Розробка бренду

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Як ми це зробимо?

Стратегічна сесія

Навіщо?

Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.
За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.


Що ми робимо?

Ми ставимо правильні питання, відшукуємо болі та точки зростання бренду, вивчаємо, що є на даний момент і чого ми прагнутимемо разом.


Що ви отримуєте?

Ви знайомитесь з командою проекту та детальним планом подальших дій.

Дослідження

Навіщо?

Створювати стратегію розвитку бренду без досліджень,
так само неефективно, як відправляти ракету в космос, не провівши всі перевірки з підготовки до запуску.


Що ми робимо?

Ми аналізуємо три основні сегменти:

  • Конкурентів — хто зараз на ринку, в чому їхня сила і слабкість, тренди, непрямі конкуренти та загрози.
  • Аудиторію — хто ваша аудиторія, а хто ні. Проводимо інтерв'ю, щоб з'ясувати мотиви, бар'єри та страхи. Створюємо портрет та сегментацію вашого клієнта. Ви не можете всім подобатися, тому знайдемо вашого клієнта і зробимо з нього фаната.
  • Аудит бренду — ви впускаєте у всесвіт вашої компанії та продукту. Вивчаємо продукт, дивимося на нього з усіх боків, зазираємо всередину. Загалом, це схоже на підготовку до запуску ракети, де ми вивчаємо погодні умови, готуємо і перевіряємо апаратуру, дивимося технологічні дані, щоб зрозуміти корабель вашої компанії. Проводимо інтерв'ю із співробітниками, нинішніми клієнтами, менеджментом.

Залежно від завдань проводимо додаткові дослідження, працюємо з фокус-групами, використовуємо нейромаркетинг.


Що ви отримуєте?

Комплексне дослідження та аналіз основних характеристик бренду, унікальні переваги, а також платформу для створення майбутньої сильної стратегії бренду, яка визначить те, як розвиватиметься бренд протягом кількох років.

Платформа бренду

Навіщо?

Платформа бренду — фундамент для формування іміджу. Вона допомагає створити образ майбутнього бренду — знайти його головну ідею, унікальні переваги та ключові характеристики.


Що ми робимо?

Ми формуємо суть та місію бренду.
Визначаємо цінності — місію та обіцянки перед аудиторією.
Розробляємо унікальність, характер та комунікацію.
Знаходимо функціональні та емоційні переваги і причини довіри для задоволення потреб аудиторії.


Що ви отримуєте?

Цілісну, гармонійну картину розуміння бренду. Набір правильних асоціацій із продуктом та створення бази для комунікацій із цільовою аудиторією.

Візуальна концепція

Навіщо?

80% інформації про навколишній світ людина сприймає за допомогою зору. Тому на рівні візуального контакту відбувається формування емоційного зв'язку аудиторії з брендом. Єдиний візуальний світ від логотипу до оформлення сторінки в інстаграмі підвищує впізнаваність та прихильність до бренду.


Що ми робимо?

Проводимо дизайн сесію з обговоренням побажань.
Після занурення та штормінгу знаходимо ідеї, які здатні відобразити цінності закладені у бренді. Розкриваємо ідеї через основні елементи — знак або логотип, кольори, шрифти, фірмові елементи.


Що ви отримуєте?

2-3 концепції дизайну відповідно до внутрішнього відчуття бренду.

Комунікаційна стратегія

Навіщо?

Комунікаційна стратегія — це частина стратегії бренду для привернення уваги, побудови взаємовідносин та переконання зробити покупку. Стратегія відповідає на такі питання: навіщо, що, кому, як ми хочемо розповісти про бренд та компанію. Формує правильне уявлення про бренд.


Що ми робимо?

На цьому етапі ми знову повертаємося до дослідження, щоб визначити, де мешкає наша цільова аудиторія, які у неї бар'єри і шлях до покупки. Ми розуміємо, які є точки дотику з брендом і під кожен канал формуємо стратегію.


Що ви отримуєте?

Пропрацьовану екосистему контенту та рекламні кампанії — з детальним описом каналів та повідомлень.
Річний таймлайн комунікації з медіапланом.

Що далі?

Втілення та супровід стратегій

Навіщо?

Як правило, втілення стратегії — це тривалий та складний процес. Ефективна реалізація стратегії потребує конкретних дій щодо досягнення запланованих результатів і іноді команді потрібна підтримка, щоб запровадити всі етапи та процеси.


Що ми робимо?

Ми аналізуємо ситуацію для подальшого раціонального розподілу ресурсів. Визначаємо всі напрямки та просування, за якими забезпечимо зміцнення позицій та підберемо фахівців.


Що ви отримуєте?

Чіткий план реалізації стратегії та аналітику ефективності дій протягом першого місяця реалізації.
Термін: місяць ведення

Рекламна кампанія

Навіщо?

Щоб реклама була ефективною та доносила ваше послання до цільової аудиторії.


Що ми робимо?

Визначаємо унікальну ідею кампанії та формуємо стратегію її проведення. Вибираємо засоби реклами. Розробляємо дизайн реклами та прописуємо рекламні тексти.


Що ви отримуєте?

Готові рекламні матеріали.

Термін: залежить від задачі

Космос, а не кейси

  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів

Для кожного бізнесу
у нас свій метод запуску

Корпоративний бренд
Для кого цей пакет?
B2B компанії, послуги, продуктові рішення, IT та інші.
ЦІЛІ?
  • Допомогти компанії розкрити та закріпити правильне розуміння про себе в очах кінцевого споживача
  • Показати компанію як надійного та стабільного партнера на В2В ринку
  • Сформувати образ бренду як дбайливого та ефективного роботодавця
  • Розробити комунікаційну стратегію бренду для кожної цільової групи
Як?
  • Проведемо стратегічну сесію
  • Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
  • Створимо портрет споживача
  • Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
  • Розробимо унікальний фірмовий стиль
  • Сформуємо комунікаційну стратегію
  • Забезпечимо авторський нагляд
  • Підготуємо брендбук
Товарний бренд
Для кого цей пакет?
B2C, продукти харчування, товари, все що лежить на полицях і потрібно продати.
ЦІЛІ?
  • Наділити ТМ відмінними та унікальними якостями, цінностями та рисами
  • Сформувати чіткий образ продукту чи товару
  • Розробити комунікаційну стратегію бренду зрозумілою мовою для кожної цільової групи
Як?
  • Проведемо стратегічну сесію
  • Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
  • Створимо портрет споживача
  • Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
  • Розробимо унікальний фірмовий стиль
  • Сформуємо комунікаційну стратегію
  • Забезпечимо авторський нагляд
  • Підготуємо брендбук
Рітейл бренд
Для кого цей пакет?
Роздрібна торгівля: магазини, бутіки, торгові та торгово-розважальні центри, спеціалізовані магазини і салони продажів та інше.
ЦІЛІ?
  • Розробити стратегію для роботи з мерчендайзингом
  • Продумати дизайн інтер'єру для правильного відчуття та сприйняття бренду
  • Пропрацювати навігацію
  • Розробити дисконтну систему
  • Побудувати стратегію підвищення лояльності та LTV
Як?
  • Проведемо стратегічну сесію
  • Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
  • Створимо портрет споживача
  • Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
  • Розробимо унікальний фірмовий стиль
  • Сформуємо комунікаційну стратегію
  • Забезпечимо авторський нагляд
  • Підготуємо брендбук
HoReCa
Для кого цей пакет?
Кафе, ресторан, готелі та інше.
ЦІЛІ?
  • Розробити концепцію закладу, щоб зробити його унікальним та незабутнім
  • Проробити дизайн інтер'єру для створення атмосфери та правильного сприйняття позиціонування
  • Сформувати SMM-стратегію для залучення нових гостей та донесення унікальності та особливостей для цільової аудиторії
  • Впровадити аромамаркетинг для створення необхідних емоцій, привертання уваги та утримання відвідувачів закладу
Як?
  • Проведемо стратегічну сесію
  • Зробимо дослідження ринку, цільової аудиторії та аудит бренду
  • Створимо портрет споживача
  • Пропрацюємо платформу бренду: особистості бренду /місії / позиціонування та інше
  • Розробимо унікальний фірмовий стиль
  • Сформуємо комунікаційну стратегію
  • Забезпечимо авторський нагляд
  • Підготуємо брендбук
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Розробка бренду - складний і багатоетапний процес. Бренд - це впізнаваність, індивідуальність, історія та особистий почерк продукту або послуги. Те саме, перше і найчастіше незабутнє враження про компанію у споживачів.

Алгоритм створення бренду

Варіацій поетапного створення і розвитку бренду може бути чимало. В першу чергу в залежності від кінцевої мети й особливостей сфери діяльності компанії. Але, як правильно, алгоритм розробки особистого бренду виглядає так:
  • Аналітика
Перед тим як приступити до створення самого бренду, спочатку слід вивчити нішу ринку і специфіку сфери діяльності. Мається на увазі глибокий і фундаментальний аналіз технології виробництва, в разі якщо це продукт, або технологію надання послуг. Слід провести глибокий аналіз потенційних конкурентів, їх сильні та слабкі сторони. Це один з найважливіших етапів, оскільки надалі саме виходячи з цих даних буде будуватися стратегія презентації майбутнього бренду перед широкою споживчою аудиторією.
  • Формування «назви»
Тепер можна перейти до оформлення бренду - розвитку «історії» компанії, її легенди та «родзинки». Визначення місії вашої компанії й відповідної ніші на ринку. Визначення основних цінностей і головних ідей політики компанії. Виявлення або формування сильної, унікальної особливості компанії та розвиток її як бренду. На цьому етапі дуже важливо виявити сильні сторони наданого продукту або послуги. Це основна частина подальшого дизайну торгової марки - виявлення позиціювання бренду. Іншими словами, на цьому етапі формується головна «ідея» подальшого сприйняття марення широкою аудиторією споживачів.
  • Стратегія просування бренду
Коли готові маркетингові дослідження, проведений глибокий аналіз ринку і сформована ідея позиціювання майбутнього бренду можна приступити до складання тактики просування продуктів та послуг. На цьому етапі складається план подальшого розвитку та становлення торгової марки на ринку. Чи по кишені створення унікального фірмового дизайну, особистого сайту компанії та інструментів просування.
 

Складові успішного бренду

Формування бренду складний і далеко не швидкий процес, який починається з візуального позиціювання й впізнаваності торгової марки. Саме тому дуже важливий грамотний дизайн і графічне оформлення бренду, яке включає грамотну розробку:
  • успішного неймингу. Майбутнє ім'я бренду має бути містким, запам'ятовуватися й допомагати бренду в успішному позиціюванню торгової марки на ринку.
  • логотипу. Логотип - «обличчя» бренду й те, з чого почнеться знайомства ваших майбутніх клієнтів з вашою торговою маркою.
  • фірмового стилю. Фірмовий стиль - впізнаваний імідж бренду. Візуалізація «настрою» і головної місії вашої продукції або послуг. Фірмовий стиль - це особливий відмітний знак, який здатний виділити вашу торгову марку на ринку, а так може захистити ваш бренд від підробок. У фірмовий стиль входять: візитки, бланки, теки, фірмові бланки та конверти, одяг для персоналу і т.д.
  • персонального сайту компанії. Ефективний елемент становлення вашої торгової марки. Зручна платформа, яка буде містити всю необхідну інформацію про ваш бренд в зручному доступі. Наприклад, історію формування вашої торгової марки, каталог продукції, перелік послуг, досягнення бренду і так далі.
  • брендбуку. Брендбук - це опис цінностей бренду та способів донесення їх до споживачів. Саме тут прописуються місія і філософія вашого бренду, його цінності, ключові ідентифікатори (символи й атрибути), повідомлення бренду із зазначенням каналів і способів їх передачі. Можна сказати, що брендбук є офіційним керівництвом з управління торгової марки.
  • фірмової рекламної друкованої продукції. Жодна рекламна компанія не проходить без елементів друкованої рекламної продукції для підтримки бренду. Сюди входять брошури, буклети та інші елементи друкованого маркетингу.
Всі ці елементи дуже важливі і являють собою своєрідний пазл успішного брендингу, який потребує кожної перерахованої вище складової.
Коли всі елементи готові, можна приступити до інтернет-просування бренду у вигляді SEO, контекстної реклами, роботи в соціальних мережах. Тут теж повинна бути своя стратегія і тактика. Яка може змінюватися і повинна не раз подаватися глибокого аналізу ефективності та при необхідності коригування, в процесі становлення.

У створенні, формуванні та просуванні бренду в першу чергу важлива якість. Починаючи з глибокої аналітики та закінчуючи грамотним професійним дизайном. В якомусь сенсі, створення бренду - це як проби золота. Але на відміну від проб дорогоцінного металу, у вашого бренду не буде другого шансу на перше враження.
Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!