Брендінг

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Космос, а не кейси

  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів

Для кожного бізнесу
у нас свій метод запуску

LOGOBOOK 2 тижні
Для кого цей пакет?
Мені потрібен логотип з повною інструкцією його використання
  • Надамо 3 різних концепції логотипу + доробка
  • Працює 2 дизайнери + арт-директор
  • Розробка логобука 
  • Проекції логотипу на поверхні (візитки / футболки / упаковки)
  • Зробимо за 12-15 днів
  • Підбір кольору та шрифту 
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Лого на прозорому фоні (.png)
  • Повна передача прав
Brandbook 3 неділі
Для кого цей пакет?
У мене є логотип, мені потрібен брендбук
  • Розробка 2-х концепцій дизайну 5-ти фірмових елементів
  • Працюють 2 дизайнери + арт-директор
  • Розробка фірмового патерну
  • Створення керівництва з використання всіх елементів фірмового стилю 
  • Дані про фірмові кольори і шрифти
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
Brand L 35 днів
Для кого цей пакет?
Мені необхідно створення бренду для старту
  • Стратегічна сесія
  • Візуальний аудит ринку
  • Розробка 2-х концепцій логотипу
  • Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
  • Підбір фірмових шрифтів
  • Дизайн і верстка 4-х елементів фірмового стилю на вибір
  • Розробка фірмових патернів
  • Адаптація дизайну для соціальних мереж
  • Гайдлайн
  • Вихідні файли готові для друку (.ai) 
Brand XL 50 дней
Для кого этот пакет?
Мені необхідна оптимальна пропозиція по створенню бренду
  • Стратегічна сесія
  • Докладний аудит ринку, конкурентів і споживача
  • Розробка ідей для комунікації бренду
  • Розробка 2-х концепцій логотипу
  • Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
  • Підбір фірмових шрифтів
  • Дизайн і верстка 10-ти елементів фірмового стилю на вибір
  • Розробка брендбуку
  • Розробка фірмових патернів
  • Адаптація дизайну для соціальних мереж
  • Вихідні файли готові для друку (.ai) 
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Брендинг: як запалюють нові зірки


Ваш бренд - то, що про вас знають, думають, і то, чому вас хочуть.


Уявіть, що відкриваєте світу власну зірку. Нове сонце, навколо якого збереться галактика з великих і малих небесних тіл.
І якщо бренд - це нова зірка, то що таке брендинг? Все, що зробить її особливою і буде створювати її тяжіння.

Брендинг завжди вибудовується навколо індивідуальності. Яскраві імена та логотипи компаній, які зуміли знайти і надихати своїх клієнтів, знає весь світ.
Люди дуже люблять вибирати. Дайте їм впевненість, що ви - цінний вибір, і ця емоція притягне їх на вашу орбіту.
Тому будь-яка історія комерційного успіху - це ідея, пошук, формування образу і робота на репутацію.
За цим етапам і пройдемо.

Як починається робота над брендингом

В основі кожного брендингу - ідея і сміливість власника бути собою. Публічно. Сакраментальне рецепт «Будьте простіше, і люди до вас потягнуться» залишився в минулому столітті.
Apple - хрестоматійний приклад, який від цього не стає менш переконливим: щоб десятиліттями завойовувати серця мільйонів, не обов'язково бути доступним і очевидним.
Головний секрет успішного брендингу - це винятковість. Через чесність, відкритість, готовність визнавати помилки.
Особливість для брендингу можна придумувати - це стратегічно провальний крок. Але її можна визначити і правильно подати.
Тому брендинг компанії починається з:
1. Вивчення ринку:
  • оцінки попиту і пропозиції;
  • аналізу цін;
  • ретельного розбору конкурентів - до речі, саме так часто можна виявити і власні переваги;
  • аналізу регіональної специфіки: навіть брендинг в Києві, Одесі чи Ужгороді відрізнятиметься;
  • пошуку потенційних ніш;
  • прогнозування можливих проблем.
  • Визначення цільової аудиторії: стать і вік, фінансові можливості і соціальний статус, переваги і стереотипи.
  • Вибору каналів і способів комунікації з клієнтами і конкурентами.
2. Позиціонування бренду:
  • визначення достоїнств і особливостей;
  • позначення цінностей і місії. На цьому етапі важливо описати їх максимально зрозуміло і детально.
З усім цим масивом висновків, результатів і формулювань пора переходити до дефініції та візуальної ідентифікації бренду.


З чого складається брендинг компанії

Брендинг триває як робота на образ. Для його створення є багато інструментів. Деякі з них є обов'язковими, інші можна відкласти на час або не використовувати зовсім - це залежить від завдань бренду.

Фірмовий стиль і логотип

Логотип - візуальний ідентифікатор бренду. Коли його впізнають тільки по лого - бренд відбувся.
Що виявиться первинним - фірмові кольори або логотип, залежить від випадку. Найчастіше логотип задає основні кольори, які на наступних етапах брендинг-дизайну можуть бути доповнені.
Вибираючи фірмові кольори, шукаємо в палітрі відображення цінностей бренду і емоцій, які він повинен транслювати світу.
Створюємо логотип: малюємо, розфарбовуємо, повертаємо, структурируем ... до моменту «ось воно!».
Щоб відповідати потребам бренду в сучасних умовах, логотип повинен мати версії:
  • адаптивну - з можливістю варіювати розмір на digital-платформах під розмір екрану;
  • контекстну - щоб колір міг змінюватися в залежності від місця використання;
  • варіативну - коли передбачена можливість змінити частину логотипу для конкретної рекламної кампанії.
Фірмовий шрифт - значима деталь загального образу. Шрифт можна вибрати або створити спеціально під бренд.
Кольори, шрифти та логотип лягають в основу фірмового стилю. З ними опрацьовуються макети для корпоративної поліграфії, рекламної продукції, мультимедійної презентації та сайту.

Неймінг

Без імені не обійтися. Воно повинно запам'ятовуватися і говорити про важливе: сфері діяльності, імені власника, товар або його головному якості - варіантів чимало.
Етапи нейминга:
  • Генеруємо варіанти і вибираємо.
  • Перевіряємо на унікальність в міжнародній базі торгових марок. Це обов'язково.
  • Підбираємо і реєструємо доменне ім'я.
  • Щоб дати бренду біографію і розкрити його переваги, найманого можна підкріпити цікавою легендою.

Слоган і місія

Попри те, що слоган короткий, а місія може бути багатослівним, написати її простіше. Місія - про те, яку проблему людей ви вирішуєте і як ви це робите.
Ці моменти вже сформульовані на етапі позиціонування бренду, залишається тільки додати їм ємне словесне вираження.
Слоган повинен «вистрілювати» і надихати. З року в рік. Шукати такий девіз можна довго. Тому багато брендів починають без слогана.

Персонаж

Комунікатор-персонаж потрібен не кожному бренду, але тим, у кого є, додає можливостей.
Він буде спілкуватися з користувачами у вашому блозі і соціальних мережах, з нього пошиють ростовую ляльку для ваших івентів і зроблять багато душевних сувенірів.

Голос бренду

Як і люди, бренди діляться на архетипи. Хто ваш бренд - кращий друг, медичний експерт, авторитетна няня або злегка брутальний автомеханік, буде зрозуміло з того, як ви спілкуєтеся. На сайті, в рекламі, в розсилках, коментарях.
Tone of voice - це характерні слова, спосіб будувати речення, звичка цитувати і тональність комунікацій.

Що ще

Арсенал ідентифікаторів на цьому не вичерпується. Ви можете створити власний аудіоджінгл, розробити для товара ритуал споживання, написати історію бренду короткими захоплюючими історіями. Придумати слова-меми, похідні від назви бренду: як «Покрескаті» у печива Kresko або «Кімснуть» у мережі хімчисток KIMS.

Брендинг - це правила і концепції

Життя бренду - постійний процес взаємодії з цільовою аудиторією, відстеження споживчої поведінки і пошуку нових рішень для зростання залучення і лояльності.
Повертаючись до думки про галактиці бренду: в ній діють власні закони гравітації. І вони повинні бути документально зафіксовані.
Щоб регламентувати правила і принципи використання елементів фірмового стилю, існує гайдлайн: він розповідає, як в різних ситуаціях відтворювати елементи фірмового стилю. З нього можна почати.
Brand-book - фундаментальний документ. Це зведення правил визначає:
  • Місії та цінності бренду, його бізнес-стратегію.
  • Візуальну цілісність образу:
  • правильне використання логотипу на різних носіях, в різних кольорах і розмірах;
  • вид / назви фірмових кольорів і шрифтів і принципи їх застосування;
  • макети корпоративної поліграфії (бланки, візитки, конверти) і рекламної продукції.
  • Стиль, способи і канали комунікації бренду.
Для якісного складання бренд-бука можуть знадобитися час і досвід.

Чому брендинг в Gagarin Studio?

Створення бренду та розробка його стратегії - складний процес, для якого потрібні професійні знання і навички в різних сферах.
Нехай логотип "Плейбоя" був намальований за півгодини на коліні, але намальований все-таки дизайнером.
Щоб зробити якісний брендинг, команда повинна:
  • розбиратися в маркетингу, дизайні, програмуванні;
  • знаходити свіжі рішення і виходити за рамки;
  • знати тренди і використовувати їх;
  • застосовувати технологічні інновації;
  • працювати швидко і комплексно;
  • бути готовою відповідати за результат.
Gagarin Studio об'єднує захоплених професіоналів з різних країн. З нами ви будете безпосереднім і активним учасником брендингу на всіх етапах: самі виберете виконавців і зможете координувати їх роботу через онлайн-кабінет.
Ми не просто натхненням яскравими ідеями і талановитим дизайном - ми трансформуємо їх у проривні концепції для наших клієнтів.

 

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!