Розробка бренд стратегії

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
ЩО РОБИТЬ БРЕНДІНГОВЕ АГЕНСТВО?
ЛОГОТИП

АЙДЕНТІКА

НЕЙМІНГ

ФІРМОВІ ШРИФТИ

ФІРМОВІ КОЛЬОРИ

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ПРОСУВАННЯ

РЕКЛАМНА КОНЦЕПЦІЯ БРЕНДА

Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Гарантії
Якщо жоден варіант дизайну не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно
Економія до 30%
Спеціалізуємося на онлайн форматі роботи - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи бренд
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

ТОП кейси

Наш внесок в історію успіху наших клієнтів
дивитися всі
Відгуки наших клієнтів
Оберіть послугу
Маркетинг дослідження
від 3 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мне потрібно дослідження ринку та конкурентів
  • Стратегічна сесія
  • Аналіз ринку
  • Зведений аналіз конкурентів за параметрами брендування і позиціювання
  • Аналіз споживачів
  • Маркетингові стратегії запуску та просування продукції
Ми відповімо на питання:
  • Хто купує?
  • Чому віддають перевагу нашому продукту або конкурента?
  • Які інтереси й захоплення у нашого клієнта?
Обговорити
Бренд стратегія
від 4 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна розробка позиціювання та стратегії для старого або нового бренду
  • Стратегічна сесія
  • Аналіз ринку
  • Визначення ЦА
  • Портрет споживача (болі, мотиви, бар'єри)
  • Опрацювання особистості бренду і місії
  • Карта взаємодії зі споживачем
  • Пошук інсайту
Обговорити
Комунікація
від 5 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна розробка плану дій, який дозволить донести до споживача основне повідомлення бренду
  • Стратегічна сесія
  • Докладний аудит ринку, конкурентів і споживача
  • Розробка ключових повідомлень бренду
  • Розробка стратегії просування бренду
  • Створення комунікації бренду
  • Працює команда дизайнерів, стратег, бренд-маркетолог
Обговорити
Брендбук
Комплекс
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені треба створити бренд під ключ
  • Стратегічна сесія
  • Докладний аудит ринку, конкурентів і споживача
  • Розробка позиціювання бренду
  • Розробка стратегії просування бренду
  • Створення комунікації бренду
  • Розробка від 2-х концепцій логотипу
  • Працює команда дизайнерів, стратег, бренд-маркетолог
  • Дизайн і верстка елементів фірмового стилю на вибір
  • Розробка брендбуку
  • Розробка фірмових патернів
  • Адаптація дизайну для соц. мереж
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
Обговорити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...
В основі успіху лежать особливість і усвідомленість - себе, власних цілей, можливостей і перспектив. Для брендів це точно так само, як і для людей.

Сильні й успішні компанії впевнено ідентифікують свою місію, цільову аудиторію, місце на ринку і шляхи розвитку. Все це є стратегія, необхідна для розвитку будь-якого бізнесу.

Коли потрібна бренд-стратегія

Розуміння, що бренд-стратегія потрібна, може прийти в різний час. Стратегія необхідна новому продукту. Тому, який потребує оновлення. І бізнесу, який усвідомив недостатність тільки зовнішніх атрибутів: імені, логотипу та фірмових бланків.

Як ми розробляємо стратегію для брендів

Щоб на виході отримати дійсно робочий інструмент просування, має бути ґрунтовно попрацювати.

1. Аналіз ринку й конкурентного середовища. На якій би життєвої стадії не перебував ваш бізнес, підготовчим етапом стратегії буде вивчення ринку і споживачів:
  • Аналіз ринку допомагає визначитися з його структурою, обсягами, попитом і конкурентами.
  • Цільову аудиторію представляємо максимально чітко: вік, стать, рід занять, регіон проживання, спосіб життя. І ті самі глибинні потреби, яким бренд повинен відповідати
2. Постановка бізнес-цілей. Формулюємо вимірні бізнес-цілі, для досягнення яких розробляється стратегія: освоєння нових ринків, розширення асортименту, підвищення лояльності споживачів і т.д.

3. Цінності та позиціювання. Яскраві бренди, імена яких знає кожен, відбулися не завдяки тільки комерційному успіху. Їх прибутки - це результат. Грошима споживачі голосують за цінність, яку створює для них бренд: можливість користуватися новими технологіями, оточувати себе комфортом, вести здоровий спосіб життя. Так що опрацьовуємо цінності та позиціювання:
  • Визначаємо специфіку та особливості.
  • Описуємо суть і характер бренду.
  • Формулюємо його ключові емоційні та раціональні переваги для цільової аудиторії.
Тепер у нас є концепція.

4. Образ бренду. На цьому етапі, якщо бренд новий, розробляються його назву, логотип і фірмовий стиль. Визначаємо архетип - образ особистості, з якою бренд повинен асоціюватися у споживачів. Цей образ об'єднує в собі суть позиціювання, візуальний стиль бренду і тональність його спілкування з цільовою аудиторією (tone of voice).
Для вже працюючих компаній цей етап буде складатися в оновленні або уточнення перерахованих характеристик.

5. Опрацювання тактичних питань
Шукаємо способи створити емоційний зв'язок зі споживачами та орієнтуємося на довгострокові цілі.

На основі бізнес-цілей і образу бренду вибираємо ідеї, методи та інструменти просування. Визначаємо найдієвіші канали спілкування з цільовими групами (їх може бути декілька) і послідовність комунікацій.

Прописуємо етапи, цілі та строки.

6. Вимірювання, KPI та контроль
Призначаємо контрольні точки реалізації бренд-стратегії, вибираємо метрики для вимірювання ефективності.

Про важливе

Стратегія повинна бути послідовною, щоб підтримувати й доносити до ЦА цілісний унікальний образ бренду. І в той самий час гнучкою - щоб реагувати на зміни ринку і доповнювати ідентичність бренду, не міняючи його стандарти. Бренди, здатні змінюватися або навіть передбачити зміни, захоплюють людей і завойовують їх серця.

Підсумуємо:
Правильна і результативна стратегія для бренду:
  • починається з вивчення ринку, конкурентного середовища і споживачів;
  • вимагає опрацювання місії, цінностей, айдентики;
  • повинна послідовно реалізовуватися через різні канали, під постійним контролем і з чуйної зворотним зв'язком;
  • привертає людей, формуючи з них спільноту;
  • працює на вашу репутацію і заробляє гроші.

Стратегія - складний і комплексний продукт, в підготовці якого залучені різні професіонали. Тому найкращий спосіб отримати ефективну стратегію - вибрати досвідчену команду, чиї результати вас переконують. І працювати разом з нею.
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!