Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади

Час читання: 20 хвилин
7603

Зміст

  1. Що таке рекламний слоган
  2. Як розробляються слогани для реклами: етапи
  3. Мета слогана в рекламі
  4. Види слоганів
  5. Як придумати слогани для реклами?
  6. Рекламні слогани: приклади
Зміст
Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀

Рекламний слоган це містка фраза, яка легко запам'ятовується та повинна відбивати концепцію рекламної компанії, а також викликати позитивні асоціації у споживача до продукту або послуги. Створення вдалого слогана - це ціла наука, що вимагає знань психології цільової аудиторії, соціології, лінгвістики та маркетингу. При цьому, слогани для реклами повинні бути оригінальними, унікальними, не повторювати вже чинні варіанти, тому перед тим, як приступити до розробки фрази, важливо ретельно вивчити сферу діяльності й головних конкурентів.

Саме поняття sluagh-ghairm відбувається з Гальського та в перекладі означає «бойовий клич». Це повністю показує суть слогана для компанії, яка бажає привернути увагу споживача. При розробці бренду важливо враховувати всі складові, які впливають на успішність і розвиток торговельної марки. Сюди входить обов'язковий фірмовий стиль, дизайн упаковки, логотип. Але для правильної та грамотної їх подачі потрібно реклама, одними з головних елементів якої і є рекламні гасла.

Що таке ефективні рекламні слогани і як їх створити?

Слоган - це рекламне послання від компанії своїм клієнтам, основна мета якого полягає у формуванні правильної асоціації з брендом у цільової аудиторії.

Слоган і його форми можуть бути різними, але головне, щоб рекламна фраза відповідала всім маркетинговим комунікаціям фірми і легко запам'ятовувалася потенційними і постійними клієнтами.Тому створення рекламного слогану — важливий етап у вашому бізнесі

Якими повинні бути рекламні слогани компаній?

Рекламний слоган бренду повинен відповідати багатьом критеріям для максимальної ефективності. Важливо розуміти, що розроблений слоган-девіз братиме участь у багатьох рекламних проектах. Він повинен бути універсальним і органічно вписуватися в будь-який маркетинговий продукт бренду.

Ефективний рекламний слоган повинен володіти такими якостями:


  • привабливість;
  • запам'ятовуваність;
  • асоціативність;
  • змістовність;
  • легкість у прочитанні;
  • унікальність.

Хороший слоган викликає непідробний інтерес у публіки і закликає клієнтів до активних дій по відношенню до компанії.
Краще якщо слоган буде більш коротким і лаконічним, такий девіз компанії клієнти зможуть швидко запам'ятати.
Рекламна фраза будь-якого бренду повинна бути оригінальною і не повторювати слова і фрази з слоганів інших фірм. Але, в гонитві за оригінальністю і креативністю не варто забувати про сенс рекламної фрази. Публіка повинна легко розуміти основну ідею фірмового девізу.
У правильному слогані повинна міститися думка про переваги бренду, які отримає клієнт при купівлі товарів або послуг компанії.

Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади - Фото №1

Рекламні слогани і їх відмінності залежно від спеціалізації компанії

Слоган для кожної компанії повинен розроблятися в залежності від її діяльності, переваг реалізованих товарів і від особливостей її клієнтів. У кожному конкретному випадку необхідно враховувати інтереси, вікові обмеження та запити основної маси клієнтів компанії.

Так, наприклад, слоган для магазину повинен акцентувати увагу покупців на товари та раціональності покупки в цьому магазині. Якщо рекламна фраза розробляється для магазину продуктів, слід підкреслити високу якість продукції, низьку вартість, зручне місце розташування і графік роботи магазину.

Слоган для магазину одягу повинен переконати потенційних клієнтів у тому, що в даному магазині продається сучасний, якісний і стильний одяг. Слід виділити відмітні властивості товару, що продається і його кращі якості.

Якщо необхідно розробити маркетинговий слоган для салону краси, тоді слід звернути увагу клієнтів на унікальності закладу та якість послуг, що надаються.

У кожному слогані слід підкреслювати позитивні якості і особливості конкретного бізнесу, а також вміло поєднувати різноманітні маркетингові прийоми.

Різновиди рекламних слоганів

За своєю конструкцією і принципом розробки слогани ділять на наступні види:

  • Монолітні або пов'язані - це слогани, які складаються з назви компанії і співзвучних йому слів. Такий слоган для компанії акцентує увагу на назві бренду.
  • Слогани - стики. В даному типі слоганів на початку або в кінці міститься назва фірми, а після або до - основна думка фрази.
  • Розв'язані. Цей різновид слоганів відноситься до категорії іміджевих, коли девіз фірми не включає в себе слова, що відносяться до бренду. Такий слоган може не мати відношення до бренду, але він буде легко запам'ятовуватися.
  • Прямі - це слогани, в яких міститься пряме звернення до аудиторії і заклик до активності.
  • Вільні слогани, як прищепило, не містять найменування компанії, але вони формують у створенні клієнта прямий зв'язок рекламної фрази з діяльністю бренду.
  • Залежно від завдань, які повинен виконати девіз компанії виділяють наступні види слоганів:
  • Слоган для бренду - коротка фраза зі змістом, в якій міститься образ і ідеологія компанії. Такий слоган зазвичай доповнює назву фірми і полегшує розуміння особливостей бренду.
  • Дефінітор - це свого роду підпис до назви бренду з певною позицією та місією.
  • Рекламна фраза - цей вид слогана призначений для використання в конкретних рекламних проектах.
Основна місія будь-якого слогана полягає в залученні уваги клієнтів. За допомогою потужного короткого повідомлення компанія має розповісти про суть і концепції своїх товарів і послуг. Щоб після прочитання слогана клієнт відразу розумів пріоритетність фірми. Якщо вам потрібне створення рекламного слогана від професіоналів і щоб ціна відповідала якості — звертайтесь, працюємо по всій Україні

Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади - Фото №2

Як розробляються слогани для реклами: етапи

Важливо розуміти, що рекламний слоган це перше враження про продукт, яке отримує споживач. Щоб придумати слоган, що чіпляє своєю унікальністю, а в деяких випадках навіть гумором, недостатньо володіти креативним мисленням. Сюди залучаються фахівці, які продумують кожен крок та строго дотримуються послідовності дій.

Слогани для реклами створюються в кілька етапів:

1. Дослідження самого продукту, ринку та способу реалізації.

Ключовий етап, який формує подальший напрямок рекламної кампанії. Перш за все необхідно:

  • вивчити продукт або послугу;
  • визначити мету слогана для реклами: імідж, завоювання аудиторії, підвищення продажів, підтримка або розкрутка бренду;
  • дослідити особливості та специфіку ЦА;
  • вибрати медіазасоби реалізації: радіо, телебачення, друковані видання;
  • встановити місце: самостійний мотивуючий рекламне гасло, в сукупності з роликом, макетом і т.д.

2. Визначення ключових слів.

Від них залежить виконання завдання. Наприклад, якщо слогани для реклами повинні спонукати споживача до активних дій, в числі ключових повинні бути відповідні слова. Крім того, потрібно визначитися з кількістю символів, наголосів.

3. Форма слогану.

На цьому етапі продумується ритм, рима, психологічні прийоми, підтексти, виділяються окремі слова, на яких необхідно зробити акцент.

4. Складання фрази.

Для цього необхідно скласти карту асоціацій та слідувати їй. Придумувати слоган в рекламі можна, використовуючи як шаблонні фрази, перевертаючи їх значення, так і застосовувати неординарний підхід, трохи виходячи за рамки бренду. На наступному етапі потрібно скорочення отриманого виразу до мінімуму, залишивши тільки головне посилання, зрозуміле для всіх.

5. Оптимізація отриманої фрази під конкретну рекламну кампанію.

Знадобиться тестування на запам'ятовуваність. До цього навіть можна залучити друзів, родичів, знайомих, які зможуть оцінити результат об'єктивно. Не варто забувати про адаптацію слогана під візуалізацію реклами, щоб він гармонійно поєднувався з логотипом, шрифтом, квітами та іншими складовими.

Мета слогана в рекламі

Оскільки рекламне гасло - це доведена до досконалості лінгвістична форма, яка відображає суть всієї рекламної кампанії, її метою є чітке донесення до аудиторії головного посилу і принципу бренду, продукту, послуги.

Слогани для реклами повинні відповісти на основні питання ЦА про цінності продукту, корисності, унікальності і доступності. Слогани брендів зобов'язані дати інформацію про бізнес, використовуючи всього кілька слів, при цьому, стати вірусними та майже нав'язливими, які залишаються в пам'яті після кількох переглядів.

Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади - Фото №3

Види слоганів

Перед тим, як придумати слоган, важливо визначитися з його специфікою. Слогани для реклами розрізняють не тільки за смисловим навантаженням та цілям, але також за формою й мовними прийомами. Попри те, що для кожної конкретної компанії, бренду, визначаються власні види слоганів, знаючи основну класифікацію, визначитися з напрямком буде простіше та ефективніше.

1. Рекламні слогани за змістом і мети.
  • Іміджеві - наголошують на компанію, а не покупців. Це необхідно для створення певного іміджу, образу бренду, з метою завоювання довіри клієнта.
  • Товарні - розповідають про продукт / послугу, його користь, вигоду й результаті, який отримає споживач.


  • 2. Мовні прийоми та форма.
  • Затвердження - рекламне гасло, що розповідає як про компанію, так і продукті, але з акцентом на специфіку побудови фрази.
  • Питання - закликає споживача до діалогу, зворотного зв'язку, може вимагати відповіді або бути риторичним.
  • Звернення - такі слогани реклами спрямовані на аудиторію, вказують на те, що даний продукт може вирішити ту чи іншу проблему.
  • Гумор - ще може використовуватися іронія, гра слів. Потужний інструмент розташування до бренду, який викликає посмішку, позитивні емоції. Головне - щоб слогани для реклами не стали складною головоломкою.
  • Метафори - мають практично такий же вплив на публіку, як і попередні, але в інший лінгвістичній формі.
  • Як придумати слогани для реклами?

    Перед тим, як придумати девіз для рекламної кампанії, важливо зрозуміти принцип його створення. Розглянувши види слоганів, визначившись з напрямком, можна переходити безпосередньо до створення тієї самої фрази, яка виконає всі поставлені завдання. Адже слоган що це? Це перш за все прямий контакт з аудиторією, посилання, чітке формулювання образу та позиціонування бренду.

    Настав час розглянути практичні поради та принципи складання фрази, що легко запам'ятовується

    1. Чітке формулювання - з'ясувавши особливості своєї цільової аудиторії, потрібно скласти зрозумілу для всіх фразу, сказану мовою клієнта. В такому випадку, вона буде сприйнята й зрозуміла.
    2. Стислість - найкраще запам'ятовується кілька слів, тому в них важливо вкласти всю задачу, яку переслідує компанія.
    3. Простота - чим простіше і доступніше до розуміння слоган, тим швидше його запам'ятають. Не варто перевантажувати вираз складними афоризмами, подвійним змістом, шарадами та головоломками.
    4. Оригінальність - якщо концепція дозволяє, можна використовувати гумор, сарказм, незвичайне поєднання слів й навіть помилки. Важливо бачити кордони фолу, щоб привернути увагу, але не дратувати публіку.
    5. Рима - римовані слогани компаній мають більший успіх й запам'ятовуваність, однак, віршована форма не завжди доречна, все залежить від конкретної реклами.

    Рекламні слогани: приклади

    Перш за все, варто враховувати той факт, що рекламні слогани, приклади яких будуть розглянуті нижче, захищені від плагіату. Кожен слоган слід реєструвати разом з брендом, щоб захиститися від несумлінних маркетологів.

    Ось слогани для реклами іноземних брендів, які у багатьох на слуху й стали вже загальними:

  • унікальна фраза Rolls-Royce «На швидкості шістдесят миль на годину найгучніший звук в салоні - цокання годинника» збільшив продажі компанії на 50%;

  • Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади - Фото №4

  • «Є ідея - є IKEA» знають всі;

  • Розробка слогану для реклами: ідеї, цілі, приклади - Фото №5

  • «Зроби паузу - з'їж Twix» вже використовується у звичайній розмові;
  • Фраза «Ваша кицька купила б Whiskas» - багато хто саме так називають весь котячий корм.


  • В Україні теж існує багато брендів, які стали вірусними:


  • Реклама ліків Лазолван містить актуальний на сьогодні слоган:«Не прокашляй особливі моменти»;


  • «Легкі на підйом» — це про дріжджі

  • «Продавці топчик — ціни горобчик» всем известная фраза от Prom.

  • Кожна рекламна акція вимагає індивідуального підходу, але слоган в рекламі, створений з дотриманням деяких правил має більше шансів на успіх.

    Підписуйся на наш телеграм-канал
    Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀