Розробка оригінального логотипу для турагентств

Час читання: 6 хвилин
631

Існує кілька ключових правил, про які не можна забувати під час створення логотипу для таких компаній.

Настав час поговорити про розробку таких оригінальних логотипів для компаній, що працюють у туристичній сфері. Адже кожен розуміє, що від логотипу багато чого залежить, навіть бізнес не вдасться побудувати без логотипу. Також потрібно пам'ятати, що створення логотипу – це обличчя компанії, бренд. Тому, коли вже логотип утворюється, він одразу використовується як торговельний знак, і без цього не обійтися будь-якій компанії, навіть початківцю.

Як не дивно, але практично усі Замовники, коли звертаються до нашої студії з проханням створити логотип, не просять пальм, моря, сонця та іншої туристичної атрибутики. Але на питання, що ж потрібно зобразити на логотипі, вони просто не можуть дати чіткої відповіді. Їм потрібне щось оригінальне, чого більше ні в кого немає. А сам Замовник часто заперечує результати нашої роботи, тому що запропонований логотип не розкриває суті бізнесу. І після тривалих дискусій все одно доводиться повертатися до стандартної туристичної атрибутики. Але тут є одна особливість. У логотипі потрібно вміти красиво подати їх та піднести майбутньому клієнту. Наша компанія якраз розв’язує подібні задачі. Тобто, саме розробка логотипу відіграє важливу роль.

Коли розробляється фірмовий стиль та логотип, а також промірковується дизайн сайту, потрібно звертати увагу на всі деталі, нічого не забувати. І тільки, якщо врахувати всі можливі фактори, тоді турфірма набуде свого унікального і неповторного стилю. Тим більше візуальна складова часто відіграє ключову роль у розвитку бізнесу компанії.

Потрібно завжди пам'ятати, що розробка логотипу для турфірм проводиться не тільки для залучення нових клієнтів, а й для позиціювання самої компанії. За логотипом майбутні клієнти обиратимуть оператора. Ми пропонуємо Вам створити насправді унікальний логотип, який залучить нових клієнтів і зможе гідно конкурувати з досвідченими та мастистими партнерами на цьому ринку послуг.

На нашу думку, кожна турфірма, яка тільки починає виходити на ринок туристичних послуг, повинна спочатку подбати про свій зовнішній вигляд. Фірмовий стиль компанії повинен відбивати специфіку роботи, навіть показувати регіон, куди надаватимуться путівки. При цьому на логотипі ми створимо гармонійну єдність усіх компонентів, кольорів, навіть зможемо використовувати архітектурні та культурні пам'ятки конкретного регіону.


Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀