Розробка назви фірми

Отримайте індивідуальну пропозицію
Цифри про нас
7 років/800+ успішних проектів/команда з 29 дизайнерів.
Гарантії
Якщо жоден варіант назви не сподобається - зробимо від 2 до 6 назв безкоштовно.
Економія до 30%
Спеціалізуємося на віддаленній роботі - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи назву фірми
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних
Наші роботи
Відгуки наших клієнтів
Вартість робіт
Неймінг "S"
4 варіанти
7000 грн
Замовити детальніше
Неймінг "XL"
6 варіантів
8000 грн
Замовити детальніше
Неймінг "XXL"
10 варіантів
9000 грн
Замовити детальніше
Слогани
3/5/10 варіантів
від 9000 грн
Замовити детальніше
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Вишгородська, 12 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Розробка назви фірми

Створення успішного найменування фірми - досить серйозний, тривалий і трудомісткий процес. Від його результату залежить майбутнє компанії та її вдале розвиток. В умовах розвитку конкурентного середовища назва фірми має працювати перш за все на завоювання симпатій її клієнтів.

Якісно розробленf назва добре запам'ятовується цільовою аудиторією. В результаті клієнти починають виділяти вашу фірму серед подібних. Таким чином, найменування фірми є інвестицію в просування вашого бренду.


Як створити назву фірми?

Для того щоб створити гарне найменування необхідно мати певний досвід і знання в області маркетингу, психології та семонемікі.

Якщо ви вирішили самостійно придумати ім'я свого бренду, то результат може виявитися негативним для розвитку фірми. Самостійний підбір різних комбінацій з імен або слів часто виявляється марним.

Фахівці, які мають пізнання в сфері семонемікі - науки створення продаючих імен для компаній, розроблять для вашого бренду найкращий варіант імені.

Процес розробки найменування фірми включає аналітичну роботу по вивченню інтересів клієнтів, діяльності компанії і конкурентів, а також інших учасників ринку.

За допомогою осмисленого семантичного проектування, фахівець конструює назву, яка повинна нести смислове навантаження і зробити позитивний вплив на клієнтів.

Враження від імені фірми може складатися з сприйняття наборів букв, слів і звуків, які є прихованими факторами впливу.

Завдяки професійній роботі отримана назва фірми матиме позитивний вплив на споживачів.

Розробники назви фірми можуть застосовувати різні словотворчі прийоми:

  • алітерація - повторення звуків і складів;
  • метонімія - заміна найменування схожим і пов'язаним словом;
  • сімпіптізм - асоціація образу через сильне і виразне слово;
  • семантіція - поєднання семант з декількох слів;
  • звуконаслідування - використання слів, які імітують звучання (шум, звук, сплеск та інше).

Етапи розробки найменування фірми

Створення назви фірми спільно з професійними розробниками проводиться поетапно. На всіх етапах даного процесу фахівці застосовують свій досвід, знання і навички.

Етапи розробки назви компанії:

  • Постановка задачі. На цьому етапі замовник заповнює бриф і формує основні вимоги та побажання до найменування.
  • Розробники проводять аналіз і дослідження ринку компанії і її цільової аудиторії.
  • Розробка розширеного переліку найменувань, що підходять під задані параметри.
  • Оцінювання отриманих варіантів різними способами.
  • Відбір декількох попередніх варіантів найменувань і перевірка їх на схожість з назвами інших фірм.
  • Презентація замовнику топових варіантів.
  • Після відбору замовником остаточного варіанту дане назва проходить ретельну перевірку на тотожність і схожість із зареєстрованими назвами інших фірм.
  • Реєстрація назви фірми.

У процесі створення імені фірми замовник може брати безпосередню участь, обговорюючи і погоджуючи отримані варіанти.


Хто повинен створювати назву фірми?

Коли ви звертаєтеся до профільної компанію, над розробкою найменування вашого бренду працює команда фахівців, вони знають свою роботу і не допускають помилок.

Отриманий результат пройде повну перевірку на унікальність, і ваша фірма отримає милозвучну, асоціативну і вдалу назву.

При спробі створити назву фірми своїми силами, ви піддаєте значному ризику діяльність компанії. Іноді в разі розробки невдалої назви фірми його доводиться міняти, а це загрожує негативними наслідками. Ваша компанія може втратити частину напрацьованих клієнтів і стати неконкурентоспроможною.

У разі звернення до професіоналів ви значно заощадите свій час і сили, а в результаті отримаєте унікальну і успішну назву фірми, яке може містити значний графічний потенціал для розробки логотипу фірми в подальшому.

Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!