Останні тренди в оформленні упаковки для чаю

Час читання: 12 хвилин
1048

Зміст

  1. Останні тренди оформлення упаковки для чаю
  2. Чому приваблива коробка для чаю така важлива
  3. Професійна розробка чаю в упаковці
  4. Дизайн упаковки чаю: основні види фасування
  5. Коробка для чаю в пакетиках та розсипного напою
  6. Тубус, або циліндр
  7. Скляна та керамічна коробка чаю
  8. Креативний дизайн упаковки чаю
  9. Упаковка для чаю: популярні колірні рішення
Зміст
Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀

Назва чаю, як і його зовнішній вигляд, безпосередньо впливають на продажі та впізнаваність, оскільки, за статистикою, понад 60% споживачів дивляться саме на упакування. Чай є найпопулярнішим напоєм у багатьох людей, здебільшого саме ним частують гостей, друзів, близьких. Він зігріває в холод, охолоджує в літню спеку, приємний на смак, бадьорить та допомагає відновлювати сили.

Складно перерахувати всі переваги чаю. При цьому не кожний покупець має стійкі вподобання щодо певного продукту. Тому, щоб привернути увагу споживача до своєї торгової марки, важливо приділити увагу упаковці чаю.

Чому приваблива коробка для чаю така важлива

Чай в упаковці, як і будь-який інший продукт, потребує просування на ринку. Зважаючи на високу конкуренцію брендів, необхідно виділитися з усієї маси, створивши оригінальну упаковку для чаю, не схожу на інші. Унікальне оформлення дозволить привернути увагу, а це, своєю чергою, підвищить продажі.

Не варто забувати, що упакування чаю має бути не лише красивим, а й функціональним. Це означає, що людина, яка купила ваш продукт, зможе його легко розпакувати, а потім зручно закрити. Щоб ароматний напій не втрачав смакові якості при зберіганні, вигадуються різні клямки, замочки, скріпки, різьбові кришки, 

Перш ніж почати виготовляти упаковку для чаю, важливо відповісти на кілька запитань:

  • Який бюджет ви готові спрямувати на розробку та випуск тари. Від цього залежить, наскільки професійного дизайнера ви зможете собі дозволити і які матеріали використати.
  • Чай якого класу буде зберігатись у коробці: преміум, середнього чи бюджетного.
  • Наскільки функціональною буде упаковка чаю та який обсяг сухого продукту має вміщувати.

Не слід забувати про інформативність. На упаковці чаю мають міститися повні відомості про походження, вагу, сорт, наявність додаткових смакових компонентів та ін. Дуже важливо грамотно розмістити логотип бренду, який надалі слугуватиме ідентифікатором вибору.

При цьому не потрібно занадто навантажувати упаковку для чаю. Занадто велика кількість яскравих графічних елементів та тексту відлякає покупця, який не хоче вивчати інформацію годинами. Але дані на коробці для чаю повинні бути читабельні й зрозумілі з першого погляду, оскільки споживач оцінює доцільність покупки в перші 10 секунд.

Професійна розробка упаковки для чаю

Якщо ви плануєте запустити власну торгову марку з реалізації чаю і не знаєте, з чого почати оформлення упаковки, краще звернутися до фахівців. Професійні дизайнери з креативним мисленням мають багатий досвід такої роботи, тож продумають кожну деталь упаковки для чаю, яка виведе вашу компанію у лідери продажів. 
Звертаючись до брендингової агенції, ви отримуєте готовий проєкт відповідно до концепції бренду та посилу, який виробник бажає донести споживачеві. Для вас розроблять комплекс маркетингових заходів та коробку для чаю, яка вирізнятиметься на полиці з аналогічними товарами.

Дизайн упаковки чаю: основні види фасування

Не менше значення при рекламуванні бренду чаю має фасування продукту. Головна умова, якої треба дотриматись, — відсутність контакту подрібненого листя із зовнішньою упаковкою, яка найчастіше виконується з недорогих матеріалів. Існує кілька видів упаковки для чаю, кожен має переваги та недоліки.

Коробка для чаю в пакетиках та розсипного напою

Це найпопулярніший варіант, який пропонують різні компанії-виробники. Практичні та зручні коробки для чаю можуть бути:

  • Картонними — бюджетний спосіб фасування, зразки якого є на полицях усіх магазинів.
  • Бляшаними — дозволяють герметичніше зберігати суміш. Така упаковка для чаю красиво оформляється у різних кольорах.

Щоб краще убезпечити чай від зовнішніх впливів, його поміщають у герметичний пакет, запаяний з усіх боків.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №1

Тубус, або циліндр

Не лише гарно виглядає, а й має практичний сенс. Зазвичай це висока ємність, виготовлена ​​з дуже щільного картону або металу. Проте є бренди, які бажають виділитися з-поміж стандартних рішень й пропонують низьку, майже пласку тару, зовні схожу на бобіну.

Упаковка чаю зверху щільно закривається кришкою, яка не випускає аромат, тому листя можна зберігати довгий час без втрати первісних властивостей. На ємність наносять зображення бренду, назву марки та іншу корисну інформацію. Компанії, орієнтовані на преміальні сорти чаю, доповнюють тубуси подарунковими стрічками, мініатюрними листівками та іншими аксесуарами.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №2

Скляна та керамічна коробка чаю

Упаковка для чаю зі скла вважається найкращою для тривалого зберігання. До того ж виробники випускають фігурні ємності оригінальної форми. Однак з погляду практичності таке упакування програє описаним вище варіантам, оскільки може пошкодитись при елементарному падінні. Та й вартість такої тари значно вища, тому до неї фасують чай преміумкласу.

Існують й інші різновиди упаковки для чаю, наприклад:

  • дерев'яні бокси,
  • м'які блістери,
  • разові пакетики.
Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №3

Креативний дизайн упаковки чаю

Популярність цього стародавнього напою надихає дизайнерів на створення оригінальних незвичайних упаковок, які вмить привертають увагу та цінуються тими, хто воліє купувати ексклюзивне. При цьому майстри не забувають про функціональність, зручність використання, зберігання та розміщення продукту.

Випускати у масове виробництво чи робити лімітовані колекції, залежить від мети бренду. Причому не обов'язково чай має бути розсипним: на полицях магазинів можна знайти цікаву оформлену коробку для чаю в пакетиках, виконаних в єдиному стилістичному рішенні.

Розгляньмо кілька брендів, які відзначилися найкреативнішими ідеями, популярними у споживачів.


Бренд T3 від дизайнера Сари Дері

Чай в упаковці, схожій на кубик Рубіка, стане відмінним подарунком або прикрасою домашньої полиці. Неможливо пройти повз такий шедевр, де в кожному сегменті розміщений окремий вид чаю. Усього передбачено 27 відділень із трьома сортами: червоним, чорним та зеленим.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №4

Дизайнер Чо Хі Ха пропонує своє бачення упаковки, яка схожа на календар. Коробка для чаю в пакетиках компактно упакована, є стрічка з одноразовими стіками, позначеними числами місяця.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №5


Tea Time від Rington’s tea

Коробка з жерсті доповнена скляним пісковим годинником, який допомагає визначити час заварювання. Годинник розрахований саме на стільки хвилин, скільки знадобиться для готовності напою.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №6


Revolution Tea

Бренд наголосив на практичності, упакувавши чай у прозорі нейлонові пакетики, укладені в жерстяну пласку коробочку. Саме в такій формі найзручніше брати їх із собою в поїздки, тому що ємність не займає багато місця у валізі.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №7


Maum Tea Bag

Не меншу увагу привертають одноразові фасування з паперовими ярликами. Це можуть бути люди, тварини, квіти та будь-які інші форми тематичного напрямку, у вигляді оригамі та інших варіацій. Наприклад, Maum Tea Bag представляє коробки з етикетками, схожими на пасажирів, які їдуть в автобусі, або плавців у басейні.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №8


Hanger Tea

Дуже цікавим рішенням було зробити коробку з пакетиками, подібну до шафи з вішалками для одягу. Мініатюрні плічка утримують одноразовий пакет, усередині коробки закріплена для гачків спеціальна штанга. Все це виконано в яскравих кольорах, щоб зробити упакування ще помітнішим.

Останні тренди в оформленні упаковки для чаю - Фото №9

Як бачимо, дизайнерський креатив не має меж. Тому варто звертатися до фахівців, а не витрачати даремно гроші на невдалі проєкти.

Упаковка для чаю: популярні колірні рішення

Метод оформлення чаю оптимальний, коли упаковка відповідає його сорту, смаку, аромату. За таких умов колір викликатиме потрібні асоціації, товар краще запам'ятається покупцеві. Варто зазначити, що дизайнери мають різні підходи до розроблення коробок в залежності від сорту та смакових особливостей продукту:

  • Трав'яний чай найкраще виглядає в білій коробці з квітковим орнаментом. Таке оформлення природніше і натуральніше, й саме ці якості варто підкреслити в трав'яному чаї.
  • Назва чаю може бути виконана в оточенні різнокольорових пелюсток, трав, квітів та інших природних мотивів. Часто використовується назва на білому тлі — тоді вона добре помітна серед яскравих фарб.
  • Фруктовий чай часто оформляється у кольорах, що відповідають фрукту. Наприклад, упаковка з полуничним напоєм виготовляється у червоному кольорі, з малиною — у яскравішому червоному, з лимонним — у жовтих відтінках, грейпфрутовим та апельсиновим — в оранжевих.
  • Зелений чай асоціюється зі здоровим способом життя, тому на його упакуванні зазвичай відсутні яскраві фарби. У пріоритеті білий та пастельні тони, зображення зелених чайних листочків.
  • Чорний чай може оформлятися в різних дизайнах — тут все залежить від креативності фахівця.

Назви чаїв, як і зовнішній вигляд упаковки, — це складові маркетингової стратегії при рекламуванні бренду. Тільки комплексний підхід дозволить отримати очікуваний результат, а грамотне просування та цілеспрямована підтримка виведуть виробника на новий рівень популярності.

Підписуйся на наш телеграм-канал
Більше цікавого про маркетинг та дизайн В нашому телеграм-каналі. Підписуйся😀