Дизайн упаковки цукерок

Кожен виробник цукерок, бажаючи підвищити свої продажі, при розробці дизайну упаковки повинен орієнтуватися перш за все на цільову аудиторію. Дизайн упаковки цукерок повинен містити інформацію не тільки про сам продукт, але також про виробників і його особливих якостях.

Споживача необхідно переконати у високій якості продукту і в його смакових перевагах. Таким чином, дизайн упаковки повинен провокувати інтерес клієнтів до даного продукту, враховуючи їх побажання і інтереси. Досягти цього можна шляхом втілення в дизайні оригінальних творчих задумів. Головне знати, що хоче отримати ваш потенційний споживач.

У будь-якому випадку завдання дизайну упаковки цукерок повинні зіставлятися зі стратегією їх просування на ринку.

 

Як створити ефективний дизайн упаковки цукерок?

Для того щоб дизайн упаковки ваших цукерок став ефективному інструментом маркетингу і комунікації з клієнтами, перед його розробкою слід відповісти на кілька важливих питань:

  • Який тип солодощів ви хочете просувати на ринку? Від їх характеристик і особливостей зберігання залежить тип упаковки і відповідно її оформлення.
  • Яка у ваших цукерок цільова аудиторія? Це можуть бути дитячі цукерки або солодощі, призначені для презентів. Важливо визначитися з даним напрямком для правильного дизайну.
  • Де ваші цукерки будуть поширюватися і продаватися? Продаж цукерок в супермаркеті, на оптовому складі або в дорогий кондитерської потребують різної упаковці.

Створення дизайну упаковки кондитерських виробів також вимагає дотримання наступних правил:

  • На упаковці повинні гармонійно розміщуватися все елементи: обов'язкова інформація про продукт, емблема або логотип компанії і додаткова інформація про бренд. Всі деталі повинні бути взаємопов'язані і створювати єдину композицію.
  • Кожен міліметр упаковки повинен бути використаний з користю, але перевантажувати дизайн теж не варто. Зміст і простір в упаковці повинні бути збалансовані.
  • Інформація на упаковці належна бути представлена ​​в ієрархічному порядку за ступенем важливості. Є елементи, які покупець повинен побачити і зафіксувати в перші секунди перегляду: привертає елемент, назва бренду, найменування цукерок, найважливіша інформація про продукт. Їх виділяють особливим шрифтом і кольором.
 

Етапи створення дизайну коробки цукерок

Кожен виробник, який хоче вигідно представити свої цукерки на ринку кондитерських виробів для розробки дизайну упаковки повинен звернутися до професіоналів. Дизайнери, що володіють значним досвідом, зможуть грамотно висловити в дизайні всі переваги продукту і якісно представити його на ринку.

При спільній роботі з фахівцями розробка дизайну упаковки цукерок ділитися на кілька етапів:

  1. Замовник заповнює для розробників технічне завдання, де вказує ідеологію компанії, вимоги і завдання, які необхідно втілити в дизайні упаковки цукерок.
  2. Фахівці проводять комплексне дослідження ринку цукерок, вивчають продукцію конкурентів і знайомляться з цільовою аудиторією. На цьому етапі важливо зрозуміти, чого хоче споживач і чого йому не вистачає в цукерках, представлених на ринку.
  3. Використовуючи отриману інформацію, дизайнери підбирають кілька пріоритетних напрямків, які вони застосовують у створенні попередніх варіантів дизайну упаковки. На цьому етапі підбирається колірна палітра, шрифти основні зображення та інші деталі. Розроблюваний дизайн упаковки цукерок повинен одночасно асоціюватися з солодощами і вигідно виділятися на тлі подібної продукції конкурентів.
  4. Розробка декількох варіантів оформлення упаковки цукерок, серед яких замовник вибирає пріоритетний.
  5. Обраний варіант тестується і допрацьовується з урахуванням результатів тестування.
  6. Підготовка макетів для подальшого тиражування і запуску у виробництво.

Звернувшись до професійних дизайнерів, ви отримаєте якісний дизайн упаковки цукерок, який посприяє швидкому просуванню вашого продукту на ринку, зробить її конкурентоспроможною і привабливою.

Замовити дизайн упаковки від Rocketmen - значить вийти на якісно новий рівень продажів, залучити більш великий споживчий коло і в підсумку зробити свій бізнес більш прибутковими. Хороший дизайн поліграфії - для нас це відповідальна і цілеспрямована справа. Не важливо, чи перебуваєте ви в Києві, Харкові, Львові, Дніпрі або Одесі - ми працюємо по всій Україні.

 

Дизайн упаковки цукерок

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Варіанти запуску

Упаковка "L"
Упаковка "XL"
Етикетка "L"
Етикетка "XL"

Космос, а не роботи

  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!