів на чашках кави або кружках використовуються інші методи створення. А враховуючи, що багато замовників бажають, щоб їх логотип був зображений скрізь, то краще спочатку визначитися з логотипом. Щоб через деякий час його не переробляти повторно.

2. Стилістика зображення

Кожен розуміє, що логотип – це представлення компанії на ринку. І на ньому відразу зображується напрямок діяльності конкретної компанії. Якщо Ви вирішили працювати у сфері фінансів, тоді логотип краще робити консервативним. І розробляти складні логотипи не варто, інакше можна просто втратити майбутніх клієнтів або споживачів. Потрібно також враховувати філософію компанії загалом.

3. Формат презентації

Тут варто розібратися, який формат найкращий для представлення логотипу.

Vector [AI] - Adobe Illustrator

Цей формат піддається редагування на IBM та Apple.

PDF - Portable Document File

Найпопулярніший формат тут використовується Adobe Acrobat, його також можна відкрити додатками для операційної системи Apple, IBM (Windows і UNIX).

Vector [EPS]

Використовується більшістю друкованих пристроїв. Найбільш чітко передає тип та колір логотипу.

Gif - Graphics Interchange Format

Файл з низькою роздільною здатністю, використовується для html та e-mail.

JPG або JPEG - Joint Photographic Experts Group

Дає можливість зберігати зображення з високим ступенем стиснення. Використовується часто для фотографій на веб-сторінках.

BMP (300 dpi)

Цей формат перекладається у більшість програм IBM та Apple.

Tif or Tiff - Tagged Image File Format

Цей формат перекладається у більшість програм IBM та Apple. Враховуючи великий розмір такого формату, його можна використовувати для широкоформатного друку.

4. Оригінальність створюваного логотипу

Логотип ціна – це важливий елемент брендингу компанії. Він повинен мати власну унікальність. І головна мета такого логотипу – це створити максимальну впізнаваність суспільством та провести паралель між компанією та сферою її діяльності. І головне, при виборі логотипу - зробити його максимально впізнаваним.

5. Привабливість та вид

Логотип повинен спочатку сподобатися саме Вам як замовнику. А вже потім варто подумати про інтереси кінцевих споживачів. І навіть у разі постійної модернізації почуття сильної прихильності має зберігатись. Тут краще відразу підібрати такі кольори, що підходять саме Вам. Така сама ситуація і зі шрифтами. Тому тут не варто економити на розробці логотипу. Краще одразу підбирати саме такий стиль, який має сподобатися саме Вам.


Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀