Що таке неймінг?
Створення нейминга
- Легко вимовлятися.
- Викликати прямі асоціації з ключовими цінностями бренду.
- Просто залишатися в пам'яті.
- Залишатися унікальним.
- Не мати двозначності, навіть при перекладі на інші мови.
Створення слогану
- Слогани для фірм і брендів.
- Дескрипторами - підписами для назв.
- Рекламні мови для розміщення в медіа.
- рекламною концепцією і фірмовим стилем замовника;
- з урахуванням особливостей цільової аудиторії;
- він буде відмінно запам'ятовуватися;
- буде оригінальний;
- ніяких двозначних тлумачень.
Працюємо по всій Україні, а саме в таких містах як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса і т.д.
Розробка назви компанії
Коли Вам потрібна якась послуга або продукт, дуже часто роль відіграє ім'я бренду, з яким ви співпрацюєте. Назва вашої компанії - це ефективний конкурентний інструмент на ринку.
Назва компанії, бренду або торгової марки - один з головних елементів успіху при просуванні. Від нього залежить те, як до вас поставляться споживачі, запам'ятають вони вас, чи буде торгова марка впізнаваною, чи ні.
Розробка назви - процес тривалий і складний, який вимагає багато уваги. Різні компанії, бренди і торгові марки використовують безліч технологій, слів і словосполучень, щоб створити назву компанії. Як же зробити так, щоб ваше ім'я виділялося серед інших?
Для початку, розберімося, яких вимог потрібно дотримуватися в першу чергу:
- Правові умови. Назва бренду або продукту повинно бути унікальним і не мати схожості з іншими назвами. Кінцевий варіант імені варто зареєструвати, щоб ніхто інший не міг його використовувати.
- Рекламні особливості. Ваша назва повинна привертати увагу і спонукати споживача на дію. Придумати ім'я складно, придумати ім'я, яке буде продавати - ще складніше.
- Вагомість. Значення і звучання слова відіграє велику роль. Якщо забути врахувати ці моменти, ваша компанія просто не буде запам'ятовуватися.
- Ідея бренду. Найменування повинно характеризувати мета компанії або продукту і доносити ідейний зміст.
Розробка назви фірми
Створення успішного найменування фірми - досить серйозний, тривалий і трудомісткий процес. Від його результату залежить майбутнє компанії та її вдале розвиток. В умовах розвитку конкурентного середовища назва фірми має працювати перш за все на завоювання симпатій її клієнтів.
Якісно розробленf назва добре запам'ятовується цільовою аудиторією. В результаті клієнти починають виділяти вашу фірму серед подібних. Таким чином, найменування фірми є інвестицію в просування вашого бренду.
Як створити назву фірми?
Для того щоб створити гарне найменування необхідно мати певний досвід і знання в області маркетингу, психології та семонемікі.
Якщо ви вирішили самостійно придумати ім'я свого бренду, то результат може виявитися негативним для розвитку фірми. Самостійний підбір різних комбінацій з імен або слів часто виявляється марним.
Фахівці, які мають пізнання в сфері семонемікі - науки створення продаючих імен для компаній, розроблять для вашого бренду найкращий варіант імені.
Процес розробки найменування фірми включає аналітичну роботу по вивченню інтересів клієнтів, діяльності компанії і конкурентів, а також інших учасників ринку.
За допомогою осмисленого семантичного проектування, фахівець конструює назву, яка повинна нести смислове навантаження і зробити позитивний вплив на клієнтів.
Враження від імені фірми може складатися з сприйняття наборів букв, слів і звуків, які є прихованими факторами впливу.
Завдяки професійній роботі отримана назва фірми матиме позитивний вплив на споживачів.
Розробники назви фірми можуть застосовувати різні словотворчі прийоми:
- алітерація - повторення звуків і складів;
- метонімія - заміна найменування схожим і пов'язаним словом;
- сімпіптізм - асоціація образу через сильне і виразне слово;
- семантіція - поєднання семант з декількох слів;
- звуконаслідування - використання слів, які імітують звучання (шум, звук, сплеск та інше).
Етапи розробки найменування фірми
Створення назви фірми спільно з професійними розробниками проводиться поетапно. На всіх етапах даного процесу фахівці застосовують свій досвід, знання і навички.
Етапи розробки назви компанії:
- Постановка задачі. На цьому етапі замовник заповнює бриф і формує основні вимоги та побажання до найменування.
- Розробники проводять аналіз і дослідження ринку компанії і її цільової аудиторії.
- Розробка розширеного переліку найменувань, що підходять під задані параметри.
- Оцінювання отриманих варіантів різними способами.
- Відбір декількох попередніх варіантів найменувань і перевірка їх на схожість з назвами інших фірм.
- Презентація замовнику топових варіантів.
- Після відбору замовником остаточного варіанту дане назва проходить ретельну перевірку на тотожність і схожість із зареєстрованими назвами інших фірм.
- Реєстрація назви фірми.
У процесі створення імені фірми замовник може брати безпосередню участь, обговорюючи і погоджуючи отримані варіанти.
Хто повинен створювати назву фірми?
Коли ви звертаєтеся до профільної компанію, над розробкою найменування вашого бренду працює команда фахівців, вони знають свою роботу і не допускають помилок.
Отриманий результат пройде повну перевірку на унікальність, і ваша фірма отримає милозвучну, асоціативну і вдалу назву.
При спробі створити назву фірми своїми силами, ви піддаєте значному ризику діяльність компанії. Іноді в разі розробки невдалої назви фірми його доводиться міняти, а це загрожує негативними наслідками. Ваша компанія може втратити частину напрацьованих клієнтів і стати неконкурентоспроможною.
У разі звернення до професіоналів ви значно заощадите свій час і сили, а в результаті отримаєте унікальну і успішну назву фірми, яке може містити значний графічний потенціал для розробки логотипу фірми в подальшому.
Розробка назви бренду
Для кожного бренду найменування відіграє значиму роль у подальшому розвитку. За допомогою такого маркетингового інструменту як назва бренду можна значно вплинути на популярність компанії.
Процес створення назви бренду (неймінг) не такий простий, як може здатися спочатку. Отримане найменування повинно бути співзвучним, легко запам'ятовуватися і сприйматися клієнтами. До того ж назва бренду повинно викликати у клієнтів позитивні емоції і почуття довіри. Такі якості допоможуть кожному бренду значно прискорити своє просування на ринку.
Процес розробки назви бренду складається з безлічі складних етапів, які пов'язані не тільки зі сприйняттям клієнтами. У нейминге необхідно враховувати юридичні та технічні особливості. Від отриманого найменування залежить яку нішу займе ваш бренд на ринку.
Особливості процесу створення найменування бренду
Численні дослідження показують, що неймінг формує імідж компанії в очах споживачів. Назва бренду може стати сильним розпізнавальною ознакою товарів і послуг компанії.
Перед тим як почати розробку назви бренду варто ознайомитися з деякими вимогами і особливостями даного процесу:
Необхідно враховувати інтереси і характерні особливості цільової аудиторії бренду. Отримане найменування повинно стимулювати клієнтів на активні дії по відношенню товарам компанії.
Назва не повинна повторювати вже існуючі найменування брендів. Слід скористатися захистом від копіювання та перевірити кінцевий результат. Ці дії необхідні для того щоб ви могли стати єдиним правовласником даного найменування. Таким чином інші компанії вже не зможуть використовувати назву вашого бренду.
Слова і словосполучення в назві повинні бути співзвучними і легкими до сприйняття. Необхідно вкласти в назву позитивний сенс.
Назва бренду має повністю збігатися з його ідеологією та підкреслювати його переваги.
Рекомендується провести тестування назви за допомогою його оцінювання представниками потенційних клієнтів.
При залученні фахівців до розробки найменування свого бренду в даному процесі будуть враховуватися всі перераховані вище вимоги. В результаті ваш бренд повинен отримати найменування, яке буде володіти такими якостями:
- легкість;
- запам'ятовуваність;
- оригінальність;
- лаконічність;
- естетичність;
- презентабельність;
- актуальність.
Як створити якісне найменування бренду?
Несерйозне ставлення до процесу створення назви бренду може привести до різних неприємностей:
- отримання патентних претензій від іншої компанії;
- неблагозвучность вимови;
- не прийняття найменування клієнтами марення і інші ситуації.
Ви можете створити найменування бренду самостійно, покладаючись на свої знання, але відсутність певного досвіду в цій сфері може серйозно вплинути на отриманий результат. В результаті вам можливо доведеться прийти до непопулярного рішення про зміну невдалого найменування, що може привести до краху компанії.
Якщо ви зацікавлені в успішному просуванні вашого бренду, підвищення його конкурентоспроможності та отриманні більшого прибутку, тоді краще звернутися в професійну студію. Завдяки комплексній роботі команді досвідчених фахівців зі знаннями в області маркетингу, нейминга, лінгвістики та юриспруденції ваш бренд отримає нове привабливе ім'я.
Неймінг являє собою тривалий і трудомісткий процес аналітичної та психологічної роботи професіоналів, в ньому не можна упустити жодної деталі.
Фахівці послідовно виконують ряд дій перш ніж отримати кінцевий результат:
- дослідження ринку;
- вивчення інтересів цільової аудиторії;
- вивчення діяльності та історію створення бренду;
- формування позитивного образу;
- юридичні консультації;
- реєстрація найменування.
Створення назви бренду може супроводжуватися різними перешкодами і складнощами в маркетингових, юридичних та інших моментах. При зверненні до професіоналів компанія зможе в прийнятні терміни вирішити всі проблеми і отримати найменування, яке стане для бренду талісманом в бізнесі.
В результаті клієнти зможуть помітити, запам'ятати ваш бренд і виділити його на тлі конкурентів.
Замов розробку назв і неймінга у Rocketmen agency
- нейминга - виготовлення назви фірми, бренду або торгового знака;
- слогана - рекламного девізу для будь-якої сфери діяльності;
- підбір доменного імені, який буде легко запам'ятовуватися;
- ренеймінг - розробка нового імені для чинної компанії чи бренду.
За 6 років роботи, ми вивчили безліч технологій і інструментів неймінгу, і на власному досвіді переконалися які з них працюють найефективніше.
Саме тому розробка фірмового стилю пропонується нами як супутня невід'ємна пропозиція для створення повноцінного образу компанії. Розробка назви в Rocketmen починається з визначення цілей вашого бізнесу. Ми аналізуємо мотиви споживачів і клієнтів, особливості ринку або галузі з метою підібрати таку назву, яке зможе задовольнити всіх. Всі ці аспекти детально обговорюються перед початком роботи.
За допомогою безлічі способів, ми можемо дати різну емоційне забарвлення назвою: від веселої і молодіжної, до сучасної або історичної, що буде відображати вікові традиції якості. Пам'ятайте, розробка назви - відповідальна справа, а також один з найважчих етапів при створенні ефективного і продає бренду!
Слід зазначити, що розробка дизайну каталогу чи будь-якої іншої поліграфічної інформації буде доречною для формування назви компанії. Адже за допомогою даних інструментів брендингу здійснюється швидке виведення нового імені на ринок. Створення каталогу продукції розширює можливості молодої компанії. «Rocketmen» - допомагає клієнту, починаючи від генерування назви аж до просування її на конкурентний майданчик. Ваші додаткові побажання: дизайн каталогу, створення логотипу, розробка уніформи - все здійснюється нашим колективом.
Якщо вам потрібно створити назву компанії, яка потрапить точно в ціль і западе в душу - вам до нас. У Rocketmen ви можете замовити створення назви бренду за доступною ціною в Харкові, Одесі, Львові, Києві, Дніпрі та інших містах з урахуванням ваших рекомендацій і побажань.
Працюємо по всій Україні!
Розробка неймінгу та слогану
Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд
Як ми з вами це зробимо?
Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.
За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.
Ми ставимо правильні питання, обговорюємо ваші побажання та цілі.
Сформований бриф та технічне завдання з чітким переліком завдань.
Назва створюється у тандемі з клієнтом. Повинна статися хімія: ваші побажання + наша експертність = крутий нейм.
В інтерактивному форматі обговорюємо назви світових брендів, конкурентів, тренди та алгоритми створення.
Розуміння основних векторів, на чому буде будуватися ваша назва. Вибір вільного домену. Перевірка унікальності торгової марки. Опис концепції до кожної назви.
Для створення унікальних назв ми аналізуємо пошукові системи, соціальні мережі та формуємо імена, які відповідають патентним вимогам.
Варіанти запуску
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- Про студію
- 5 років
- 7 дизайнерів
- 100+ проектів
- 40 сфер
- 20 закордонних проектів