Налаштування контекстної реклами

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Космос, а не кейси

  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Контекстна реклама

Для збільшення продажів і залучення уваги нових клієнтів найкращим рішенням є контекстна реклама. При відвідуванні користувачем певних сайтів в інтернеті відображається цільова рекламна інформація. Система налаштована таким чином, щоб аналізувати активність користувача, за результатами якої формується певна контекстна реклама. На сайт виводяться оголошення про товари й послуги в залежності від того, чим раніше цікавився користувач. Розміщуються блоки з контекстною рекламою поруч з видачею по пошуковому запиту.

Такий маркетинговий інструмент, крім ефективності, має ще одну важливу перевагу - доступність у фінансовому плані. Крім того, рекламодавець має доступ до всієї інформації, може в будь-який момент ознайомитися з переглядами і витратами на розміщення контекстної реклами.

Поширювати контекстну рекламу пропонують найбільші пошукові системи:

  • Yandex через Яндекс Директ;
  • Google - Google AdWords;
  • Rambler - система Бігун.

Види контекстної реклами

Контекстна реклама буває декількох типів:

  1. Пошукова. Відображається в результатах пошуку користувача. Реклама показується в самих браузерах, на сайтах в різних місцях в тому випадку, коли запит складається з ключових слів.
  2. Тематична. Помістити такий тип реклами можна на платформах, які входять до Партнерської мережу пошукової системи. Відображається інформація тоді, коли користувач цікавиться схожими відомостями.

Тематична реклама функціонує на основі контекстного таргетингу, поведінкових технологій.

Щоб вступити в Партнерську мережу, необхідно подати заявку. Розглядаються заяви від сайтів, на яких розміщується виключно якісний і проглядається контент.

Функціонал контекстної реклами

Контекстні оголошення виконують великий функціонал за умови правильного налаштування. До основних функцій відносять:

  • збільшення обсягу продажів;
  • регулювання трафіку;
  • збільшення клієнтської бази і популярності компанії;
  • просування на ринку, виділення серед конкурентів;
  • організація рекламної компанії.

Будь-який проект, пов'язаний з просуванням, має свої особливості, що впливає на характер контекстної реклами. Оголошення можуть розміщуватися в різних частинах сайту, що залежить від поставлених завдань. У такому випадку і вартість буде різна. Але основною перевагою контекстної реклами залишається можливість відстежувати витрати, а також вивчати статистику. Шляхом такого підходу можна в будь-який момент внести зміни в рекламу для підвищення ефективності, регулювати витрати, зменшуючи або збільшуючи їх.

Результат від контекстної реклами - як поліпшити показники?

Очікуваний результат контекстної реклами не завжди залежить від її вартості. Великі витрати не гарантую хорошу віддачу. Важливо не забувати про інструменти, які використовуються рекламодавцем, його можливості

Для збільшення ефективності контекстної реклами рекомендовано звернути увагу на наступні моменти:

  1. У рекламному оголошенні повинні знаходитися ключові слова, схожі з запитами користувачів. Це підвищує клікабельність оголошення.
  2. Постклік аналіз, за ​​допомогою якого показується ефективність рекламного оголошення.
  3. Таргетинги - способи настройки реклами.

У свою чергу таргетинг розділяється на такі види:

  • тимчасовий - оголошення показуються тільки в період роботи компанії;
  • географічний - настройка реклами по регіон, де розташовується фірма або який цікавий замовнику;
  • поведінковий - враховуються інтереси користувачів, їхні запити й побажання.

Сьогодні контекстна реклама стає все більш популярною і затребуваною серед рекламодавців. Вона здатна охопити більшу аудиторію, підвищити популярність компанії на ринку і привернути до себе клієнтів. Для рентабельності важливо виконати правильні налаштування, не забувати контролювати оголошення. Тому довірити проект по рекламі краще професіоналам.

Агентство Gagarin Studio працюють досвідчені спеціалісти, знання і навички яких допоможуть у вирішенні завдань будь-якої складності. Звертаючись до нас, рекламодавець отримає високу ефективність контекстної реклами і максимальну вигоду від витрачених фінансів.
Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!