Редизайн логотипу

З кожним роком змінюються тенденції в візуальному представленні бренду на ринку. Те, що було актуально і стильно кілька років тому може бути абсолютно недоречно і нецікаво для споживача сьогодні. Тому, якщо компанія хоче залишитися впізнаваною і привабливою в очах своєї аудиторії, їй необхідно здійснювати редизайн логотипу. Нижче наведені аргументи на користь того, що модернізація логотипу є необхідністю в умовах підвищеної конкуренції на ринку, а не просто звичайним бажанням відділу дизайну щось змінити.
 
  • Еволюція бренду
 
Гарну компанію, відрізняє вміння не стояти на місці при досягненні більш високого рівня масштабу або розвитку. Сьогодні, щоб навіть втриматися на плаву потужному бізнесу недостатньо просто тримати досягнуту планку, а необхідно з кожним роком чимось дивувати споживача, не забувати нагадувати йому про існування і розвитку своєї фірми. Компанії повинні змінюватися і йти в ногу з часом, враховувати сучасні тенденції і дорослішати разом зі споживачем. Безліч товарних знаків відомих брендів по початку виглядали інфантильно і не професійно виконаними, адже для початківця бізнесу проблема дизайну логотипу не стояла настільки. І тільки приходячи до успіху виробники усвідомлювали важливість такого процесу як редизайн логотипу.
 
  • Зміна філософії і характеру компанії
 
Припустимо, компанія змінює спектр послуг, що надаються, вносить зміни в лінійку продуктів, що виробляються або змінює взагалі своє позиціонування на ринку, то редизайн лого - це прекрасний спосіб нагадати споживачам про себе. Безліч компаній, що змінюють вектор своєї діяльності відмінно піднімали галас у коло себе за допомогою зміни логотипу. Адже саме за допомогою візуального представлення бренд має можливість утвердитися в очах аудиторії як абсолютно нова компанія з іншими цінностями, ідеологією і родом діяльності.
 
  • Моральне старіння товарного знака
 
На ринку майже не існує компаній, логотипи яких не застарівають з часом. Те, що колись було модним, стильним і відповідало духу часу, швидше за все буде абсолютно не актуальним через кілька років. Класичні логотипи природно залишаються частиною компанії, але вони повинні існувати лише як нагадування про шлях, який пройшла ця компанія на шляху свого становлення. Так, багатьом подобаються старі логотипи, але скоріше, вони викликають ностальгію у споживачів за старими часами, дитинством і молодістю, а не приваблюють своїм дизайном і відповідністю духу часу. Редизайн логотипу - важливий крок для компанії, яка вже домоглася визнання серед аудиторії, так як з ростом компанії, повинні еволюціонувати і її ідеали, цінності на ринку. Не змінюватися, а саме виходити на новий рівень і оновлення її візуального представлення - найважливіша частина цього процесу.
 
  • Злиття або зміна власника
 
На сьогоднішній день придбання одним брендом іншого - не є чимось новим і безліч великих компаній на ринку, що володіють достатніми фінансовими можливостями здатні на це. У випадку, коли одна компанія поглинає іншу або змінює власника - надзвичайно важливо проінформувати аудиторію про це. Ідеально ввести споживача в курс всіх змін допоможе редизайн лого. Переважно новий логотип компанії, буде комбінувати в собі особливості старого бренду з новим. Щоб нагадувати споживачу про своє коріння і раніше отриманої репутації, а також про нового власника.
 
  • Адаптація під онлайн - просування і спрощення логотипу
 
Просування компанії і її продукції або послуг в глобальній мережі - стало одним з найефективніших інструментів реклами в наш час. Тому, власники бренду максимально зацікавлені в тому, щоб візуальне уявлення бренду виглядало максимально привабливо на екранах ноутбуків, планшетів і смартфонів. Це змусило більшість компаній спростити логотип, так як мінімалізм нині в тренді і такі товарні знаки, куди краще відображаються під час перегляду з різних дисплеїв.
 
  • Підняття галасу навколо себе
 
В умовах сучасного ринку не можна давати аудиторії забувати про себе навіть на недовгий термін. Редизайн лого - ідеальний спосіб нагадати всім про себе. Це прекрасний інфопривід для залучення максимальної уваги з боку споживача до свого бренду. Але крім цього потрібно розуміти, що частий і необгрунтований редизайн - це погано і він може спричинити за собою зниження лояльності з боку клієнта. Тому, до питання зміни візуального представлення фірми на ринку треба підходити максимально відповідально.
 
Працюємо по всій Україні, а саме в таких містах як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса і т.д.

Редизайн логотипу

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Варіанти запуску

Стартап
Взльот
Космос
LOGOBOOK
Космос, а не кейси
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашан, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!