Редизайн логотипу (рестайлінг логотипу)

Редизайн логотипу (рестайлінг логотипу) - це процес, котрий залежить від цілей компанії та внесення необхідних або визначених змін до логотипу, його доопрацювання.

Професійний редизайн логотипу допускає при зміні у візуальному образі (знаку) компанії збереження впізнанності бренду для споживчої групи або залучення нових клієнтів. Ці зміни дозволяють значно поліпшити логотип і фірмовий стиль компанії, притягаю нових або стимулюючи старих клієнтів.

Кардинальні зміни в логотипі можуть бути негативно сприйняті вашими клієнтами, але можливо зробити легкі зміни які нададуть відчуття руху вашого бізнесу.

Причини редизайну бренду, якщо відбувається:

Старіння знаку. Знак застаріл або більше не відображає обличчя компанії та товарну лінійку компанії, відбувається неправильне сприйняття товарної марки або продуктів компанії.

Перепозиціювання товару. Компанія міняє позиціонування товару на іншу цільову аудиторію, споживчу групу або її споживча група зростає/старіє.

Удосконалення. Модний, сучасний і практичний дизайн.

Відповідність сучасним тенденціям.

Розширення бізнесу. Збільшення обороту і розширення лінійки продуктів.

Зміни у бізнесі. Зміни у бізнесі пов' язані з концепцією або ідеологією компанії. Зробити редизайн (рестайлинг) необхідно відповідно до нової діяльності компанії або створити новий логотип, спрямований на залучення іншої споживчої групи.

Етапи проведення ребрендингу/рестайлінга :

Розрахунок вартості і терміну редизайну логотипу

Порядок цін визначається кількістю запропонованих варіантів і складністю робіт

Аналіз логотипу компанії по знаку, шрифту і кольорам логотипу

Редизайн - розробка нових варіантів

Розробка фірмових кольорів

Розробка шрифту

Рестайлінг дизайн існуючого логотипу - доопрацювання логотипа : колір, шрифт, пропорція.

 

наступна стаття

Дивіться також

Замовити  в один  клік
Логотип
Фірмовий  стиль
Упаковка /  етикетка
Дизайн  поліграфії
Нейминг /  слоган
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!