Налаштування контекстної реклами

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Креатив
Убираем лишние процессы, которые не влияют на результат
Технології
Визначаємо ключові процеси для клієнта і впроваджуємо технології
Результат
Прибираємо зайві процеси, які не впливають на результат
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи контекстну рекламу
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

ТОП кейси

Наш внесок в історію успіху наших клієнтів
дивитися всі
Відгуки наших клієнтів
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Контекстна реклама

Для збільшення продажів і залучення уваги нових клієнтів найкращим рішенням є контекстна реклама. При відвідуванні користувачем певних сайтів в інтернеті відображається цільова рекламна інформація. Система налаштована таким чином, щоб аналізувати активність користувача, за результатами якої формується певна контекстна реклама. На сайт виводяться оголошення про товари й послуги в залежності від того, чим раніше цікавився користувач. Розміщуються блоки з контекстною рекламою поруч з видачею по пошуковому запиту.

Такий маркетинговий інструмент, крім ефективності, має ще одну важливу перевагу - доступність у фінансовому плані. Крім того, рекламодавець має доступ до всієї інформації, може в будь-який момент ознайомитися з переглядами і витратами на розміщення контекстної реклами.

Поширювати контекстну рекламу пропонують найбільші пошукові системи:

  • Yandex через Яндекс Директ;
  • Google - Google AdWords;
  • Rambler - система Бігун.

Види контекстної реклами

Контекстна реклама буває декількох типів:

  1. Пошукова. Відображається в результатах пошуку користувача. Реклама показується в самих браузерах, на сайтах в різних місцях в тому випадку, коли запит складається з ключових слів.
  2. Тематична. Помістити такий тип реклами можна на платформах, які входять до Партнерської мережу пошукової системи. Відображається інформація тоді, коли користувач цікавиться схожими відомостями.

Тематична реклама функціонує на основі контекстного таргетингу, поведінкових технологій.

Щоб вступити в Партнерську мережу, необхідно подати заявку. Розглядаються заяви від сайтів, на яких розміщується виключно якісний і проглядається контент.

Функціонал контекстної реклами

Контекстні оголошення виконують великий функціонал за умови правильного налаштування. До основних функцій відносять:

  • збільшення обсягу продажів;
  • регулювання трафіку;
  • збільшення клієнтської бази і популярності компанії;
  • просування на ринку, виділення серед конкурентів;
  • організація рекламної компанії.

Будь-який проект, пов'язаний з просуванням, має свої особливості, що впливає на характер контекстної реклами. Оголошення можуть розміщуватися в різних частинах сайту, що залежить від поставлених завдань. У такому випадку і вартість буде різна. Але основною перевагою контекстної реклами залишається можливість відстежувати витрати, а також вивчати статистику. Шляхом такого підходу можна в будь-який момент внести зміни в рекламу для підвищення ефективності, регулювати витрати, зменшуючи або збільшуючи їх.

Результат від контекстної реклами - як поліпшити показники?

Очікуваний результат контекстної реклами не завжди залежить від її вартості. Великі витрати не гарантую хорошу віддачу. Важливо не забувати про інструменти, які використовуються рекламодавцем, його можливості

Для збільшення ефективності контекстної реклами рекомендовано звернути увагу на наступні моменти:

  1. У рекламному оголошенні повинні знаходитися ключові слова, схожі з запитами користувачів. Це підвищує клікабельність оголошення.
  2. Постклік аналіз, за ​​допомогою якого показується ефективність рекламного оголошення.
  3. Таргетинги - способи настройки реклами.

У свою чергу таргетинг розділяється на такі види:

  • тимчасовий - оголошення показуються тільки в період роботи компанії;
  • географічний - настройка реклами по регіон, де розташовується фірма або який цікавий замовнику;
  • поведінковий - враховуються інтереси користувачів, їхні запити й побажання.

Сьогодні контекстна реклама стає все більш популярною і затребуваною серед рекламодавців. Вона здатна охопити більшу аудиторію, підвищити популярність компанії на ринку і привернути до себе клієнтів. Для рентабельності важливо виконати правильні налаштування, не забувати контролювати оголошення. Тому довірити проект по рекламі краще професіоналам.

Агентство Gagarin Studio працюють досвідчені спеціалісти, знання і навички яких допоможуть у вирішенні завдань будь-якої складності. Звертаючись до нас, рекламодавець отримає високу ефективність контекстної реклами і максимальну вигоду від витрачених фінансів.
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!