Рекламна кампанія

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Гарантії
Якщо жоден варіант дизайну не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно
Економія до 30%
Спеціалізуємося на онлайн форматі роботи - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, як заощадити свої
гроші і час
працюючи з нами
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

ТОП кейси

Наш внесок в історію успіху наших клієнтів
дивитися всі
Відгуки наших клієнтів
Оберіть послугу
Рекламна стратегія
від 3 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна розробка рекламної стратегії
  • Аналіз конкурентів
  • Постановка цілей рекламної кампанії
  • Портрет споживача (мотиви, болю, бар'єри)
  • Розробка креативної ідеї
  • Копірайт ключових рекламних повідомлень
  • Вибір каналів комунікації
  • Структура, етапи та методи впровадження рекламної кампанії
Обговорити
Креативна реклама
від 4 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна розробка креативної ідеї для рекламної кампанії
  • Розробка креативної ідеї
  • Копірайт ключових рекламних повідомлень
  • Вибір каналів комунікації
  • Структура, етапи та методи впровадження рекламної кампанії
Обговорити
Кейвіжуал (Key visual)
від 4 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна розробка ключового іміджу компанії
  • Розробка ескізу креативної концепції на основі затвердженої креативної ідеї
  • Розробка рекламного макета
  • Реалізація: фотографування, 3D графіка, ілюстрація
Обговорити
Адаптація
від 3 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібні ідеї кейвіжуала і їх реалізація
  • Розробка варіантів концепція кейвіжуала
  • Розробка рекламного макета
  • Реалізація: фотографування, 3D графіка, ілюстрація
Обговорити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...
Багатьох власників бізнесу згадка про маркетингові дослідження (МД) відлякує самою назвою. Насправді складного нічого немає:

Маркетинг - наука про вплив на споживачів, а щоб впливати на когось, потрібно добре його розуміти. Знання і в столітті цифрових технологій залишається головною силою й основою стратегією правильних рішень.

Що ми відповідаємо на найчастіші заперечення

Хочете створити бренд, провести його позиціювання або ребрендинг? Розробити упаковку або зробити редизайн? Запустити рекламну акцію? Зробити свій продає сайт? Зайти на новий ринок і / або збільшити продажі?

Вам потрібно починати з маркетингового дослідження. Зважимо НІ та ТАК:
  1. Ви самі знаєте свій ринок. Це дуже часта помилка. Адже ви бачите свій продукт як власне дітище і вірите, що він корисний. Але ваша потреба продати та реальні болі людей можуть відрізнятися. Як і ваші уявлення про те, кому потрібен ваш продукт. Знаєте, хто був найактивнішими покупцями CD-дисків? Пенсіонери, які брали їх в подарунок онукам.
  2. Дослідження ринку і цільової аудиторії - заняття суто наукове і ви все одно нічого в ньому не зрозумієте. Ні, для МД існують інструменти, з якими ми представимо результати досліджень у наочній і зрозумілій формі.
  3. Це марна трата часу. Згадайте, скільки бізнесів зазнали фіаско. Будь-який бізнес-гуру розповість вам, як важливі для успіху наполегливість і вміння не впадати у відчай після краху. Щоб крах трапився не з вами, проведіть МД і вчіться на чужих помилках.
  4. Ми просто витратимо ваш маркетинговий бюджет, адже МД - це дорого. Заощадивши на дослідженні, ви фактично будете приймати рішення (і вкладати в них кошти!) Під впливом суб'єктивної думки про локальну ситуацію. Втрати можуть бути набагато більше.
Насправді маркетингове дослідження - найкраще джерело цінної інформації про реальну ситуацію навколо вашого бізнесу. Одного разу застосувавши його результати, ви це оціните.

Якими бувають маркетингові дослідження

Ключова відмінність маркетингового дослідження відрізняється від звичайного збору й аналізу інформації в тому, що МД не зупиняється на висновках. Вивчивши проблему, ми обов'язково запропонуємо вам методи її вирішення і план, як це робити.

За своєю суттю маркетингові дослідження розглядають три аспекти:
  1. Цільові ринки. Щодня з'являються нові бренди, які прагнуть завоювати вашу територію, впливаючи на потреби й переваги людей. Тому вивчати споживачів потрібно постійно. Особливо якщо ви самі не належите до вашої цільової аудиторії.
  2. Ваші конкуренти. Переймайте їх успіхи, уникайте їх недоліків. Будьте в курсі останніх новин, нових послуг, актуальних цін.
  3. Ваш сайт, ваша реклама і комунікації. Щомісяця народжуються нові тренди. Так, це занадто часто, але необхідно відповідати. Навіть якщо ви торгуєте антикваріатом, одного разу може виявитися, що конкуренти пропонують страхування покупок онлайн або цілодобове спілкування з експертами.
Тому оцінювати відповідність ваших каналів спілкування з цільовими споживачами (сайт, поліграфічні носії, присутність в соціальних мережах) мінливим віянням часу потрібно мінімум раз на пів року.

Якщо виходити зі способів зібрати інформацію, МД діляться на польові та кабінетні:
  • Польові, вони ж первинні, вони ж Field research. Це робота з покупцями, постачальниками, можливо, і з конкурентами, через тестування, опитування телефоном або в форматі анкет, експерименти. Вимагають витрат і часу, і коштів.
  • Вторинні, вони ж кабінетні, вони ж Desk research. Починаються не зі збору, а відразу з аналізу інформації.
Залежно від завдання маркетингові дослідження можуть бути систематичними - для оцінки поточної ринкової ситуації, або епізодичними, націленими на розв'язання вузького питання.

Коли вам потрібно маркетингове дослідження

У яких типових ситуаціях ви обов'язково повинні почати з маркетингового дослідження і в чому воно полягатиме?

Потрібно вивчити ситуацію на ринку перед запуском нового товару або послуги, розробкою вашого сайту, дорогої рекламної кампанії. Будемо оцінювати ринок, конкурентів, канали та методи просування. Шукати будемо інсайти, незакриті потреби й непозначені вигоди.

Потрібно оцінити, як працює ваш маркетинг. Будемо вивчати реальне позиціювання і рівень популярності продукту, динаміку продажів, лояльність споживачів.

Потрібно знайти причини проблеми. Так, часто необхідність досліджень усвідомлюється тільки на цьому етапі. Будемо вивчати те саме, що і в попередньому пункті. А шукати будемо антикризові заходи.

Яким буде ваше маркетингове дослідження

На утримання й етапи дослідження будуть впливати його завдання. Щоб в них розібратися, ми проходимо по чек-листів із п'яти W.

Покажемо, як це працює, на прикладі дослідження перед розробкою сайту:

Why- Навіщо? Найголовніше питання. Що ми хочемо дізнатися?

Яким повинен бути сайт, щоб найкращим чином презентувати ваш бізнес.

Who - Хто? Визначаємося з предметом дослідження, він же цільова аудиторія.

В цьому випадку у нас є позиціювання бізнесу щодо цільової аудиторії, яке ми, швидше за все, уточнимо, відповідаючи на наступне питання.

What - Що? Тепер визначаємося з об'єктом дослідження.

Позиціювання конкурентів, їх сайти й інші канали комунікацій.

Where - Де? Встановлюємо локалізацію: регіон, місто, місця взаємодії.

Залежить від специфіки бізнесу: продаєте ви через інтернет автомобільні аксесуари або відкриваєте базу відпочинку преміумкласу.

When - Коли? Це пункт про терміни і дедлайни.

Залежить від масштабу бізнесу і, відповідно, кількості об'єктів.

В результаті такого маркетингового дослідження ви отримуєте точний портрет і сегментацію вашої цільової аудиторії плюс рекомендації:
  • якими мають бути формат сайту, колірна палітра і стиль вебдизайну;
  • яким повинен бути контент на сайті: види, інформативність.
  • якими мають бути методи просування.
Додамо, що можливий і шосте питання: Why they do not buy - Чому клієнти не купують продукт? Здається він не завжди, а тільки у випадках роботи над помилками.


Коротко про головне

Кожне бізнес-рішення повинно проходити етапи визначення підсумкової мети, збору й аналізу інформації та вироблення правильної стратегії. Тому маркетингові дослідження - must have для кожного бізнесу, який хоче розвиватися усвідомлено.
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!