Що таке просування бренду

Просування бренду - це сукупність заходів, спрямованих на збільшення популярності та впізнаваності бренду, зміцнення його репутації, підвищення довіри та лояльності до нього у потенційних та теперішніх клієнтів. Це може включати використання реклами, контент-маркетингу, соціальних мереж, партнерств і спонсорства, публічних виступів та інших інструментів.

Найкращі способи просування бренду:

  • Соціальні мережі: Використання соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn для просування бренду.
  • Контент-маркетинг: Створення та розповсюдження корисного та захопливого контенту, такого як блоги, відео, електронні книги, презентації, для привернення уваги до бренду.
  • Партнерство та спонсорство: Співпраця з іншими компаніями або індивідуальними особами для просування бренду.
  • Онлайн-реклама: Розміщення реклами на різних онлайн-платформах, таких як Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads для привернення уваги до бренду. SEO-оптимізація: Покращення видачі веб-сайту в пошукових системах, таких як Google, Bing , Yahoo для залучення більшої кількості відвідувачів та збільшення популярність

Просування бренду самостійно

Просування бренду самостійно можливе, але потребує часу, посидючості та знань. Наступні кроки можуть допомогти вам розпочати:
  • Визначення цільової аудиторії: з'ясуйте, кому хочете пропонувати свій бренд.
  • Створення контенту: розробіть унікальний контент, який допоможе уявити ваш бренд у кращому світлі.
  • Використання соціальних мереж: використовуйте соціальні мережі, щоб донести до вашої цільової аудиторії інформацію про ваш бренд.
  • Робота з блогерами та впливовими особами: побудуйте партнерство з блогерами та впливовими особистостями, щоб вони рекомендували ваш бренд своїм підписникам. Відстеження результатів: відстежуйте результати ваших дій та здійснюйте необхідні корекції.

Просування бренду

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Варіанти запуску

Рекламна стратегія
Креативна реклама
Кейвіжуал (Key visual)
Адаптація
Космос, а не кейси
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!