Розробка бренду

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
ЩО ВХОДИТЬ У РОЗРОБКУ БРЕНДА?
ЛОГОТИП

АЙДЕНТІКА

НЕЙМІНГ

ФІРМОВІ ШРИФТИ

ФІРМОВІ КОЛЬОРИ

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ПРОСУВАННЯ

РЕКЛАМНА КОНЦЕПЦІЯ БРЕНДА

Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Гарантії
Якщо жоден варіант дизайну не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно
Економія до 30%
Спеціалізуємося на онлайн форматі роботи - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи бренд
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

ТОП кейси

Наш внесок в історію успіху наших клієнтів
дивитися всі
Відгуки наших клієнтів
Оберіть послугу
Експрес брендінг
від 4 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Потрібна швидка розробка позиціювання і дизайну для стартапу або малого бізнесу
  • Маркетингові дослідження
  • Стратегічна сесія
  • Кабінетне дослідження ринку і продукту
  • Розробка позиціювання
  • Розробка назви
  • Розробка айдентики
  • Ідеї комунікації бренду
Обговорити
Ребрендинг
від 8 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Потрібно оновлення бренду компанії: позиціювання, дизайну і комунікації
  • Стратегічна сесія
  • Маркетингове дослідження ринку
  • Аналіз продукту
  • Портрет споживача (болі, мотиви, бар'єри)
  • Опрацювання платформи бренду: особистості бренду / місії / позиціювання та інше
  • Розробка логотипу
  • Розробка фірмових елементів
  • Брендбук
  • Розробка стратегії просування бренду
  • Створення комунікації бренду
  • Авторський нагляд
  • Працює команда дизайнерів, стратег, бренд-маркетолог
Обговорити
Комплексний брендинг
від 10 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Потрібна розробка бренду з нуля
  • Стратегічна сесія
  • Маркетингове дослідження ринку
  • Аналіз продукту
  • Портрет споживача (болі, мотиви, бар'єри)
  • Опрацювання платформи бренду: особистості бренду / місії / позиціювання та інше
  • Розробка логотипу
  • Розробка фірмових елементів
  • Брендбук
  • Розробка стратегії просування бренду
  • Створення комунікації бренду
  • Авторський нагляд
  • Працює команда дизайнерів, стратег, бренд-маркетолог
Обговорити
Просування бренду
від 4 тижнів
 
Обговорити детальніше
Для кого цей пакет?
Потрібна розробка просування для існуючого бренду з метою підвищення продажів
  • Стратегічна сесія
  • Маркетингове дослідження ринку
  • Аналіз продукту
  • Портрет споживача (болі, мотиви, бар'єри)
  • Опрацювання платформи бренду: особистості бренду / місії / позиціювання та інше
  • Розробка стратегії просування бренду
  • Створення комунікації бренду
  • Авторський нагляд
Обговорити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...
Розробка бренду - складний і багатоетапний процес. Бренд - це впізнаваність, індивідуальність, історія та особистий почерк продукту або послуги. Те саме, перше і найчастіше незабутнє враження про компанію у споживачів.

Алгоритм створення бренду

Варіацій поетапного створення і розвитку бренду може бути чимало. В першу чергу в залежності від кінцевої мети й особливостей сфери діяльності компанії. Але, як правильно, алгоритм розробки особистого бренду виглядає так:
  • Аналітика
Перед тим як приступити до створення самого бренду, спочатку слід вивчити нішу ринку і специфіку сфери діяльності. Мається на увазі глибокий і фундаментальний аналіз технології виробництва, в разі якщо це продукт, або технологію надання послуг. Слід провести глибокий аналіз потенційних конкурентів, їх сильні та слабкі сторони. Це один з найважливіших етапів, оскільки надалі саме виходячи з цих даних буде будуватися стратегія презентації майбутнього бренду перед широкою споживчою аудиторією.
  • Формування «назви»
Тепер можна перейти до оформлення бренду - розвитку «історії» компанії, її легенди та «родзинки». Визначення місії вашої компанії й відповідної ніші на ринку. Визначення основних цінностей і головних ідей політики компанії. Виявлення або формування сильної, унікальної особливості компанії та розвиток її як бренду. На цьому етапі дуже важливо виявити сильні сторони наданого продукту або послуги. Це основна частина подальшого дизайну торгової марки - виявлення позиціювання бренду. Іншими словами, на цьому етапі формується головна «ідея» подальшого сприйняття марення широкою аудиторією споживачів.
  • Стратегія просування бренду
Коли готові маркетингові дослідження, проведений глибокий аналіз ринку і сформована ідея позиціювання майбутнього бренду можна приступити до складання тактики просування продуктів та послуг. На цьому етапі складається план подальшого розвитку та становлення торгової марки на ринку. Чи по кишені створення унікального фірмового дизайну, особистого сайту компанії та інструментів просування.
 

Складові успішного бренду

Формування бренду складний і далеко не швидкий процес, який починається з візуального позиціювання й впізнаваності торгової марки. Саме тому дуже важливий грамотний дизайн і графічне оформлення бренду, яке включає грамотну розробку:
  • успішного неймингу. Майбутнє ім'я бренду має бути містким, запам'ятовуватися й допомагати бренду в успішному позиціюванню торгової марки на ринку.
  • логотипу. Логотип - «обличчя» бренду й те, з чого почнеться знайомства ваших майбутніх клієнтів з вашою торговою маркою.
  • фірмового стилю. Фірмовий стиль - впізнаваний імідж бренду. Візуалізація «настрою» і головної місії вашої продукції або послуг. Фірмовий стиль - це особливий відмітний знак, який здатний виділити вашу торгову марку на ринку, а так може захистити ваш бренд від підробок. У фірмовий стиль входять: візитки, бланки, теки, фірмові бланки та конверти, одяг для персоналу і т.д.
  • персонального сайту компанії. Ефективний елемент становлення вашої торгової марки. Зручна платформа, яка буде містити всю необхідну інформацію про ваш бренд в зручному доступі. Наприклад, історію формування вашої торгової марки, каталог продукції, перелік послуг, досягнення бренду і так далі.
  • брендбуку. Брендбук - це опис цінностей бренду та способів донесення їх до споживачів. Саме тут прописуються місія і філософія вашого бренду, його цінності, ключові ідентифікатори (символи й атрибути), повідомлення бренду із зазначенням каналів і способів їх передачі. Можна сказати, що брендбук є офіційним керівництвом з управління торгової марки.
  • фірмової рекламної друкованої продукції. Жодна рекламна компанія не проходить без елементів друкованої рекламної продукції для підтримки бренду. Сюди входять брошури, буклети та інші елементи друкованого маркетингу.
Всі ці елементи дуже важливі і являють собою своєрідний пазл успішного брендингу, який потребує кожної перерахованої вище складової.
Коли всі елементи готові, можна приступити до інтернет-просування бренду у вигляді SEO, контекстної реклами, роботи в соціальних мережах. Тут теж повинна бути своя стратегія і тактика. Яка може змінюватися і повинна не раз подаватися глибокого аналізу ефективності та при необхідності коригування, в процесі становлення.

У створенні, формуванні та просуванні бренду в першу чергу важлива якість. Починаючи з глибокої аналітики та закінчуючи грамотним професійним дизайном. В якомусь сенсі, створення бренду - це як проби золота. Але на відміну від проб дорогоцінного металу, у вашого бренду не буде другого шансу на перше враження.
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!