Рекламні комунікації як ефективний маркетинговий інструмент

Час читання: 15 хвилин

Зміст

  1. Рекламні комунікації як ефективний маркетинговий інструмент
  2. Професійні рекламні комунікації від агентства
  3. Рекламні комунікації: види
  4. Рекламні моделі
  5. Рекламна комунікація: ціна
Зміст

Рекламні комунікації це процес, що передбачає передачу рекламного повідомлення від відправника, у ролі якого виступає рекламодавець, до одержувача, тобто цільової аудиторії. При цьому контакт вважається успішним, якщо споживач почув і сприйняв повідомлення і відреагував на нього. Рекламна комунікація є невід'ємною частиною брендингу, рекламної кампанії, покликана забезпечити взаємодію Космосу з потенційним покупцем і донести до нього концепцію бренду.

Сучасний ринок переповнений рекламною інформацією, проте інструментарій та технології постійно змінюються, розробляються нові підходи. Звичайна реклама не здатна надати належний вплив, тому створюються нові схеми рекламних комунікацій, які виправдають очікування.

Професійні рекламні комунікації від агентства

Останні тенденції маркетингу свідчать, що сучасний споживач частіше керується емоціями, ніж раціональним підходом до купівлі. Це означає, що фахівці в галузі маркетингу наголошують на поведінковій складовій аудиторії, намагаються викликати емоції, отримати реакцію у відповідь на повідомлення через рекламу. Для цього розробляються рекламні комунікації з урахуванням характеру та специфіки цільової аудиторії.

Головна складова, яку містить рекламна комунікація, - це закодоване у звуку, тексті, зображенні повідомлення, яке формує образ бренду, викликає потрібні асоціації, бажання придбати товар/послугу.

Деякі маркетологи недооцінюють значущість рекламних комунікацій, приділяючи цьому інструменту мінімум уваги. Однак, при неписьменному підході до розробки повідомлення та виборі каналу відправлення, воно може неправильно сприйматися аудиторією, викликаючи зворотну реакцію. В результаті тимчасові та фінансові втрати, відсутність очікуваного прибутку. Тому слід звертатися до справжніх професіоналів, які допоможуть сформувати через рекламні комунікації правильні асоціації з брендом, завоювати лояльність споживачів, створити з ним довірчі стосунки.

Рекламні комунікації: види

З моменту появи реклами, способи її поширення змінюються, відповідно до технічного прогресу та доступу до широкого кола споживачів. Сьогодні рекламні комунікації поділяються на кілька видів:

  • розсилки - електронні листи на email є простим та швидким способом розповсюдження інформації, відправлення рекламного повідомлення;
  • зовнішня реклама - недорога і доступна, проте, малоефективна у зв'язку з відсутністю вибірковості ЦА;
  • розміщення на транспорті - невисока за вартістю, але обмежена у рекламному контакті;
  • ТВ-реклама – доповнюється звуком, картинкою, емоціями. Такі рекламні комунікації виправдовують фінансові витрати, але ефективні для продукції масового споживання з допомогою широкого охоплення різної аудиторії;
  • радіо – його слухають повсюдно, трансляція ведеться 24 години на добу, тому з'являється можливість охопити значну частину аудиторії. Але відсутність візуалізації знижує ефект, оскільки зір доводиться 90% сприйняття. Крім того, знижується очікуваний рівень реакції у відповідь від споживача, тому, що у нього часто немає можливості швидко записати необхідні дані;
  • друковані видання — стоять на другому місці за ефективністю після телебачення, але низька якість зображення знижує ефект. Крім того, в газетах багато схожої реклами, що розсіює увагу читача. Рекламні комунікації через газети короткочасні та непостійні.

  • Дуже важливо визначитися з каналом передачі повідомлення, враховуючи особливості ЦА, відповідно до ідеї переданих даних. Оптимально використовувати відразу кілька каналів, що буде дорожче, але часто виправдовується підвищеною ефективністю та реакцією у відповідь від споживача.

    Рекламні моделі

    На сьогодні розроблено безліч варіантів впливу на аудиторію, але з усіх можна виділити три основні рекламні моделі: комунікаційні, інформаційні та комбіновані. Найбільш ефективною і дією на сьогодні є саме рекламна комунікація, яка включає кілька послідовних елементів, що становлять ланцюжок:

  • відправник - рекламодавець, агентство;
  • кодування - подання повідомлення в наочній формі;
  • звернення - слова, символи, зображення, звуки;
  • канали відправлення - ТБ, радіо, газети, вивіски, білборди;
  • розшифровка - отримання та сприйняття споживачем отриманої інформації;
  • одержувач - цільова аудиторія;
  • реакція - дії, пов'язані з отриманою інформацією.

  • Варто враховувати можливі перешкоди, що виникають внаслідок недоробок під час створення рекламних комунікацій чи вибору каналу. В результаті повідомлення приходить не тому одержувачу або доноситься в спотвореному вигляді.

    Щоб цього не сталося, слід уважно обирати спеціалістів, які відповідають за рекламні комунікації.

    Рекламна комунікація: ціна

    Рекламні комунікації роздрібного торговельного підприємства включають кілька етапів, від кількості та складності виконання залежить кінцева вартість розробки. В основну роботу входять:

  • аудит компанії-замовника - виявлення цілей, ідеї, необхідного посилу, дослідження сфери діяльності та специфіки продукту, що випускається;
  • аналіз ринку та конкурентів - визначення займаної ніші, кількості та масштабів конкурентних товарів;
  • розробка концепту рекламних комунікацій, види яких підбираються індивідуально, можуть представлятися у кількох варіаціях вплинув на вибір;
  • візуалізація – презентація готового рішення;
  • доопрацювання - при необхідності внесення корективів;
  • готовий рекламний інструмент.

  • Рекламні комунікації це важлива складова маркетингу, що дозволяє створити контакт зі споживачем з подальшим його утриманням для популяризації бренду, підвищення зацікавленості у продукті та його придбанні.