Розробка назви бренду

Отримайте індивідуальну пропозицію
Цифри про нас
7 років/800+ успішних проектів/команда з 29 дизайнерів.
Гарантії
Якщо жоден варіант назви не сподобається - зробимо від 2 до 6 назв безкоштовно.
Економія до 30%
Спеціалізуємося на віддаленній роботі - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи назву бренда
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних
Відгуки наших клієнтів
Вартість робіт
Неймінг "S"
4 варіанти
7000 грн
Замовити детальніше
Неймінг "XL"
6 варіантів
8000 грн
Замовити детальніше
Неймінг "XXL"
10 варіантів
9000 грн
Замовити детальніше
Слогани
3/5/10 варіантів
від 9000 грн
Замовити детальніше
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Вишгородська, 12 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Розробка назви бренду

Для кожного бренду найменування відіграє значиму роль у подальшому розвитку. За допомогою такого маркетингового інструменту як назва бренду можна значно вплинути на популярність компанії.

Процес створення назви бренду (неймінг) не такий простий, як може здатися спочатку. Отримане найменування повинно бути співзвучним, легко запам'ятовуватися і сприйматися клієнтами. До того ж назва бренду повинно викликати у клієнтів позитивні емоції і почуття довіри. Такі якості допоможуть кожному бренду значно прискорити своє просування на ринку.

Процес розробки назви бренду складається з безлічі складних етапів, які пов'язані не тільки зі сприйняттям клієнтами. У нейминге необхідно враховувати юридичні та технічні особливості. Від отриманого найменування залежить яку нішу займе ваш бренд на ринку.


Особливості процесу створення найменування бренду

Численні дослідження показують, що неймінг формує імідж компанії в очах споживачів. Назва бренду може стати сильним розпізнавальною ознакою товарів і послуг компанії.

Перед тим як почати розробку назви бренду варто ознайомитися з деякими вимогами і особливостями даного процесу:

Необхідно враховувати інтереси і характерні особливості цільової аудиторії бренду. Отримане найменування повинно стимулювати клієнтів на активні дії по відношенню товарам компанії.

Назва не повинна повторювати вже існуючі найменування брендів. Слід скористатися захистом від копіювання та перевірити кінцевий результат. Ці дії необхідні для того щоб ви могли стати єдиним правовласником даного найменування. Таким чином інші компанії вже не зможуть використовувати назву вашого бренду.

Слова і словосполучення в назві повинні бути співзвучними і легкими до сприйняття. Необхідно вкласти в назву позитивний сенс.

Назва бренду має повністю збігатися з його ідеологією та підкреслювати його переваги.

Рекомендується провести тестування назви за допомогою його оцінювання представниками потенційних клієнтів.

При залученні фахівців до розробки найменування свого бренду в даному процесі будуть враховуватися всі перераховані вище вимоги. В результаті ваш бренд повинен отримати найменування, яке буде володіти такими якостями:

  • легкість;
  • запам'ятовуваність;
  • оригінальність;
  • лаконічність;
  • естетичність;
  • презентабельність;
  • актуальність.
 

Як створити якісне найменування бренду?

Несерйозне ставлення до процесу створення назви бренду може привести до різних неприємностей: 


  • отримання патентних претензій від іншої компанії; 
  • неблагозвучность вимови; 
  • не прийняття найменування клієнтами марення і інші ситуації.

Ви можете створити найменування бренду самостійно, покладаючись на свої знання, але відсутність певного досвіду в цій сфері може серйозно вплинути на отриманий результат. В результаті вам можливо доведеться прийти до непопулярного рішення про зміну невдалого найменування, що може привести до краху компанії.

Якщо ви зацікавлені в успішному просуванні вашого бренду, підвищення його конкурентоспроможності та отриманні більшого прибутку, тоді краще звернутися в професійну студію. Завдяки комплексній роботі команді досвідчених фахівців зі знаннями в області маркетингу, нейминга, лінгвістики та юриспруденції ваш бренд отримає нове привабливе ім'я.

Неймінг являє собою тривалий і трудомісткий процес аналітичної та психологічної роботи професіоналів, в ньому не можна упустити жодної деталі.

Фахівці послідовно виконують ряд дій перш ніж отримати кінцевий результат:

  • дослідження ринку;
  • вивчення інтересів цільової аудиторії;
  • вивчення діяльності та історію створення бренду;
  • формування позитивного образу;
  • юридичні консультації;
  • реєстрація найменування.

Створення назви бренду може супроводжуватися різними перешкодами і складнощами в маркетингових, юридичних та інших моментах. При зверненні до професіоналів компанія зможе в прийнятні терміни вирішити всі проблеми і отримати найменування, яке стане для бренду талісманом в бізнесі.

В результаті клієнти зможуть помітити, запам'ятати ваш бренд і виділити його на тлі конкурентів.


Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!