Брендінг

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
ЩО ВХОДИТЬ У РОЗРОБКУ БРЕНДА?
ЛОГОТИП

АЙДЕНТІКА

НЕЙМІНГ

ФІРМОВІ ШРИФТИ

ФІРМОВІ КОЛЬОРИ

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ПРОСУВАННЯ

РЕКЛАМНА КОНЦЕПЦІЯ БРЕНДА

Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Гарантії
Якщо жоден варіант дизайну не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно
Економія до 30%
Спеціалізуємося на онлайн форматі роботи - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи брендінг
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних
Відгуки наших клієнтів
Оберіть послугу
LOGOBOOK
2 тижні
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібен логотип з повною інструкцією його використання
  • Надамо 3 різних концепції логотипу + доробка
  • Працює 2 дизайнери + арт-директор
  • Розробка логобука 
  • Проекції логотипу на поверхні (візитки / футболки / упаковки)
  • Зробимо за 12-15 днів
  • Підбір кольору та шрифту 
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Лого на прозорому фоні (.png)
  • Повна передача прав
Обговорити
Brandbook
3 неділі
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
У мене є логотип, мені потрібен брендбук
  • Розробка 2-х концепцій дизайну 5-ти фірмових елементів
  • Працюють 2 дизайнери + арт-директор
  • Розробка фірмового патерну
  • Створення керівництва з використання всіх елементів фірмового стилю 
  • Дані про фірмові кольори і шрифти
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
Обговорити
Brand L
35 днів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені необхідно створення бренду для старту
  • Стратегічна сесія
  • Візуальний аудит ринку
  • Розробка 2-х концепцій логотипу
  • Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
  • Підбір фірмових шрифтів
  • Дизайн і верстка 4-х елементів фірмового стилю на вибір
  • Розробка фірмових патернів
  • Адаптація дизайну для соціальних мереж
  • Гайдлайн
  • Вихідні файли готові для друку (.ai) 
Обговорити
Brand XL
50 дней
 
Обговорити детальніше
Для кого этот пакет?
Мені необхідна оптимальна пропозиція по створенню бренду
  • Стратегічна сесія
  • Докладний аудит ринку, конкурентів і споживача
  • Розробка ідей для комунікації бренду
  • Розробка 2-х концепцій логотипу
  • Працює група дизайнерів і бренд маркетолог
  • Підбір фірмових шрифтів
  • Дизайн і верстка 10-ти елементів фірмового стилю на вибір
  • Розробка брендбуку
  • Розробка фірмових патернів
  • Адаптація дизайну для соціальних мереж
  • Вихідні файли готові для друку (.ai) 
Обговорити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Брендинг: як запалюють нові зірки


Ваш бренд - то, що про вас знають, думають, і то, чому вас хочуть.


Уявіть, що відкриваєте світу власну зірку. Нове сонце, навколо якого збереться галактика з великих і малих небесних тіл.
І якщо бренд - це нова зірка, то що таке брендинг? Все, що зробить її особливою і буде створювати її тяжіння.

Брендинг завжди вибудовується навколо індивідуальності. Яскраві імена та логотипи компаній, які зуміли знайти і надихати своїх клієнтів, знає весь світ.
Люди дуже люблять вибирати. Дайте їм впевненість, що ви - цінний вибір, і ця емоція притягне їх на вашу орбіту.
Тому будь-яка історія комерційного успіху - це ідея, пошук, формування образу і робота на репутацію.
За цим етапам і пройдемо.

Як починається робота над брендингом

В основі кожного брендингу - ідея і сміливість власника бути собою. Публічно. Сакраментальне рецепт «Будьте простіше, і люди до вас потягнуться» залишився в минулому столітті.
Apple - хрестоматійний приклад, який від цього не стає менш переконливим: щоб десятиліттями завойовувати серця мільйонів, не обов'язково бути доступним і очевидним.
Головний секрет успішного брендингу - це винятковість. Через чесність, відкритість, готовність визнавати помилки.
Особливість для брендингу можна придумувати - це стратегічно провальний крок. Але її можна визначити і правильно подати.
Тому брендинг компанії починається з:
1. Вивчення ринку:
  • оцінки попиту і пропозиції;
  • аналізу цін;
  • ретельного розбору конкурентів - до речі, саме так часто можна виявити і власні переваги;
  • аналізу регіональної специфіки: навіть брендинг в Києві, Одесі чи Ужгороді відрізнятиметься;
  • пошуку потенційних ніш;
  • прогнозування можливих проблем.
  • Визначення цільової аудиторії: стать і вік, фінансові можливості і соціальний статус, переваги і стереотипи.
  • Вибору каналів і способів комунікації з клієнтами і конкурентами.
2. Позиціонування бренду:
  • визначення достоїнств і особливостей;
  • позначення цінностей і місії. На цьому етапі важливо описати їх максимально зрозуміло і детально.
З усім цим масивом висновків, результатів і формулювань пора переходити до дефініції та візуальної ідентифікації бренду.


З чого складається брендинг компанії

Брендинг триває як робота на образ. Для його створення є багато інструментів. Деякі з них є обов'язковими, інші можна відкласти на час або не використовувати зовсім - це залежить від завдань бренду.

Фірмовий стиль і логотип

Логотип - візуальний ідентифікатор бренду. Коли його впізнають тільки по лого - бренд відбувся.
Що виявиться первинним - фірмові кольори або логотип, залежить від випадку. Найчастіше логотип задає основні кольори, які на наступних етапах брендинг-дизайну можуть бути доповнені.
Вибираючи фірмові кольори, шукаємо в палітрі відображення цінностей бренду і емоцій, які він повинен транслювати світу.
Створюємо логотип: малюємо, розфарбовуємо, повертаємо, структурируем ... до моменту «ось воно!».
Щоб відповідати потребам бренду в сучасних умовах, логотип повинен мати версії:
  • адаптивну - з можливістю варіювати розмір на digital-платформах під розмір екрану;
  • контекстну - щоб колір міг змінюватися в залежності від місця використання;
  • варіативну - коли передбачена можливість змінити частину логотипу для конкретної рекламної кампанії.
Фірмовий шрифт - значима деталь загального образу. Шрифт можна вибрати або створити спеціально під бренд.
Кольори, шрифти та логотип лягають в основу фірмового стилю. З ними опрацьовуються макети для корпоративної поліграфії, рекламної продукції, мультимедійної презентації та сайту.

Неймінг

Без імені не обійтися. Воно повинно запам'ятовуватися і говорити про важливе: сфері діяльності, імені власника, товар або його головному якості - варіантів чимало.
Етапи нейминга:
  • Генеруємо варіанти і вибираємо.
  • Перевіряємо на унікальність в міжнародній базі торгових марок. Це обов'язково.
  • Підбираємо і реєструємо доменне ім'я.
  • Щоб дати бренду біографію і розкрити його переваги, найманого можна підкріпити цікавою легендою.

Слоган і місія

Попри те, що слоган короткий, а місія може бути багатослівним, написати її простіше. Місія - про те, яку проблему людей ви вирішуєте і як ви це робите.
Ці моменти вже сформульовані на етапі позиціонування бренду, залишається тільки додати їм ємне словесне вираження.
Слоган повинен «вистрілювати» і надихати. З року в рік. Шукати такий девіз можна довго. Тому багато брендів починають без слогана.

Персонаж

Комунікатор-персонаж потрібен не кожному бренду, але тим, у кого є, додає можливостей.
Він буде спілкуватися з користувачами у вашому блозі і соціальних мережах, з нього пошиють ростовую ляльку для ваших івентів і зроблять багато душевних сувенірів.

Голос бренду

Як і люди, бренди діляться на архетипи. Хто ваш бренд - кращий друг, медичний експерт, авторитетна няня або злегка брутальний автомеханік, буде зрозуміло з того, як ви спілкуєтеся. На сайті, в рекламі, в розсилках, коментарях.
Tone of voice - це характерні слова, спосіб будувати речення, звичка цитувати і тональність комунікацій.

Що ще

Арсенал ідентифікаторів на цьому не вичерпується. Ви можете створити власний аудіоджінгл, розробити для товара ритуал споживання, написати історію бренду короткими захоплюючими історіями. Придумати слова-меми, похідні від назви бренду: як «Покрескаті» у печива Kresko або «Кімснуть» у мережі хімчисток KIMS.

Брендинг - це правила і концепції

Життя бренду - постійний процес взаємодії з цільовою аудиторією, відстеження споживчої поведінки і пошуку нових рішень для зростання залучення і лояльності.
Повертаючись до думки про галактиці бренду: в ній діють власні закони гравітації. І вони повинні бути документально зафіксовані.
Щоб регламентувати правила і принципи використання елементів фірмового стилю, існує гайдлайн: він розповідає, як в різних ситуаціях відтворювати елементи фірмового стилю. З нього можна почати.
Brand-book - фундаментальний документ. Це зведення правил визначає:
  • Місії та цінності бренду, його бізнес-стратегію.
  • Візуальну цілісність образу:
  • правильне використання логотипу на різних носіях, в різних кольорах і розмірах;
  • вид / назви фірмових кольорів і шрифтів і принципи їх застосування;
  • макети корпоративної поліграфії (бланки, візитки, конверти) і рекламної продукції.
  • Стиль, способи і канали комунікації бренду.
Для якісного складання бренд-бука можуть знадобитися час і досвід.

Чому брендинг в Gagarin Studio?

Створення бренду та розробка його стратегії - складний процес, для якого потрібні професійні знання і навички в різних сферах.
Нехай логотип "Плейбоя" був намальований за півгодини на коліні, але намальований все-таки дизайнером.
Щоб зробити якісний брендинг, команда повинна:
  • розбиратися в маркетингу, дизайні, програмуванні;
  • знаходити свіжі рішення і виходити за рамки;
  • знати тренди і використовувати їх;
  • застосовувати технологічні інновації;
  • працювати швидко і комплексно;
  • бути готовою відповідати за результат.
Gagarin Studio об'єднує захоплених професіоналів з різних країн. З нами ви будете безпосереднім і активним учасником брендингу на всіх етапах: самі виберете виконавців і зможете координувати їх роботу через онлайн-кабінет.
Ми не просто натхненням яскравими ідеями і талановитим дизайном - ми трансформуємо їх у проривні концепції для наших клієнтів.

 

Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!