Особливості розробки фірмового стилю

Час читання: 3 хвилини
556

Більшість сучасних, успішних на ринку компаній усвідомили важливість свого візуального подання перед цільовою аудиторією та привернення її уваги завдяки унікальному та яскравому фірмовому стилю. На сьогодні створення цілісного та незабутнього фірмового стилю – основа маркетингової стратегії компанії.

За допомогою розробки певного візуального образу компанія значно підвищує свою впізнаваність серед цільової аудиторії її продукції. Також відзначимо, що елементи корпоративного стилю виконують іміджеву, рекламну, ідентифікаційну та диференціюючу функції. Фірмовий стиль може без слів розповісти про компанію: її цінностях, сфері діяльності, спрямованості на певну аудиторію і та ін.

До створення фірмового стилю необхідно дуже уважно підходити, визначивши всі аспекти діяльності компанії та специфіку ринку, на якому вона працює, щоб потім використовувати його як потужний інструмент у просуванні фірми та підвищенні її популярності. У цілому розробка корпоративного стилю складається із декількох етапів. На першому етапі відбувається аналіз та збір інформації про продукцію компанії, її сферу діяльності та потенційних клієнтів. Також часто виконується патентна перевірка. Після проведення всіх необхідних досліджень розробляється певна концепція, якою мають бути об'єднані всі елементи фірмового стилю, на цьому етапі відбувається візуальне позиціювання компанії у сприйнятті потенційних клієнтів. Далі починають роботу дизайнери: підбирають колірні рішення, лінії, фігури для створення єдиного дизайну елементів фірмового стилю. Після затвердження дизайну відбувається правовий захист логотипу та інших корпоративних елементів.

Професійний підхід до створення візуального уособлення компанії значно підвищує її шанси на успіх на ринку та залучає більшу аудиторію клієнтів.

Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀