Розробка брендбуку

Брендбук - це перелік правил, викладених в єдиному документі, які дозволяють позиціювати компанію у зовнішнє середовище. Даний документ використовується всередині компанії, в переважній більшості тими співробітниками, які просувають бренд і підвищують його впізнаваність. Креативний, професійний підхід до розробки брендбуку дозволяє створити потужний інструмент, вирішальний такі завдання, як:
  • Формування іміджу;
  • Просування компанії;
  • Впізнаваність бренду.
Розробка брендбуку - це складний, творчий процес, що має на увазі створення безлічі складових, які в сукупності створюють потужний інструмент для того, що просунути бренд. Для створення унікального брендбуку потрібно термін, який визначається в кожному конкретному проєкт індивідуально. Крім витраченого часу, формується вартість розробки, що варіюється з урахуванням складності та обсягу передбачуваних робіт.
 
Компанія «Rocketmen» пропонує клієнтам скористатися послугами з розробки унікального брендбуку і фірмового стилю. Протягом декількох років команда досвідчених, креативних дизайнерів і маркетологів нашої компанії показує відмінний результат роботи, про що свідчать численні відгуки клієнтів, які скористалися послугами «Rocketmen», а наша ціна вас приємно здивує.

Фірмовий стиль брендбуку

Щоб ваша компанія благополучно розвивалася їй необхідний гідний фірмовий стиль (айдентіка). Від того наскільки він буде цікавий і від його відповідності стереотипам цільової аудиторії у компанії можуть вирости продажу і відкритися нові можливості для розвитку.

До складу фірмового стилю входить кілька елементів, кожен з яких виконує певні завдання, наприклад:

  • логотип повинен подобатися і привертати клієнтів;
  • головний персонаж бренду - цікава особистість або герой, гідний наслідування;
  • слоган - легка і запам'ятовується фраза із закликом до дії;
  • упаковка товару, що сприяє збільшенню продажів.

Розробка фірмового стилю потрібно на самому початку формування компанії для правильного уявлення і виділення її в конкурентному середовищі.

Після створення айдентики співробітникам компанії необхідно навчитися правильно використовувати її елементи. Для цих цілей розробляється брендбук, який представлений у вигляді керівництва для бренду. Чим якісніше він буде виконаний тим ефективніше працюватимуть всі елементи фірмової стилістики.

Також брендбук необхідний для координування роботи маркетологів і рекламних агентств, які співпрацюють з компанією.

Брендбук є книгу - інструкцію з зображеннями, діаграмами, графіками і доступним викладом всіх нюансів застосування корпоративної стилістики.

Таким чином брендбук тісно пов'язаний з фірмовим стилем компанії і відіграє значиму роль у формуванні її іміджу на ринку. Завдяки розробці айдентики і брендбуку ваша компанія може надати клієнтам правильний сформований образ, який буде запам'ятовуватися і агітувати на покупку товарів фірми.

 

Причини для формування корпоративного стилю і структура брендбука

Спочатку створення фірми першим етапом її просування повинна бути розробка айдентики в силу наступних причин:

  • створений логотип і слоган компанії дозволять правильно уявити її в рекламних проектах;
  • при наявності у компанії брендбуку, управляти напрямком її діяльності в перспективі набагато простіше;
  • клієнт зможе запам'ятовувати і виділяти товар вашої компанії серед товарів конкурентів;
  • за допомогою брендбуку і корпоративної стилістики набагато легше формувати відносини з цільовою аудиторією.

У брендбуці детально викладаються правила використання елементів айдентики, концепція компанії, її цілі і позиція.

Вміст брендбуку можна розділити на такі сегменти:

  • основна місія компанії;
  • головні принципи функціонування компанії;
  • визначення клієнтури;
  • визначення стилістики спілкування з клієнтами (фрази, слова, манера спілкування);
  • специфіка використання логотипу, емблеми;
  • оформлення макетів для поліграфічних виробів і реалізації рекламних проектів.

Як створити фірмовий стиль брендбуку?

Розглянемо основні етапи формування айдентики компанії:

  • Розробка назви бренду, яке має відображати мету роботи компанії, охарактеризувати її продукцію і ідеологію.
  • Складання візуалізації бренду - логотипу.
  • Визначення корпоративної колірної гами і шрифтів;
  • Формування дизайну брендбуку.

Створення точного брендбуку необхідного для активного використання в рекламних цілях, в маркетингу і в упаковці товарів.

В результаті вдалої айдентики і розкручування іміджу компанії серед учасників ринку, її чекає успішне просування, зростання кількості постійних клієнтів і збільшення обсягів продажів.

Для досягнення намічених цілей розробку таких елементів реклами як фірмовий стиль і брендбук краще довірити команді професійних дизайнерів і досвідчених маркетологів.

Від того наскільки буде правильно оформлений брендбук залежить ефективність роботи персоналу фірми, торгових представників та рекламних агентів. Володіючи правилами використання корпоративної атрибутики, вони зможуть спільно донести до споживачів інформацію про компанію та її товар. Адже чим активніше фірма просувається на ринку, тим більше вона реалізує корпоративну стилістику в рекламі.


Етапи розробки брендбуку

 
Створення брендбуку - процес, який не має чітку єдину структуру, оскільки даний процес здійснюється з урахуванням побажань і переваг клієнта. Найчастіше він містить розробку логотипу, торгового знаку, символіки й інших складових фірмового стилю. Крім цього, брендбук дозволяє застосовувати кожен його елемент як стратегію для просування бренду.
 
Проте умовно можна назвати кілька етапів, які необхідні для створення якісного продукту:
  • Замовнику надається бриф для заповнення, де необхідно внести всі побажання з описом необхідних елементів.
  • Співробітники нашої команди аналізують отриманий бриф, потім узгоджують із замовником виникли питання, вартість і пропозиції, після чого студія приступає до роботи.
  • Маркетологи розробляють модульну сітку і порядок основоположної інформації в брендбуці, після затвердження якої настає етап подальшої верстки.
  • Розробка презентації для замовника. При необхідності внесення коригувань і зауважень, а потім передача повного пакета готових файлів.
 

Навіщо потрібен брендбук

 
Створення брендбуку командою професіоналів «Rocketmen» в Україні - це не просто сукупність елементів фірмового стилю, а, скоріше, професійне керівництво по його ефективному застосуванню, обсяг якого залежить від потреб компанії. Якщо підприємство невелике, тут доречний пакет документів з переліком основних розділів брендука. Для великої організації в Києві, наприклад, супермаркету, знадобиться розробка корпоративної уніформи, дизайну торгових приміщень та інших що становить.
 
Ціна кожного проєкту буде варіюватися в залежності від побажань, запитів замовника, складності і часу, витраченого на виконання роботи. Якщо вас цікавить створення потужного інструменту маркетингової політики компанії, тоді неважливо, де необхідне просування бренду - в Києві, Харкові, Одесі або Дніпрі. «Rocketmen» пропонує демократичні ціни на розробку брендбуку в Україні. Попри прийнятну ціну, ми гарантуємо високу якість кінцевого результату в точно обумовлені терміни.

Працюємо по всій Україні, а саме в таких містах як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса і т.д.
 

Створення брендбуку

Для дотримання єдиної системи та успішного розвитку бренду рекомендується створити брендбук. Наші дослідження показали, що брендбук допомагає виконувати встановлені метрики та вірно сприймати та презентувати концепцію бренду.

Брендбук дослівно перекладається як "книга бренду". Це точне визначення, яке містить набір визначальних факторів. Простими словами, це інструкція, необхідна для внутрішньокорпоративного використання. Брендбук містить всю необхідну інформацію про бренд, включаючи логотип, шрифти та інші складові елементи ідентичності. За нашим досвідом, він потрібен для уникнення розбіжностей та неузгодженостей у використанні назви та інших компонентів бренду.

Брендбук потрібен компаніям різного масштабу та обсягу. Проте, зазвичай його розробляють великі фірми, яким важлива чітка дотримання ідентичності. Навіть якщо підприємець на сьогодні веде невеликий бізнес, але має амбіції та довгострокові плани, варто вже зараз попіклуватися про брендбук та його вміст.

Навіщо потрібен брендбук? Обсновуючись на наших спостереженнях, виділяємо кілька причин:

  • Дотримання єдиного стилю сприяє впізнаваності бренду.
  • Маркетинг на аутсорсі отримує чітку інструкцію для дій.
  • Корпоративна етика забезпечує швидке включення нових співробітників.
  • Цілісність образу як складова іміджу.
  • В брендбуку можна вказати як важливу, так і детальну інформацію. Вміст залежить від напрямку, вимог та масштабів компанії.

Які елементи повинні бути включені до брендбуку?

Книга бренду складається з багатьох компонентів, які затверджуються під час розробки разом з фахівцем. Наші дані показують, що чим більше деталей міститься в брендбуці, тим легше спілкуватися з рекламістами, PR-фахівцями, маркетологами, SMM-спеціалістами та іншими підрядниками в майбутньому. Крім того, брендбук повинен стати наставницьким посібником для співробітників, які повинні розуміти ідею та концепцію бренду. Тільки в такому випадку вони будуть ефективними та зможуть передати потрібне повідомлення клієнтам компанії.

У брендбуку можна перераховувати безліч компонентів, проте, з наших знань, отриманих на практиці, ми виділили кілька основних розділів:

 

  1. Вступна інформація. Включає ідеологію, характер, сенс і історію бренда. Це основа, від якої виходять всі інші пункти. Розділ містить інформацію про специфіку бізнесу, задає корпоративну культуру і визначає стратегію розвитку.
  2. Фірмовий стиль або гайдбук. Важлива складова, включає логотип, шрифти, кольори, розміри, стилі, допустимі відхилення в тонуванні та розмірах. Для назви бренду зазначаються варіації на різних мовах та в різних відмінках, якщо ці формати є можливими. Наприклад, деякі бренди вказуються лише латиницею та з великої літери. В багатьох випадках прописується максимальний і мінімальний розмір логотипу і символів, поля відступу, варіанти написання на різних носіях, а також можливість поєднання зі слоганом або без нього. Таким чином, забезпечується єдність ідентифікації незалежно від форм, на яких вона відображається.
  3. Засоби контакту. Цей розділ стосується носіїв бренда, з якими безпосередньо взаємодіятимуть споживачі і персонал. Сюди входять візитки, сувеніри, упаковка, рекламна поліграфія та багато іншого. Відомі бренди також зазначають інші елементи, виготовляючи навіть реєстраційні стійки, форми для співробітників і ручки в стилі бренда. Наприклад, фірмові бланки з нанесеним логотипом нікого не дивують. Це може бути велика авіакомпанія, готель, туроператор і т. д.
  4. Інтер'єр і дизайн. Це стосується мережевого бізнесу, коли відкриваються кілька точок. Наприклад, супермаркет дотримується єдиного стилю розташування товарів, вітрин, столів, кольорів інтер'єру, меблів і полиць. Це все стосується впізнаваності бренда, і покупець зможе впізнати магазин, навіть не побачивши вивіску. Єдиний стиль в інтер'єрі та екстер'єрі також дотримується в кафе, ресторанах, готелях і т. д. Багатьом знайома кольорова гамма Приватбанку з зеленим логотипом на білому фоні. Також зали виконані в тих же кольорах, а співробітники носять шарфи та іншу атрибутику. Цей фірмовий стиль видно здалека, тому він відразу впізнається багатьма.
  5. Рекламні інструменти. Цілісність повинна дотримуватися в усьому, навіть при подачі рекламної інформації. Використовуються ті ж кольорові схеми, мелодія, слогани, персонажі, форми і стилі. Чи це білборд або невеликий буклет - стиль бренда повинен бути ідентичним. Те саме стосується розміщення інформації в Інтернеті, управління соціальними мережами, форумами і навіть аватарки аккаунту. Усі елементи, які об'єднує єдина концепція, сприяють просуванню бренда.
 

У залежності від сфери діяльності компанії можуть додаватися інші пункти або видалятися деякі з перерахованих.

Як відбувається розробка брендбука в агентстві Рокетмен

Перед тим, як приступити безпосередньо до розробки брендбука, наша команда детально ознайомлюється з компанією, її цілями і цінностями, прагненнями і ідеалами. Згідно з нашим досвідом, ми знаємо, що лише сповнитися повністю всіма деталями, можна приступати до поетапного створення Книги бренда.

Спочатку складається бриф, як інструкція до подальших дій. Після узгодження всіх компонентів і конфігурацій, обговорюється строк здачі проекту і кошторис.

Потім команда Рокетмен занурюється в роботу, ретельно аналізуючи кожний пункт і розділ. Уважність, досвід і повна віддача дозволяють не пропустити важливі деталі. В брендбуку немає другорядних і незначних аспектів - кожен елемент є частиною єдиного цілого


Вміст кожної книги є суворо індивідуальним, але є деякі пункти, які ми рекомендуємо включити як обов'язкові:

  1. Позиціонування та стратегія.

  2. Чітке фіксування використання стилів, шрифтів, кольорів і розмірів.

  3. Зведення корпоративних правил.

  4. Принцип оформлення носіїв бренду та рекламної типографії.

  5. Інструкція з використання фірмового стилю.

Замовник отримує брендбук у встановлені терміни у форматі PDF-файлів, а також рекомендації щодо правильного застосування та підвищення впізнаваності бренду.

Коли розробка брендбука не потрібна:

  1. Для невеликої компанії, де маркетингом постійно займається одна й та ж людина.

  2. Компанія вже має стабільну цільову аудиторію і стійку корпоративну етику.

  3. Бізнес заснований на інтернет-продажах і не планує розширюватися в офлайн-простірі. У такому випадку брендбук не є обов'язковим, оскільки всю роботу ведуть онлайн, для чого не потрібне оформлення торгового простору, фірмової документації та іншого.

  4. Бренд не має достатніх фінансових ресурсів, знаходячись на етапі стартапу, і не може собі дозволити розробку брендбука.

  5. Ще не знайдено власного стилю, що є характерним для нових компаній. Поки підприємець знаходиться у пошуку, не варто заздалегідь обговорювати брендбук через відсутність чіткої концепції. У цьому випадку достатньо створити гайдлайн, в якому затверджені лише основні складові: логотип, типографіка.

Проте, якщо планується подальший розвиток і розширення, то не варто ігнорувати такий інструмент, як брендбук.

Часті помилки при розробці брендбука і як їх уникнути:

Недостатнє занурення у процес.

Поверхнева робота без чіткої інструкції, правил та натхнення для розвитку бренду.

Непорозуміння концепції бренду між замовником та виконавцем.

Важливо задавати запитання, оскільки вони є важливими для відображення всіх аспектів брендінгу у книзі.

Порушення структури брендбука. 

Незважаючи на індивідуальність кожної книги, існують стандартні правила складання пунктів і розділів. Відсутність структури та хаотичне подання інформації заплутує не тільки маркетологів у подальшій роботі, але і самого підприємця та його співробітників.

Відсутність чіткої формулювання. 

Брендбук спрямований на визначення і фіксацію характеру бренду, його складових та компонентів, включаючи типографіку та використання логотипу. Якщо формулювання розмите, то його важко дотримуватись, і кожен сприймає його по-своєму.

   

Юридична некоректність.

Деякі брендбуки містять вказівки щодо авторських прав та всіх випливаючих формулювань щодо захисту бренду. Важливо приділити увагу цьому розділу та залучити професійного юриста.

 

Тут також можна віднести граматичні, пунктуаційні та логічні помилки, які понижують рівень довіри до брендбука як основоположного документа компанії та бренду.

Співпрацюючи з командою Рокетмен, ви можете бути впевнені в нашому професіоналізмі та відповідальному підході до роботи. Наші кейси є доказом того, що нам довіряють відомі бренди та невеликі компанії.

Яким чином вимірювати ефективність брендбука і які метрики використовувати для цього?

Завдання брендбука - пояснити, навчити та розповісти про бренд, ідею, цілі та характер компанії. Він необхідний для співробітників, які зможуть просувати продукт відповідно до задуманої концепції та повідомлення до аудиторії. Розуміння того, що і для чого ти робиш, спрощує завдання і робить роботу продуктивнішою.

Для цього в брендбуці формуються певні правила, властиві лише цьому бренду. Якщо брендбук розроблений грамотно і правильно, то він обов'язково продемонструє свою ефективність у багатьох аспектах. В результаті наших тестів ми визначили, що для того, щоб виміряти користь брендбука, необхідно розібратись з метриками

Наведемо головні функції брендбука:

 

  • Презентація бренду. Зібрані і чітко сформульовані правила, описані в одному місці, дозволяють легше передати їх персоналу, якому доручена відповідальність за презентацію продукту або бренду. Ефективність співробітників безпосередньо відображається на продажах і впізнаваності. Для цього важливо не лише зацікавити персонал, але й подати інформацію у доступному форматі, щоб кожен окремий продавець розумів, що і для чого він робить.
 
  • Цілісність фірмового стилю. У брендбуці обов'язково прописуються всі варіації логотипу, шрифтів, палітри кольорів, стилів та інші характеристики. Якщо з'явилася необхідність у розширенні продуктової лінії, то вони повинні оформлюватися в такому ж стилі. Для цього не потрібно знову розробляти упаковку або пояснювати дизайнерам свою ідею. Достатньо надати брендбук, де вже чітко розписана вся інформація. Ефективна книга сприяє правильному сприйняттю маркетологами та дизайнерами вашого бренду, позиціонуванню, тому не виникне проблем з створенням типографії, упаковки та інших матеріалів для нових товарів.
  • Оперативність та узгодженість. Цей пункт є безпосереднім продовженням попереднього, оскільки говорить про швидку розробку етикеток та іншої продукції. Не потрібно витрачати час на вивчення бренда з нуля. Усі деталі зазначені в брендбуці, і залишається тільки узгодити строки виконання. Проще і швидше створювати макети за заданою аналогією, ніж розробляти проект з чистого аркуша. Це економить ваш час і гроші, які можна вкласти в інші сфери: виробництво, вдосконалення якості послуг і т.д.
  • Впізнаваність та зростання продажів. Ці показники залежать від багатьох факторів, але одним з визначальних є цілісність бренду. Вона впливає на впізнаваність і, в результаті, на збільшення продажів. Споживачу властиво купувати товари, з якими він знайомий хоча б візуально. Складові айдентики повинні викликати асоціації з конкретним продуктом, наприклад, червоний колір Кока-Коли з родинними святами та Різдвом.

Щоб мати ефективний брендбук, ознайомтесь з нашою командою Рокетмен, яка завжди готова до роботи і нових цікавих проектів.

Відмінність брендбука, логобука, гайдбука і фірмового стилю

Брендінг та айдентика - це відносно нові поняття для бізнес-середовища, і багато підприємців не завжди розуміють їх точне значення. Нечесні маркетологи можуть використовувати цю ситуацію в своїх інтересах, продаючи просту роботу за високу ціну. Однак, знаючи чітке визначення цих термінів, ви можете легко спілкуватися з виконавцями і чітко висловлювати свої очікування від проекту. Спостереження та тести показали, що такий підхід прискорює і спрощує процес взаємодії, а також позитивно впливає на кінцевий результат. На основі нашого досвіду, ми можемо запропонувати індивідуальний пакет для брендбука, який відрізняється ефективністю та наповненістю.

Отже, в чому ж різниця між брендбуком, логобуком, гайдбуком і фірмовим стилем? Почнемо з того, що всі вони є складовими єдиного цілого - брендбука. Саме він включає всі інші компоненти. Але вони також можуть існувати самостійно, якщо брендбук не потрібен у даному момент.

Логобук

Це книга правил щодо використання логотипу. Якщо компанія має власний логотип, то логобук буде містити інструкції щодо способів оформлення, припустимих відхилень, використання різних кольорових і стильових варіантів зі збереженням впізнаваності бренду. Засновуючись на нашому досвіді, зазвичай логобук включає наступні розділи:

  • Зміст - короткий огляд інформації.

  • Основний зразок логотипу - чітке представлення з вказівкою розмірів.

  • Пропорції - фіксація співвідношень сторін зображення.

  • Захисне поле - вказівка відступів (полів) по вертикалі та горизонталі.

  • Обмеження за розмірами - для нанесення на велику та маленьку поліграфію, необхідно вказати максимальні та мінімальні розміри, при яких логотип залишається читабельним і виглядає чітко.

  • Кольорова палітра - використовується стандарт Pantone, в якому вказуються всі варіанти кольорових відтінків. Вони повинні зберігати цілісність бренду.

  • Фон - має велике значення, оскільки логотип різним чином виглядає на тлі різних кольорів.

  • Припустимі формати - обов'язковий пункт про те, як ні в якому разі не слід зображувати логотип.

  • Різні фактури - логотип на папері або пластику може виглядати по-різному. Варто відобразити ці варіанти в логобуці.

Команда Рокетмен вважає, що логотип є важливою складовою будь-якого бренда. Як показали наші тести, правильно спроектований логотип може значно підвищити впізнаваність та привабливість бренду. Після того, як ми випробували його на практиці, ми переконалися, що логобук може входити до брендбука та бути його складовою, а також може розроблятися як самостійна одиниця за необхідності.

Гайдбук

Це книга, в якій детально вказуються всі варіації логотипу, шрифту та інших елементів фірмового стилю. Гайдбук необхідний для того, щоб підрядники, виконуючи замовлення, зберігали єдину концепцію та впізнаваність бренду.

Зафіксовані в книзі моделі усувають ризик некоректного відображення фірмового стилю на різних носіях, забезпечуючи його презентабельність та привабливість.

Навіть досвідчений фахівець може допустити певні помилки при розробці дизайну, не уявляючи, як лого або шрифт будуть відображатися на тій чи іншій поверхні. Гайдбук надає таку інформацію та інші докладні деталі.

Ритейлбук

Ця книга відповідає за оформлення простору - інтер'єру та екстер'єру в єдиному фірмовому стилі. Це стосується як мережі магазинів, супермаркетів і гіпермаркетів, так і кафе, ресторанів, торгових павільйонів і закладів громадського харчування HoReCa.

Зведений набір правил регламентує відповідність простору фіксованим кольоровим і стильовим напрямкам, меблюванню, розміщенню полиць, стелажів, ресепшену, декору та інших елементів.

За цими ознаками відвідувач запам'ятовує та в майбутньому без зусиль впізнає торговий простір навіть без вивіски, тільки за стилем та оформленням. Якщо вдалося досягти такої впізнаваності - це головний ознака ефективності ритейлбука.

 

Брендбук

Ця книга охоплює всі попередні формати і може включати як логобук, так і гайдбук, або брати лише окремі пункти, які будуть необхідні. Ці питання обговорюються з виконавцем на етапі брифу. Складання технічного завдання - обов'язковий елемент співпраці з відповідальним агентством. Все залежить від ідеології, внутрішніх та зовнішніх вимог компанії, бюджету та інших нюансів.

Як вибрати агентство з розробки брендбука

Щоб отримати ефективний інструмент, слід звертатися до відповідних фахівців. Тільки кваліфіковані виконавці зможуть реалізувати необхідний проект чітко в обумовлені терміни та з необхідною якістю. Перед тим, як вибрати агентство, ретельно вивчіть:

  • досвід та тривалість роботи агентства;

  • команду професіоналів, якщо вони представлені на веб-сайті;

  • портфоліо готових проектів;

  • співпрацю з відомими брендами;

  • відгуки та кейси, які опубліковані у вільному доступі;

  • гарантії, ціни та спектр послуг;

  • репутацію та історію діяльності.

При розробці брендбука ми повністю спираємося на наш досвід та результати проведених тестів. Використовуючи брендбук на практиці, наша команда виявила, що він є ефективним та корисним для бренду. Для розробки якісного брендбука необхідно враховувати деталі компанії та бренду. Тому, якщо замовник має додаткові питання, ми завжди готові на них відповісти та врахувати всі деталі, щоб розробити брендбук на високому рівні. Нам важливо, щоб замовник був впевнений у нашій компетентності та професіоналізмі, тому ми готові виділити достатньо часу та уваги для створення якісного брендбука.

Ми - Рокетмени - і це означає, що ми повністю занурені у роботу і спрямовані на космічний результат.

Створення брендбуку

Знайдемо відмінність за яку вас полюбить клієнт. Обговоримо ваш проект?
Пограємо зі шрифтами. Дорого
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Як ми з вами це зробимо?

Брифінг
Навіщо?

Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.

За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.


Що ми робимо?

Знайомимося з брендом, проводимо стратегічну сесію, аналізуємо конкурентів у регіоні.


Що ви отримуєте?

Сформований бриф та технічне завдання з чітким переліком завдань.

Дизайн сесія та Brainstorm
Навіщо?

Дизайн створюється у тандемі з клієнтом. Повинна статися хімія: ваші побажання + наша експертність = крутий дизайн.


Що ми робимо?

З командою проекту та клієнтом проводимо дизайн-сесію. Вивчаємо дані досліджень цільової аудиторії у відкритих джерелах та вирушаємо на мозковий шторм.


Що ви отримуєте?

Знаходимо образи, метафори, сенси та характеристики, які будуть використані у дизайні та комунікації.


Розробка логотипу

Ми беремо творчу паузу і починаємо з командою генерувати безліч образів, з яких вибираємо найкращі концепти та доопрацьовуємо.

Презентація

Результат нашої роботи ми презентуємо та пояснюємо свої думки, які стоять за кожною концепцією. У презентації показуємо проекції макетів на релевантних носіях. Все, на чому ви очікуєте побачити дизайн.

Розробка фірмового стилю
Навіщо?

Дизайн створюється у тандемі з клієнтом. Повинна статися хімія: ваші побажання + наша експертність = крутий дизайн.


Що ми робимо?

Аналізуємо точки дотику з брендом, разом із клієнтом затверджуємо носії фірмового стилю. Розробляємо основні елементи фірмового стилю: патерн, графічні елементи, підбираємо шрифти, кольори та описуємо їх у посібнику з використання бренду — айдентик-бук.


Що ви отримуєте?

Презентація з фірмовими елементами та 3d проекцією на всіх носіях.


Розробка брендбука
Навіщо?

Допомагає зберегти цілісність образу бренду для успішного просування на ринку.


Що ми робимо?

Розробляємо збірку правил, які пояснюють найважливішу інформацію про бренд, рекомендації та правила використання графічного стилю. Також включаємо платформу та стратегію позиціонування бренду, правила та принципи використання візуальних елементів, особливості оформлення носіїв фірмового стилю та комунікаційних матеріалів.


Що ви отримуєте?

Файли брендбука та гайдлайнів у форматі pdf, а також вихідні файли логотипу, патернів тощо. та інструкцію, як використовувати свій фірмовий стиль і при цьому завжди виглядати правильно і бути впізнаваними для споживача.

Варіанти запуску

Малий бізнес
Середній бізнес
Великий бізнес
Стартап
Космос, а не кейси
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
Ми робили брендинг для Roshen, Моршинська, Метінвест, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми працюємо без офісу і наша місія знаходити креативних людей по всьому СНД, які хочуть змінити світ та поєднувати їх з підприємцями, які хочуть змінити світ своїм бізнесом. Обговоримо?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!