Комунікаційна стратегія
Як ми це зробимо?
Навіщо?
Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.
За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.
Що ми робимо?
Ми ставимо правильні питання, відшукуємо болі та точки зростання бренду, вивчаємо, що є на даний момент і чого ми прагнутимемо разом.
Що ви отримуєте?
Ви знайомитесь з командою проекту та детальним планом подальших дій.
Навіщо?
Створювати стратегію розвитку бренду без досліджень,
так само неефективно, як відправляти ракету в космос, не провівши всі перевірки з підготовки до запуску.
Що ми робимо?
Ми аналізуємо три основні сегменти:
- Конкурентів — хто зараз на ринку, в чому їхня сила і слабкість, тренди, непрямі конкуренти та загрози.
- Аудиторію — хто ваша аудиторія, а хто ні. Проводимо інтерв'ю, щоб з'ясувати мотиви, бар'єри та страхи. Створюємо портрет та сегментацію вашого клієнта. Ви не можете всім подобатися, тому знайдемо вашого клієнта і зробимо з нього фаната.
- Аудит бренду — ви впускаєте у всесвіт вашої компанії та продукту. Вивчаємо продукт, дивимося на нього з усіх боків, зазираємо всередину. Загалом, це схоже на підготовку до запуску ракети, де ми вивчаємо погодні умови, готуємо і перевіряємо апаратуру, дивимося технологічні дані, щоб зрозуміти корабель вашої компанії. Проводимо інтерв'ю із співробітниками, нинішніми клієнтами, менеджментом.
Залежно від завдань проводимо додаткові дослідження, працюємо з фокус-групами, використовуємо нейромаркетинг.
Що ви отримуєте?
Комплексне дослідження та аналіз основних характеристик бренду, унікальні переваги, а також платформу для створення майбутньої сильної стратегії бренду, яка визначить те, як розвиватиметься бренд протягом кількох років.
Навіщо?
Комунікаційна стратегія — це частина стратегії бренду для привернення уваги, побудови взаємовідносин та переконання зробити покупку. Стратегія відповідаєна такі питання: навіщо, що, кому, як ми хочемо розповісти про бренд та компанію. Формує правильне уявлення про бренд.
Що ми робимо?
Визначаємо ключових стейкхолдерів — людей та організації, що впливають на ваш бізнес. Допомагаємо вам будувати з ними відносини, які в майбутньому принесуть вам нові замовлення, партнерів та фанатів бренду.
Що ви отримуєте?
План побудови відносин із вашими стейкхолдерами. Ключові повідомлення під цільові канали комунікації.
Що далі?
Навіщо?
Як правило, втілення стратегії — це тривалий та складний процес. Ефективна реалізація стратегії потребує конкретних дій щодо досягнення запланованих результатів і іноді команді потрібна підтримка, щоб запровадити всі етапи та процеси.
Що ми робимо?
Ми аналізуємо ситуацію для подальшого раціонального розподілу ресурсів. Визначаємо всі напрямки та просування, за якими забезпечимо зміцнення позицій та підберемо фахівців.
Що ви отримуєте?
Чіткий план реалізації стратегії та аналітику ефективності дій протягом першого місяця реалізації.
Термін: місяць ведення
Навіщо?
Щоб реклама працювала, була ефективною та доносила ваше послання до цільової аудиторії.
Що ми робимо?
Слоган та концепцію дизайну рекламної кампанії та всіх матеріалів.
Що ви отримуєте?
Готові рекламні матеріали.
Термін: залежить від задачі
Космос, а не кейси
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- 5 років
- 7 дизайнерів
- 100+ проектів
- 40 сфер
- 20 закордонних проектів
Для кожного бізнесу
у нас свій метод запуску
- Допомогти компанії розкрити та закріпити правильне розуміння про себе в очах кінцевого споживача
- Показати компанію як надійного та стабільного партнера на В2В ринку
- Сформувати образ бренду як дбайливого та ефективного роботодавця
- Розробити комунікаційну стратегію бренду для кожної цільової групи
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Наділити ТМ відмінними та унікальними якостями, цінностями та рисами
- Сформувати чіткий образ продукту чи товару
- Розробити комунікаційну стратегію бренду зрозумілою мовою для кожної цільової групи
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Розробити стратегію для роботи з мерчендайзингом
- Продумати дизайн інтер'єру для правильного відчуття та сприйняття бренду
- Пропрацювати навігацію
- Розробити дисконтну систему
- Побудувати стратегію підвищення лояльності та LTV
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Розробити концепцію закладу, щоб зробити його унікальним та незабутнім
- Проробити дизайн інтер'єру для створення атмосфери та правильного сприйняття позиціонування
- Сформувати SMM-стратегію для залучення нових гостей та донесення унікальності та особливостей для цільової аудиторії
- Впровадити аромамаркетинг для створення необхідних емоцій, привертання уваги та утримання відвідувачів закладу
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
Ця Угода є публічним документом адміністратора сайту gagarinstudio.com.ua (далі - Адміністратор) і визначає порядок використання відвідувачами (далі - Відвідувач) сайту gagarinstudio.com.ua, що належить Адміністратору, і обробки, зберігання та іншого використання інформації, одержуваної Адміністратором від Відвідувача на сайті Адміністратора. Адміністратор сайту може змінити в будь-який момент дане Угода без повідомлення Відвідувача сайту.
- Відвідувач сайту, залишаючи будь-яку інформацію, що стосується прямо або побічно до певного або визначається фізичній особі (далі - Персональні дані), підтверджує, що ознайомився з даними Угодою і згоден з ним.
- Відносно всіх повідомляються Персональних даних Відвідувач дає Адміністратору повну згоду на їх обробку.
- Адміністратор сайту гарантує Відвідувачу, що обробка і зберігання надійшли Персональних даних Відвідувача буде здійснюватися відповідно до положень Федерального закону від 27.06.2006 № 152-ФЗ «Про персональних даних».
- Відвідувач сайту розуміє і погоджується з тим, що надання Адміністратору будь-якої інформації, що не має ніякого відношення до цілям сайту, заборонено. Такою інформацією може бути інформація, що стосується стану здоров'я, інтимного життя, національності, релігії, політичних, філософських та інших переконань Відвідувача, а так само і інформація, яка є комерційною, банківською та іншою таємницею Відвідувача сайту.
- Адміністратор гарантує Відвідувачу, що використовує Персональні дані, що надійшли від Відвідувача, виключно з метою, обмежених маркетинговими, рекламними, інформаційними цілями Адміністратора, а також для аналізу та дослідження Відвідувачів сайту, а також з метою надання йому товарів і послуг безпосередньо знаходяться, або ні, на сайті Адміністратора.
- Відвідувач відповідно до ч. 1 ст. 18 Федерального закону «Про рекламу» дає Адміністратору свою згоду на отримання повідомлень рекламного характеру за вказаними контактними даними.
- Відвідувач самостійно несе відповідальність за порушення законодавства при використанні сайту Адміністратора.
- Адміністратор не несе ніякої відповідальності у випадку порушення законодавства Відвідувачем, в тому числі, не гарантує, що вміст сайту відповідає цілям Відвідувача сайту.
- Відвідувач сайту несе самостійно відповідальність в разі, якщо були порушені права і законні інтереси третіх осіб, при використанні сайту Адміністратора, Відвідувачем.
- Адміністратор має право заборонити використання сайту Відвідувачу, якщо на те є законні підстави.