Розробка бренду
Як ми це зробимо?
Навіщо?
Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.
За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.
Що ми робимо?
Ми ставимо правильні питання, відшукуємо болі та точки зростання бренду, вивчаємо, що є на даний момент і чого ми прагнутимемо разом.
Що ви отримуєте?
Ви знайомитесь з командою проекту та детальним планом подальших дій.
Навіщо?
Створювати стратегію розвитку бренду без досліджень,
так само неефективно, як відправляти ракету в космос, не провівши всі перевірки з підготовки до запуску.
Що ми робимо?
Ми аналізуємо три основні сегменти:
- Конкурентів — хто зараз на ринку, в чому їхня сила і слабкість, тренди, непрямі конкуренти та загрози.
- Аудиторію — хто ваша аудиторія, а хто ні. Проводимо інтерв'ю, щоб з'ясувати мотиви, бар'єри та страхи. Створюємо портрет та сегментацію вашого клієнта. Ви не можете всім подобатися, тому знайдемо вашого клієнта і зробимо з нього фаната.
- Аудит бренду — ви впускаєте у всесвіт вашої компанії та продукту. Вивчаємо продукт, дивимося на нього з усіх боків, зазираємо всередину. Загалом, це схоже на підготовку до запуску ракети, де ми вивчаємо погодні умови, готуємо і перевіряємо апаратуру, дивимося технологічні дані, щоб зрозуміти корабель вашої компанії. Проводимо інтерв'ю із співробітниками, нинішніми клієнтами, менеджментом.
Залежно від завдань проводимо додаткові дослідження, працюємо з фокус-групами, використовуємо нейромаркетинг.
Що ви отримуєте?
Комплексне дослідження та аналіз основних характеристик бренду, унікальні переваги, а також платформу для створення майбутньої сильної стратегії бренду, яка визначить те, як розвиватиметься бренд протягом кількох років.
Навіщо?
Платформа бренду — фундамент для формування іміджу. Вона допомагає створити образ майбутнього бренду — знайти його головну ідею, унікальні переваги та ключові характеристики.
Що ми робимо?
Ми формуємо суть та місію бренду.
Визначаємо цінності — місію та обіцянки перед аудиторією.
Розробляємо унікальність, характер та комунікацію.
Знаходимо функціональні та емоційні переваги і причини довіри для задоволення потреб аудиторії.
Що ви отримуєте?
Цілісну, гармонійну картину розуміння бренду. Набір правильних асоціацій із продуктом та створення бази для комунікацій із цільовою аудиторією.
Навіщо?
80% інформації про навколишній світ людина сприймає за допомогою зору. Тому на рівні візуального контакту відбувається формування емоційного зв'язку аудиторії з брендом. Єдиний візуальний світ від логотипу до оформлення сторінки в інстаграмі підвищує впізнаваність та прихильність до бренду.
Що ми робимо?
Проводимо дизайн сесію з обговоренням побажань.
Після занурення та штормінгу знаходимо ідеї, які здатні відобразити цінності закладені у бренді. Розкриваємо ідеї через основні елементи — знак або логотип, кольори, шрифти, фірмові елементи.
Що ви отримуєте?
2-3 концепції дизайну відповідно до внутрішнього відчуття бренду.
Навіщо?
Комунікаційна стратегія — це частина стратегії бренду для привернення уваги, побудови взаємовідносин та переконання зробити покупку. Стратегія відповідає на такі питання: навіщо, що, кому, як ми хочемо розповісти про бренд та компанію. Формує правильне уявлення про бренд.
Що ми робимо?
На цьому етапі ми знову повертаємося до дослідження, щоб визначити, де мешкає наша цільова аудиторія, які у неї бар'єри і шлях до покупки. Ми розуміємо, які є точки дотику з брендом і під кожен канал формуємо стратегію.
Що ви отримуєте?
Пропрацьовану екосистему контенту та рекламні кампанії — з детальним описом каналів та повідомлень.
Річний таймлайн комунікації з медіапланом.
Що далі?
Навіщо?
Як правило, втілення стратегії — це тривалий та складний процес. Ефективна реалізація стратегії потребує конкретних дій щодо досягнення запланованих результатів і іноді команді потрібна підтримка, щоб запровадити всі етапи та процеси.
Що ми робимо?
Ми аналізуємо ситуацію для подальшого раціонального розподілу ресурсів. Визначаємо всі напрямки та просування, за якими забезпечимо зміцнення позицій та підберемо фахівців.
Що ви отримуєте?
Чіткий план реалізації стратегії та аналітику ефективності дій протягом першого місяця реалізації.
Термін: місяць ведення
Навіщо?
Щоб реклама була ефективною та доносила ваше послання до цільової аудиторії.
Що ми робимо?
Визначаємо унікальну ідею кампанії та формуємо стратегію її проведення. Вибираємо засоби реклами. Розробляємо дизайн реклами та прописуємо рекламні тексти.
Що ви отримуєте?
Готові рекламні матеріали.
Термін: залежить від задачі
Космос, а не кейси
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- 5 років
- 7 дизайнерів
- 100+ проектів
- 40 сфер
- 20 закордонних проектів
Для кожного бізнесу
у нас свій метод запуску
- Допомогти компанії розкрити та закріпити правильне розуміння про себе в очах кінцевого споживача
- Показати компанію як надійного та стабільного партнера на В2В ринку
- Сформувати образ бренду як дбайливого та ефективного роботодавця
- Розробити комунікаційну стратегію бренду для кожної цільової групи
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Наділити ТМ відмінними та унікальними якостями, цінностями та рисами
- Сформувати чіткий образ продукту чи товару
- Розробити комунікаційну стратегію бренду зрозумілою мовою для кожної цільової групи
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Розробити стратегію для роботи з мерчендайзингом
- Продумати дизайн інтер'єру для правильного відчуття та сприйняття бренду
- Пропрацювати навігацію
- Розробити дисконтну систему
- Побудувати стратегію підвищення лояльності та LTV
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
- Розробити концепцію закладу, щоб зробити його унікальним та незабутнім
- Проробити дизайн інтер'єру для створення атмосфери та правильного сприйняття позиціонування
- Сформувати SMM-стратегію для залучення нових гостей та донесення унікальності та особливостей для цільової аудиторії
- Впровадити аромамаркетинг для створення необхідних емоцій, привертання уваги та утримання відвідувачів закладу
- Проведемо стратегічну сесію
- Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
- Створимо портрет споживача
- Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
- Розробимо унікальний фірмовий стиль
- Сформуємо комунікаційну стратегію
- Забезпечимо авторський нагляд
- Підготуємо брендбук
Алгоритм створення бренду
Варіацій поетапного створення і розвитку бренду може бути чимало. В першу чергу в залежності від кінцевої мети й особливостей сфери діяльності компанії. Але, як правильно, алгоритм розробки особистого бренду виглядає так:- Аналітика
- Формування «назви»
- Стратегія просування бренду
Складові успішного бренду
Формування бренду складний і далеко не швидкий процес, який починається з візуального позиціювання й впізнаваності торгової марки. Саме тому дуже важливий грамотний дизайн і графічне оформлення бренду, яке включає грамотну розробку:- успішного неймингу. Майбутнє ім'я бренду має бути містким, запам'ятовуватися й допомагати бренду в успішному позиціюванню торгової марки на ринку.
- логотипу. Логотип - «обличчя» бренду й те, з чого почнеться знайомства ваших майбутніх клієнтів з вашою торговою маркою.
- фірмового стилю. Фірмовий стиль - впізнаваний імідж бренду. Візуалізація «настрою» і головної місії вашої продукції або послуг. Фірмовий стиль - це особливий відмітний знак, який здатний виділити вашу торгову марку на ринку, а так може захистити ваш бренд від підробок. У фірмовий стиль входять: візитки, бланки, теки, фірмові бланки та конверти, одяг для персоналу і т.д.
- персонального сайту компанії. Ефективний елемент становлення вашої торгової марки. Зручна платформа, яка буде містити всю необхідну інформацію про ваш бренд в зручному доступі. Наприклад, історію формування вашої торгової марки, каталог продукції, перелік послуг, досягнення бренду і так далі.
- брендбуку. Брендбук - це опис цінностей бренду та способів донесення їх до споживачів. Саме тут прописуються місія і філософія вашого бренду, його цінності, ключові ідентифікатори (символи й атрибути), повідомлення бренду із зазначенням каналів і способів їх передачі. Можна сказати, що брендбук є офіційним керівництвом з управління торгової марки.
- фірмової рекламної друкованої продукції. Жодна рекламна компанія не проходить без елементів друкованої рекламної продукції для підтримки бренду. Сюди входять брошури, буклети та інші елементи друкованого маркетингу.
Коли всі елементи готові, можна приступити до інтернет-просування бренду у вигляді SEO, контекстної реклами, роботи в соціальних мережах. Тут теж повинна бути своя стратегія і тактика. Яка може змінюватися і повинна не раз подаватися глибокого аналізу ефективності та при необхідності коригування, в процесі становлення.
У створенні, формуванні та просуванні бренду в першу чергу важлива якість. Починаючи з глибокої аналітики та закінчуючи грамотним професійним дизайном. В якомусь сенсі, створення бренду - це як проби золота. Але на відміну від проб дорогоцінного металу, у вашого бренду не буде другого шансу на перше враження.