Контекстна реклама створена для непомітного і швидкого залучення уваги потенційних клієнтів. Цільова рекламна інформація в інтернеті показується в моменти, коли користувачі відвідують конкретні ресурси. Система видачі контекстної реклами виявляє цікаву для користувача інформацію за допомогою аналізу його активності. Залежно від його пошукових запитів на сайт видаються оголошення, що рекламують товари або послуги. Блоки з контекстною рекламою розміщуються на сайті поруч з результатами пошуку.
Популярність цього виду реклами пов'язана не тільки з його ефективність, але також з малої затратністю. Рекламодавець може в будь-який момент проконтролювати статистику переглядів і витрати на розміщення контекстної реклами.
Можливість поширювати контекстну рекламу надають одні з найбільших пошукових систем:
Популярність цього виду реклами пов'язана не тільки з його ефективність, але також з малої затратністю. Рекламодавець може в будь-який момент проконтролювати статистику переглядів і витрати на розміщення контекстної реклами.
Можливість поширювати контекстну рекламу надають одні з найбільших пошукових систем:
- Яндекс - система Яндекс Директ;
- Google - система Google AdWords;
- Rambler - система Бігун.
Різновиди контекстної реклами
Контекстна реклама ділиться на такі різновиди:
- Пошукова, яка поширюється в результатах пошукових запитів користувача. Вона може з'являтися в пошукових системах або на сайті в різних місцях сторінки, коли запит відповідає ключовим словам з контекстної реклами.
- Тематична. Оголошення розміщуються на сайтах, які входять до Партнерської мережу пошукової системи. Вона показується тільки в тих випадках, коли користувач проявляє до подібної інформації інтерес.
Цей різновид реклами працює на базі наступних технологій: націлювання за контекстом, поведінкові технології та ремаркетинг.
Для вступу в Партнерську мережу пошукової системи кожен ресурс подає відповідну заявку, яка приймається тільки від сайтів з якісним і відвідуваним контентом.
Для вступу в Партнерську мережу пошукової системи кожен ресурс подає відповідну заявку, яка приймається тільки від сайтів з якісним і відвідуваним контентом.
Функції контекстної реклами
Правильно налаштовані контекстні оголошення можуть виконувати такі функції:
- збільшення обсягу продажів;
- підвищення трафіку;
- підвищення популярності компанії і її товарів серед потенційних клієнтів;
- ефективне просування на ринку нових компаній, товарів та послуг;
- організація рекламної компанії.
Кожен рекламний проєкт має свої особливості, які відбиваються на характері контекстної реклами. Залежно від поставлених завдань рекламні оголошення можуть по-різному розташовуватися на сторінці сайту, їх вартість теж може бути різною. Але, основною перевагою контекстної реклами є можливість відстежувати витрати на її розміщення і статистику переглядів. Завдяки цій особливості рекламодавець може в будь-який момент коригувати свої рекламні оголошення для підвищення їх ефективності та зменшення витрат на їх розміщення.
Як поліпшити результат від контекстної реклами?
Не завжди вартість оголошення визначає результат, який принесе контекстна реклама. Багато що залежить від використовуваних рекламодавцем інструментів і можливостей.
Розглянемо основні рекомендації для збільшення ефективності від контекстної реклами:
Розглянемо основні рекомендації для збільшення ефективності від контекстної реклами:
- Рекламне оголошення має містити запити користувачів. Таким чином оголошення стане більш клікабельним.
- Проведення постклік аналізу, який покаже ефективність реклами.
- Таргетинги - різні способи налаштування показу оголошення.
Орієнтування може бути наступних видів:
- тимчасовий - настройка показу оголошення діє тільки вчасно роботи фірми;
- географічний - показ оголошення адаптується під регіон, який цікавить рекламодавця;
- поведінковий - настройка з урахуванням інтересів і уподобань користувача.
Контекстна реклама сьогодні стає все більш популярною. Вона дозволяє охопити великий обсяг аудиторії, підвищити популярність компанії і лояльність клієнтів до бренду. Щоб реклама була рентабельною і приносила швидкий результат її необхідно правильно налаштовувати і контролювати. Тому довіряти проведення такої рекламної компанії варто виключно фахівцям.
У нашому агентстві працює команда професіоналів, які мають достатній обсяг знань, навичок і досвідом роботи в даній сфері. Звертаючись до фахівців, рекламодавець може розраховувати на швидку ефективність контекстної реклами і отримання максимальної вигоди від вкладених коштів.
У нашому агентстві працює команда професіоналів, які мають достатній обсяг знань, навичок і досвідом роботи в даній сфері. Звертаючись до фахівців, рекламодавець може розраховувати на швидку ефективність контекстної реклами і отримання максимальної вигоди від вкладених коштів.