Як розробити ефективні слогани для реклами компанії?
Слоган - це рекламне послання від компанії своїм клієнтам, основна мета якого полягає у формуванні правильної асоціації з брендом у цільової аудиторії.
Слоган і його форми можуть бути різними, але головне, щоб рекламна фраза відповідала всім маркетинговим комунікаціям фірми і легко запам'ятовувалася потенційними і постійними клієнтами.
Якими повинні бути слогани компаній?
Рекламний слоган бренду повинен відповідати багатьом критеріям для максимальної ефективності. Важливо розуміти, що розроблений слоган-девіз братиме участь у багатьох рекламних проектах. Він повинен бути універсальним і органічно вписуватися в будь-який маркетинговий продукт бренду.
Ефективний слоган повинен володіти такими якостями:
- привабливість;
- запам'ятовуваність;
- асоціативність;
- змістовність;
- легкість у прочитанні;
- унікальність.
Краще якщо слоган буде більш коротким і лаконічним, такий девіз компанії клієнти зможуть швидко запам'ятати.
Рекламна фраза будь-якого бренду повинна бути оригінальною і не повторювати слова і фрази з слоганів інших фірм. Але, в гонитві за оригінальністю і креативністю не варто забувати про сенс рекламної фрази. Публіка повинна легко розуміти основну ідею фірмового девізу.
У правильному слогані повинна міститися думка про переваги бренду, які отримає клієнт при купівлі товарів або послуг компанії.
Рекламні слогани і їх відмінності залежно від спеціалізації компанії
Слоган для кожної компанії повинен розроблятися в залежності від її діяльності, переваг реалізованих товарів і від особливостей її клієнтів. У кожному конкретному випадку необхідно враховувати інтереси, вікові обмеження та запити основної маси клієнтів компанії.
Так, наприклад, слоган для магазину повинен акцентувати увагу покупців на товари та раціональності покупки в цьому магазині. Якщо рекламна фраза розробляється для магазину продуктів, слід підкреслити високу якість продукції, низьку вартість, зручне місце розташування і графік роботи магазину.
Слоган для магазину одягу повинен переконати потенційних клієнтів у тому, що в даному магазині продається сучасний, якісний і стильний одяг. Слід виділити відмітні властивості товару, що продається і його кращі якості.
Якщо необхідно розробити маркетинговий слоган для салону краси, тоді слід звернути увагу клієнтів на унікальності закладу та якість послуг, що надаються.
У кожному слогані слід підкреслювати позитивні якості і особливості конкретного бізнесу, а також вміло поєднувати різноманітні маркетингові прийоми.
Різновиди слоганів
За своєю конструкцією і принципом розробки слогани ділять на наступні види:
- Монолітні або пов'язані - це слогани, які складаються з назви компанії і співзвучних йому слів. Такий слоган для компанії акцентує увагу на назві бренду.
- Слогани - стики. В даному типі слоганів на початку або в кінці міститься назва фірми, а після або до - основна думка фрази.
- Розв'язані. Цей різновид слоганів відноситься до категорії іміджевих, коли девіз фірми не включає в себе слова, що відносяться до бренду. Такий слоган може не мати відношення до бренду, але він буде легко запам'ятовуватися.
- Прямі - це слогани, в яких міститься пряме звернення до аудиторії і заклик до активності.
- Вільні слогани, як прищепило, не містять найменування компанії, але вони формують у створенні клієнта прямий зв'язок рекламної фрази з діяльністю бренду.
- Залежно від завдань, які повинен виконати девіз компанії виділяють наступні види слоганів:
- Слоган для бренду - коротка фраза зі змістом, в якій міститься образ і ідеологія компанії. Такий слоган зазвичай доповнює назву фірми і полегшує розуміння особливостей бренду.
- Дефінітор - це свого роду підпис до назви бренду з певною позицією та місією.
- Рекламна фраза - цей вид слогана призначений для використання в конкретних рекламних проектах.