Фірмовий стиль бренду

Отримайте індивідуальну пропозицію
Цифри про нас
7 років/800+ успішних проектів/команда з 29 дизайнерів.
Гарантії
Якщо жоден варіант дизайну не сподобається - зробимо 1-2 концепції безкоштовно.
Економія до 30%
Спеціалізуємося на віддаленній роботі - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи фірмовий стиль бренду
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних
Відгуки наших клієнтів
Вартість робіт
Міні
1 дизайн
9000 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
У мене є логотип, потрібен бюджетний дизайн фірмових елементів.
  • Входить розробка: візиток /бланків/конвертів/папок
  • Надамо 1 варіант дизайну 
  • Адаптація даних іменний візитки для всіх співробітників безкоштовно 
  • Проекція дизайну елементів на поверхні у житті
  • Зробимо за 6 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Якщо у вас є логотип, вартість за нього буде віднята
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Повна передача прав 
Замовити
Старт
1 дизайн
14000 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
У мене є ескіз лого і точні побажання по дизайну фірмового стилю.
  • Входить розробка: візиток /бланків/конвертів/папок
  • Дизайн 2 вариантів лого
  • Дизайн 1 концепції усіх елементів фірмового стилю
  • Адаптація даних іменний візитки для всіх співробітників безкоштовно
  • Проекція дизайну елементів на поверхні фірмових стилей
  • Дизайн логотипа - 5 днів
  • Розробка фірмового стилю - 6 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Якщо у вас є логотип, вартість за нього буде віднята
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Знижка на друк 10%
Замовити
Оптимальний
2 дизайни
17000 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
У меня есть понимание, что я хочу - нужна реализация.
  • Входить розробка: логотипа/візиток /бланків/конвертів/папок
  • Дизайн 4 варіантів лого
  • Дизайн 2 концепції усіх елементів фірмового стилю 
  • Адаптація даних іменний візитки для всіх співробітників безкоштовно 
  • Проекція дизайну елементів на поверхні фірмових стилей
  • Дизайн логотипа - 7 днів
  • Розробка фірмового стилю - 9 днів
  • Підбір кольору та шрифту
  • Якщо у вас є логотип, вартість за нього буде віднята
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Знижка на друк 10%
Замовити
Преміум
3 дизайни
19000 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
Я хочу більше варіантів, щоб було легче вибрати.
  • Входить розробка: логотипа/візиток /бланків/конвертів/папок
  • Дизайн 6 вариантів лого
  • Дизайн 3 концепції усіх елементів фірмового стилю 
  • Адаптація даних іменний візитки для всіх співробітників безкоштовно
  • Проекція дизайну елементів на поверхні фірмових стилей
  • Дизайн логотипа - 10 днів
  • Розробка фірмового стилю - 12 днів 
  • Підбір кольору та шрифту
  • Якщо у вас є логотип, вартість за нього буде віднята
  • Вихідні файли готові для друку (.ai)
  • Знижка на друк 10%
Замовити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Вишгородська, 12 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Фірмовий стиль бренду

У шаленому інформаційному потоці, що надходить від різних брендів і компаній, в пам'яті потенційних клієнтів відкладається тільки найбільш цікава і важлива інформація. Для того щоб бренд зацікавив учасників ринку необхідно завоювати довіру клієнтів по відношенню до якості його товарів і послуг. На позитивне ставлення до бренду може вплинути будь-який елемент фірмового стилю: кольорове оформлення, слоган компанії, символіка або інше.

Через деякий час бренд повинен стати впізнаваним і популярним серед клієнтів і партнерів. Для того щоб цього досягти йому необхідний якісний і ефективний фірмовий (корпоративний) стиль. Він повинен забезпечити унікальність бренду, якісно виділити в конкурентному середовищі і зробити впізнаваним. Кожна торгова марка спочатку унікальна сама по собі, все залежить від того як підкреслити її особливі якості і виграшно їх піднести.

Розробка фірмового стилю важлива для будь-якого бренду незалежно від його розміру, діяльності та цілей. На початку цього процесу необхідно ретельно ознайомитися з діяльністю компанії, вивчити наміри її діяльності, її співробітників, очікування клієнтів і цілі конкурентів. В результаті корпоративний стиль повинен правильно відображати стратегічні завдання бренду, бути зрозумілим, чітким і офіційним.


Як розробити фірмовий стиль бренду?

Багато хто помилково вважає, що при розробці фірмового стилю досить тільки попрацювати над дизайном логотипу, фірмового бланка та торгового знаку. Але в цьому процесі важливий комплексний підхід і правильна стратегія, тільки так можна домогтися бажаного результату і досягти стабільного розвитку і просування бренду в довгостроковій перспективі.

Процес створення фірмового стилю для бренду включає кілька етапів:

  1. Дослідження і аналіз інформації про компанії. На початку необхідно провести структурований аналіз діяльності бренду, розробити його концепцію і філософію, визначити його чесноти і вже після цього приступати до формування візуального образу. Необхідно провести повний огляд ринку, побажання та інтереси клієнтів. Для виконання подібних досліджень потрібно залучити фахівців зі знаннями в сфері маркетингу. Після виконання аналізу і маркетингових досліджень до процесу підключаються професійні дизайнери. Таким чином, можна створити корпоративний стиль, який стане ефективним інструментом менеджменту.
  2. Формування основних елементів корпоративного стилю, до яких відносяться:
  • Логотип, візуально представляє бренд, історію його створення, цілі та принципи роботи.
  • Шрифти, вони повинні бути однаково якісними і читабельними на друкованої продукції, на сайті і на екранах мобільних пристроїв.
  • Колірна палітра, вона може мати значний вплив на ставлення клієнтів і партнерів до бренду.
  • Візитки, бланки, конверти, які повинні вигідно представляти бренд, підвищувати його впізнаваність і сприяти його просуванню.
  • Фірмовий блок, який використовується для брендового документації, в нього входять: назва бренду, юридичні та банківські реквізити, логотип і емблема.
  • Товарний знак, яким ідентифікують товари і послуги бренду.
  • Заклик (слоган) бренду - це фірмова фраза, яка використовується в рекламних проектах.

  3. Підготовка брендбуку.

Брендбук представляє собою інструкцію для внутрішнього користування з правилами щодо застосування елементів корпоративного стилю.


Де замовити розробку фірмового стилю бренду?

Всі етапи створення дизайну фірмового стилю вимагають злагодженої роботи групи досвідчених фахівців в області дизайну, маркетингу, психології та поліграфії.

На самому початку цього процесу необхідно ознайомитися з цілями бренду, його клієнтами і конкурентами.

Найкращим рішенням для створення унікального корпоративного стилю буде звернення до профільного агентство. Співпрацюючи з дизайнерами та іншими фахівцями в процесі в командної роботи, ви зможете обмінюватися ідеями та обговореннями. В результаті ви отримаєте відмінний корпоративний стиль для вашого бренду, заснований на ваших побажаннях, ідеях і вимогах.

Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!