Розробка слогану

Отримайте індивідуальну пропозицію

Цифри про нас

7 років/800+ успішних проектів/команда з 29 дизайнерів.

Гарантії

Якщо жоден варіант логотипу не сподобається - зробимо від 1 до 4 концепцій безкоштовно.

Економія до 30%

Спеціалізуємося на віддаленній роботі - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників

Світовий досвід

Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо

Інновації

створюючи слоган
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Відгуки наших клієнтів

Вартість робіт

Слоган "S"
3 варіанти
2900 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
У мене є розуміння, яку назву я хочу - потрібно підібрати.
  • Надамо 3 варіанти слогану
  • Опис значення кожного варіанта 
  • Проекції всіх варіантів на вашому логотипі
  • Зробимо за 4 дні
  • Перевірка кожного слогану на оригінальність
  • Якщо варіанти не сподобалися - зробимо 1 варіант безкоштовно
  • Повна передача прав
  • Знижка 10% на дизайн логотипу
Замовити
Слоган "M"
5 варіантів
4900 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
Я хочу отримати оптимальну пропозицію за ціною і кількістю концепцій.
  • Надамо 5 варіантів назви
  • Опис значення кожного варіанта 
  • Проекції всіх варіантів на вашому логотипі
  • Зробимо за 6 днів
  • Перевірка кожної назви на оригінальність
  • Якщо варіанти не сподобалися - зробимо 2 варіанти безкоштовно
  • Повна передача прав
  • Знижка 10% на дизайн послуги та друк
Замовити
Слоган "L"
10 варіантів
6900 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
Я хочу більше варіантів, щоб було легше вибрати.
  • Надамо 10 варіантів слоганів
  • Опис значення кожного варіанта 
  • Проекції всіх варіантів на вашому логотипі
  • Зробимо за 11 днів
  • Перевірка кожної назви на оригінальність
  • Якщо варіанти не сподобалися - зробимо 3 варіанти безкоштовно
  • Повна передача прав
  • Знижка 10% на дизайн послуги та друк
Замовити
Неймінг
4/6/10
від 2490 грн
Замовити детальніше
Для кого цей пакет?
Мені потрібна креативна назва для компанії
  • Надамо 4/6/10 варіанти назви
  • Опис значення кожного варіанта 
  • Проекції всіх варіантів на поверхні (борди / вивіски / візитки)
  • Зробимо за 4/7/11 дні
  • Перевірка кожної назви на оригінальність
  • Перевірка на вільність домену
  • Якщо варіанти не сподобалися - зробимо 1/4/4 варіант безкоштовно
  • Повна передача прав
  • Знижка 10% на дизайн логотипу
Замовити
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?

Ми підберемо і відправимо вам на пошту

Україна

м. Київ, вул.Вишгородська, 12 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...

Як розробити ефективні слогани для реклами компанії?

Слоган - це рекламне послання від компанії своїм клієнтам, основна мета якого полягає у формуванні правильної асоціації з брендом у цільової аудиторії.

Слоган і його форми можуть бути різними, але головне, щоб рекламна фраза відповідала всім маркетинговим комунікаціям фірми і легко запам'ятовувалася потенційними і постійними клієнтами.


Якими повинні бути слогани компаній?

Рекламний слоган бренду повинен відповідати багатьом критеріям для максимальної ефективності. Важливо розуміти, що розроблений слоган-девіз братиме участь у багатьох рекламних проектах. Він повинен бути універсальним і органічно вписуватися в будь-який маркетинговий продукт бренду.

Ефективний слоган повинен володіти такими якостями:

  • привабливість;
  • запам'ятовуваність;
  • асоціативність;
  • змістовність;
  • легкість у прочитанні;
  • унікальність.
Хороший слоган викликає непідробний інтерес у публіки і закликає клієнтів до активних дій по відношенню до компанії.
Краще якщо слоган буде більш коротким і лаконічним, такий девіз компанії клієнти зможуть швидко запам'ятати.
Рекламна фраза будь-якого бренду повинна бути оригінальною і не повторювати слова і фрази з слоганів інших фірм. Але, в гонитві за оригінальністю і креативністю не варто забувати про сенс рекламної фрази. Публіка повинна легко розуміти основну ідею фірмового девізу.
У правильному слогані повинна міститися думка про переваги бренду, які отримає клієнт при купівлі товарів або послуг компанії.


Рекламні слогани і їх відмінності залежно від спеціалізації компанії

Слоган для кожної компанії повинен розроблятися в залежності від її діяльності, переваг реалізованих товарів і від особливостей її клієнтів. У кожному конкретному випадку необхідно враховувати інтереси, вікові обмеження та запити основної маси клієнтів компанії.

Так, наприклад, слоган для магазину повинен акцентувати увагу покупців на товари та раціональності покупки в цьому магазині. Якщо рекламна фраза розробляється для магазину продуктів, слід підкреслити високу якість продукції, низьку вартість, зручне місце розташування і графік роботи магазину.

Слоган для магазину одягу повинен переконати потенційних клієнтів у тому, що в даному магазині продається сучасний, якісний і стильний одяг. Слід виділити відмітні властивості товару, що продається і його кращі якості.

Якщо необхідно розробити маркетинговий слоган для салону краси, тоді слід звернути увагу клієнтів на унікальності закладу та якість послуг, що надаються.

У кожному слогані слід підкреслювати позитивні якості і особливості конкретного бізнесу, а також вміло поєднувати різноманітні маркетингові прийоми.

Різновиди слоганів

За своєю конструкцією і принципом розробки слогани ділять на наступні види:

  • Монолітні або пов'язані - це слогани, які складаються з назви компанії і співзвучних йому слів. Такий слоган для компанії акцентує увагу на назві бренду.
  • Слогани - стики. В даному типі слоганів на початку або в кінці міститься назва фірми, а після або до - основна думка фрази.
  • Розв'язані. Цей різновид слоганів відноситься до категорії іміджевих, коли девіз фірми не включає в себе слова, що відносяться до бренду. Такий слоган може не мати відношення до бренду, але він буде легко запам'ятовуватися.
  • Прямі - це слогани, в яких міститься пряме звернення до аудиторії і заклик до активності.
  • Вільні слогани, як прищепило, не містять найменування компанії, але вони формують у створенні клієнта прямий зв'язок рекламної фрази з діяльністю бренду.
  • Залежно від завдань, які повинен виконати девіз компанії виділяють наступні види слоганів:
  • Слоган для бренду - коротка фраза зі змістом, в якій міститься образ і ідеологія компанії. Такий слоган зазвичай доповнює назву фірми і полегшує розуміння особливостей бренду.
  • Дефінітор - це свого роду підпис до назви бренду з певною позицією та місією.
  • Рекламна фраза - цей вид слогана призначений для використання в конкретних рекламних проектах.
Основна місія будь-якого слогана полягає в залученні уваги клієнтів. За допомогою потужного короткого повідомлення компанія має розповісти про суть і концепції своїх товарів і послуг. Щоб після прочитання слогана клієнт відразу розумів пріоритетність фірми.

Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!