Брендінг
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Космос, а не кейси
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- 5 років
- 7 дизайнерів
- 100+ проектів
- 40 сфер
- 20 закордонних проектів
Для кожного бізнесу
у нас свій метод запуску
LOGOBOOK
2 тижні
Для кого цей пакет?
Мені потрібен логотип з повною інструкцією його використання
- Надамо 3 різних концепції логотипу + доробка
- Працює 2 дизайнери + арт-директор
- Розробка логобука
- Проекції логотипу на поверхні (візитки / футболки / упаковки)
- Зробимо за 12-15 днів
- Підбір кольору та шрифту
- Вихідні файли готові для друку (.ai)
- Лого на прозорому фоні (.png)
- Повна передача прав
Brandbook
3 неділі
Для кого цей пакет?
У мене є логотип, мені потрібен брендбук
- Розробка 2-х концепцій дизайну 5-ти фірмових елементів
- Працюють 2 дизайнери + арт-директор
- Розробка фірмового патерну
- Створення керівництва з використання всіх елементів фірмового стилю
- Дані про фірмові кольори і шрифти
- Вихідні файли готові для друку (.ai)
Brand L
35 днів
Для кого цей пакет?
Мені необхідно створення бренду для старту
- Стратегічна сесія
- Візуальний аудит ринку
- Розробка 2-х концепцій логотипу
- Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
- Підбір фірмових шрифтів
- Дизайн і верстка 4-х елементів фірмового стилю на вибір
- Розробка фірмових патернів
- Адаптація дизайну для соціальних мереж
- Гайдлайн
- Вихідні файли готові для друку (.ai)
Brand XL
50 дней
Для кого этот пакет?
Мені необхідна оптимальна пропозиція по створенню бренду
- Стратегічна сесія
- Докладний аудит ринку, конкурентів і споживача
- Розробка ідей для комунікації бренду
- Розробка 2-х концепцій логотипу
- Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
- Підбір фірмових шрифтів
- Дизайн і верстка 10-ти елементів фірмового стилю на вибір
- Розробка брендбуку
- Розробка фірмових патернів
- Адаптація дизайну для соціальних мереж
- Вихідні файли готові для друку (.ai)
Дякуємо за заявку!
Упс, якась помилка на сервері!
Брендинг: як запалюють нові зірки
Ваш бренд - то, що про вас знають, думають, і то, чому вас хочуть.
Уявіть, що відкриваєте світу власну зірку. Нове сонце, навколо якого збереться галактика з великих і малих небесних тіл.
І якщо бренд - це нова зірка, то що таке брендинг? Все, що зробить її особливою і буде створювати її тяжіння.
Брендинг завжди вибудовується навколо індивідуальності. Яскраві імена та логотипи компаній, які зуміли знайти і надихати своїх клієнтів, знає весь світ.
Люди дуже люблять вибирати. Дайте їм впевненість, що ви - цінний вибір, і ця емоція притягне їх на вашу орбіту.
Тому будь-яка історія комерційного успіху - це ідея, пошук, формування образу і робота на репутацію.
За цим етапам і пройдемо.
Як починається робота над брендингом
В основі кожного брендингу - ідея і сміливість власника бути собою. Публічно. Сакраментальне рецепт «Будьте простіше, і люди до вас потягнуться» залишився в минулому столітті.Apple - хрестоматійний приклад, який від цього не стає менш переконливим: щоб десятиліттями завойовувати серця мільйонів, не обов'язково бути доступним і очевидним.
Головний секрет успішного брендингу - це винятковість. Через чесність, відкритість, готовність визнавати помилки.
Особливість для брендингу можна придумувати - це стратегічно провальний крок. Але її можна визначити і правильно подати.
Тому брендинг компанії починається з:
1. Вивчення ринку:
- оцінки попиту і пропозиції;
- аналізу цін;
- ретельного розбору конкурентів - до речі, саме так часто можна виявити і власні переваги;
- аналізу регіональної специфіки: навіть брендинг в Києві, Одесі чи Ужгороді відрізнятиметься;
- пошуку потенційних ніш;
- прогнозування можливих проблем.
- Визначення цільової аудиторії: стать і вік, фінансові можливості і соціальний статус, переваги і стереотипи.
- Вибору каналів і способів комунікації з клієнтами і конкурентами.
- визначення достоїнств і особливостей;
- позначення цінностей і місії. На цьому етапі важливо описати їх максимально зрозуміло і детально.
З чого складається брендинг компанії
Брендинг триває як робота на образ. Для його створення є багато інструментів. Деякі з них є обов'язковими, інші можна відкласти на час або не використовувати зовсім - це залежить від завдань бренду.
Фірмовий стиль і логотип
Логотип - візуальний ідентифікатор бренду. Коли його впізнають тільки по лого - бренд відбувся.Що виявиться первинним - фірмові кольори або логотип, залежить від випадку. Найчастіше логотип задає основні кольори, які на наступних етапах брендинг-дизайну можуть бути доповнені.
Вибираючи фірмові кольори, шукаємо в палітрі відображення цінностей бренду і емоцій, які він повинен транслювати світу.
Створюємо логотип: малюємо, розфарбовуємо, повертаємо, структурируем ... до моменту «ось воно!».
Щоб відповідати потребам бренду в сучасних умовах, логотип повинен мати версії:
- адаптивну - з можливістю варіювати розмір на digital-платформах під розмір екрану;
- контекстну - щоб колір міг змінюватися в залежності від місця використання;
- варіативну - коли передбачена можливість змінити частину логотипу для конкретної рекламної кампанії.
Кольори, шрифти та логотип лягають в основу фірмового стилю. З ними опрацьовуються макети для корпоративної поліграфії, рекламної продукції, мультимедійної презентації та сайту.
Неймінг
Без імені не обійтися. Воно повинно запам'ятовуватися і говорити про важливе: сфері діяльності, імені власника, товар або його головному якості - варіантів чимало.Етапи нейминга:
- Генеруємо варіанти і вибираємо.
- Перевіряємо на унікальність в міжнародній базі торгових марок. Це обов'язково.
- Підбираємо і реєструємо доменне ім'я.
- Щоб дати бренду біографію і розкрити його переваги, найманого можна підкріпити цікавою легендою.
Слоган і місія
Попри те, що слоган короткий, а місія може бути багатослівним, написати її простіше. Місія - про те, яку проблему людей ви вирішуєте і як ви це робите.Ці моменти вже сформульовані на етапі позиціонування бренду, залишається тільки додати їм ємне словесне вираження.
Слоган повинен «вистрілювати» і надихати. З року в рік. Шукати такий девіз можна довго. Тому багато брендів починають без слогана.
Персонаж
Комунікатор-персонаж потрібен не кожному бренду, але тим, у кого є, додає можливостей.Він буде спілкуватися з користувачами у вашому блозі і соціальних мережах, з нього пошиють ростовую ляльку для ваших івентів і зроблять багато душевних сувенірів.
Голос бренду
Як і люди, бренди діляться на архетипи. Хто ваш бренд - кращий друг, медичний експерт, авторитетна няня або злегка брутальний автомеханік, буде зрозуміло з того, як ви спілкуєтеся. На сайті, в рекламі, в розсилках, коментарях.Tone of voice - це характерні слова, спосіб будувати речення, звичка цитувати і тональність комунікацій.
Що ще
Арсенал ідентифікаторів на цьому не вичерпується. Ви можете створити власний аудіоджінгл, розробити для товара ритуал споживання, написати історію бренду короткими захоплюючими історіями. Придумати слова-меми, похідні від назви бренду: як «Покрескаті» у печива Kresko або «Кімснуть» у мережі хімчисток KIMS.Брендинг - це правила і концепції
Життя бренду - постійний процес взаємодії з цільовою аудиторією, відстеження споживчої поведінки і пошуку нових рішень для зростання залучення і лояльності.Повертаючись до думки про галактиці бренду: в ній діють власні закони гравітації. І вони повинні бути документально зафіксовані.
Щоб регламентувати правила і принципи використання елементів фірмового стилю, існує гайдлайн: він розповідає, як в різних ситуаціях відтворювати елементи фірмового стилю. З нього можна почати.
Brand-book - фундаментальний документ. Це зведення правил визначає:
- Місії та цінності бренду, його бізнес-стратегію.
- Візуальну цілісність образу:
- правильне використання логотипу на різних носіях, в різних кольорах і розмірах;
- вид / назви фірмових кольорів і шрифтів і принципи їх застосування;
- макети корпоративної поліграфії (бланки, візитки, конверти) і рекламної продукції.
- Стиль, способи і канали комунікації бренду.
Чому брендинг в Gagarin Studio?
Створення бренду та розробка його стратегії - складний процес, для якого потрібні професійні знання і навички в різних сферах.Нехай логотип "Плейбоя" був намальований за півгодини на коліні, але намальований все-таки дизайнером.
Щоб зробити якісний брендинг, команда повинна:
- розбиратися в маркетингу, дизайні, програмуванні;
- знаходити свіжі рішення і виходити за рамки;
- знати тренди і використовувати їх;
- застосовувати технологічні інновації;
- працювати швидко і комплексно;
- бути готовою відповідати за результат.
Ми не просто натхненням яскравими ідеями і талановитим дизайном - ми трансформуємо їх у проривні концепції для наших клієнтів.
Дякуємо за заявку!
Упс, якась помилка на сервері!
Дякуємо за заявку!
Упс!