Дизайн упаковки кави

Правильний дизайн упаковки кави - це не просто красива картинка, він вимагає грамотної розстановки всіх елементів, підбору кольорів і шрифтів, які будуть гармоніювати з продуктом. Упаковка є одним з основних інструментів маркетингу і комунікації з покупцями. Вона повинна ідентифікувати ваш кавовий бренд серед конкурентів.

Для того щоб зацікавити споживачів кави вашим продуктом - потрібна якісна упаковка, яка неможлива без грамотно розробленого дизайну.

Ефективний дизайн упаковки кави може привернути увагу, запам'ятатися, правильно подати продукт і змусити покупця купити вашу каву.

Для того щоб створити продаючий дизайн упаковки кави необхідно визначитися з цільовою аудиторією, класом кави і місцем його поширення.

 

Сучасні напрямки в дизайні упаковки кави, які використовують професіонали

Не секрет, що правильний дизайн для упаковки будь-якого продукту слід довірити професійним дизайнерам.

Сьогодні фахівці в даній сфері використовують ряд способів створення дизайну для упаковки продуктів:

  • Зміст в оформленні упаковки з мінімальною кількістю зображень і відволікаючих елементів. За допомогою такого простого і лаконічного дизайну увагу покупців концентрується тільки на важливої ​​інформації, яка розміщена на упаковці.
  • Фахівці підбирають унікальні шрифти, які здатні вигідно донести потрібну інформацію.
  • За допомогою колірного оформлення дизайнери можуть впливати на емоції покупців при вигляді упаковки. Деякі кольори можу надовго запам'ятатися, і клієнт буде згадувати упаковку по її основному кольору.
  • Застосування візерунків, за допомогою яких дизайн упаковки кави придбає певний сенс. Наприклад, зображення патерн у вигляді листя буде асоціюватися з натуральністю продукту.
  • Грамотне використання ілюстрацій в дизайні упаковки кави допоможе дизайнеру красиво розповісти покупцеві історію створення продукту і розкрити його кращі якості.
  • Іноді дизайнери розробляють дизайн упаковки, який асоціюється з поштовими пересилками з іншої країни. Наприклад, якщо кавові зерна збирають в Кенії, в дизайні можуть фігурувати поштові штампи цієї країни. Тоді у клієнта складеться враження, що даний кави був доставлений з Кенії особисто для нього.
  • Деякі упаковки містять оглядові прозорі вікна, щоб покупець наочно побачив кави і був упевнений в його якості.
  • Використання натуральних і природних кольорів в дизайні упаковки кави дозволяє робити акцент на його натуральність і екологічність виробництва.
  • Ритм життя сучасного суспільства вимагає, щоб упаковка для кави була максимально зручною і функціональною. Дизайнери обов'язково враховують цю особливість.
 

Етапи розробки дизайну для упаковки кави

Робота над дизайном упаковки кави досить складна і трудомістка в процесі якої необхідно дотримуватися послідовності.

Розглянемо основні етапи розробки дизайну упаковки:

Визначення концепції товару, дослідження історії створення продукту, його основних характеристик і переваг.

  • Ознайомлення з продукцією конкурентів, виявлення відмінностей між продуктом компанії і подібними виробами інших виробників.
  • Вивчення цільової аудиторії, їх інтересів і побажань.
  • Визначення можливостей візуалізації з урахуванням обробленої інформації.
  • Розробка попередніх варіантів.
  • Вибір найбільш пріоритетного варіанту і його доопрацювання.
  • Тестування дизайну упаковки і внесення додаткових змін за результатами оцінювання.
  • Підготовка остаточного варіанту для тиражування і запуску у виробництво.

Отриманий дизайн упаковки кави повинен бути помітним, функціональним, таким, що запам'ятовується і викликати у покупців позитивні емоції і довіру.

Якщо вашого продукту потрібен дизайн упаковки кави, який забезпечить його швидке просування на ринку, вам обов'язково слід звернутися до професіоналів. Фахівці з досвідом в області маркетингу, дизайну, поліграфії і психології зможуть створити для вашого продукту упаковку з особливим дизайном, який буде повністю виправдовуватиме очікування більшої частини цільової аудиторії.

Замовити дизайн упаковки у Rocketmen - значить вийти на якісно новий рівень продажів, залучити більш велике споживче коло і в підсумку зробити свій бізнес більш прибутковими. Розробка хорошого дизайну пакування кафи  - для нас це відповідальна і цілеспрямована справа. Не важливо, чи перебуваєте ви в Києві, Харкові, Львові, Дніпрі або Одесі - ми працюємо по всій Україні.

 

Дизайн упаковки для кави

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Варіанти запуску

Упаковка "L"
Упаковка "XL"
Етикетка "L"
Етикетка "XL"

Космос, а не роботи

  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!