SMM просування

Отримайте комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату!
Всі доробки закладені у вартість
Цифри про нас
7 років/165+ успішних проектів/команда з 9 дизайнерів
Гарантії
Безкоштовна настройка рекламної кампанії при замовленні сайту
Економія до 30%
Спеціалізуємося на онлайн форматі роботи - Ви платите тільки за дизайн, а не за оренду офісу і кави співробітників
Світовий досвід
Успішно завершено більше 20 проектів для зарубіжних клієнтів (США / Канада / Великобританія та ін.)
дізнайся, які ми використовуємо
Інновації
створюючи SMM
* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

ТОП кейси

Наш внесок в історію успіху наших клієнтів
дивитися всі
Відгуки наших клієнтів
Не знайшли приклади робіт по вашій тематиці?
Ми підберемо і відправимо вам на пошту
Україна

м. Київ, вул.Світлицького, 35 Дивитися карту

Працюємо з 10:00 до 19:00

0 800 33 10 25

безкоштовно по Україні

044 228 08 13 095 417 77 11 067 549 52 82

info@gagarinstudio.com.ua

Казахстан

м.Алмати, вул. Толі Бі, 23А, оф. 34

info@gagarinlstudio.kz
www.gagarinstudio.kz
Білорусь

м.Мінськ, пр-т Переможців, 10

88 200 321 02 80

Дзвінки по Білорусі безкоштовні

info@studiogagarin.by
www.studiogagarin.by
Польща
Coming soon...
У соціальних мережах спілкується, відпочиває, навчається і купує половина населення планети. Знайдіть свій шлях до цих людей - і ви отримаєте важелі впливу на репутацію бренду і його продажу.

Навіщо бізнесу SMM-просування

Яку цінність дають бренду соціальні мережі? Можливість безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією:
  • вивчати її потреби;
  • управляти репутацією;
  • завойовувати лояльність;
  • збирати думки та відгуки.
Група в соцмережах для багатьох компаній стає першою інтернет-майданчиком. Це не такий витратний варіант, як власний сайт. Легше концентрувати навколо бренду цільових споживачів і нижче витрати на рекламу.
Що потрібно знати про соціальні мережі, щоб використовувати їх по максимуму?
Кожна має свою аудиторію і свої способи комунікації з підписниками.
Ситуація в соцмережах змінюється дуже швидко. Розробники тестують нові додатки й сервіси, індикатор успіху яких - думка користувачів, і feedback не примушує себе чекати.
Робимо висновок: для SMM-просування потрібні правильний аналіз і гнучка стратегія. І те й інше вимагає знань, умінь і зусиль злагодженої команди маркетолога, дизайнера, SMM-менеджера, копірайтера.
У нас є такі фахівці, загартовані роботою в мінливому середовищі. Ті, хто вміє залучати аудиторію, прокачувати репутацію бренду і збільшувати його продажі.

Як ми будуємо SMM-стратегію

Стратегія роботи в соціальних мережах - це проєкція загальної стратегії бренду на специфіку каналів і способів спілкування. Якщо бренд-стратегія у вас є, значить, вже визначені:
  • Місія та цінності бренду.
  • Цільова аудиторія.
  • Фірмовий стиль і tone of voice.
Кожну з цих позицій ми будемо налаштовувати під особливості роботи в соціальних мережах.
  1. Власне стратегія для SMM починається з цілей, які можуть бути різними: зростання продажів і лояльності клієнтів, підвищення впізнаваності бренду, залучення трафіку на основний сайт.
  2. Види й масштаби цілей визначають наступний крок: формулюємо очікувані результати. Виділяємо ключові метрики і призначаємо тимчасові рамки для їх досягнення.
  3. Тепер сегментуємо цільову аудиторію на кілька вузьких категорій з максимально конкретним портретом типового представника. Для кожної категорії ЦА визначаємо потреби, болі, способи розв'язання проблем і ключові посилання.
  4. Прийшов час вибрати соціальні мережі, де присутня потрібна цільова аудиторія і доступні кращі способи візуалізації основних посилань. На цьому етапі корисний аналіз конкурентів: їх майданчиків, стилю спілкування, видів контенту і показників.
  5. Формуємо контент-план. Визначаємо види та зміст контенту, адаптуємо під соціальну мережу tone of voice і візуальні рішення (логотип, патерни, банер, обкладинка сторінки). Обов'язковий параметр, який потрібно з'ясувати й використовувати, - правильний час для публікацій. Воно забезпечить контенту максимальне охоплення передплатників.
  6. Потім вибираємо Key Performance Indicators - показники, за якими буде оцінюватися ефективність просування в соціальних мережах. Це можуть бути:
  • кількість лайків, коментарів, репоста;
  • динаміка охватов ЦА;
  • зростання трафіку і кількості переходів на сайт;
  • коефіцієнт конверсій і зростання продажів.
Стратегію має сенс доповнити підбором потенційних партнерів для перехресної або платній публікації постів. І можна переходити до практичної реалізації: сюди відносяться підготовка і розміщення контенту, збір і аналіз статистики, експерименти і коригування планів.

Як вибрати Social Media для свого бізнесу

Ось що користувачі люблять робити в російськомовних соцмережах в 2020 році:
  • Дивитися і слухати, а не читати. Фото і картинки, Сторіс, подкасти та відео затребувані набагато більше, ніж текстовий контент.
  • Отримувати захопливий досвід. Набирають популярність віртуальні маски і фільтри доповненої реальності,
  • Збиратися в спільноти за інтересами. Менше публічності і лайків, більше тематичних та авторських каналів.
Три з п'яти - ось середнє співвідношення кількості активних і наявних у кожного користувача інтернету акаунтів. Це означає, що цільові аудиторії перетинаються.
Оптимальною зв'язкою для малого і середнього бізнесу з російськомовними клієнтами на початку SMM-просування можуть бути Instagram + «ВКонтакте» або Facebook.
Telegram-канал добре працює на експертність і репутацію, але як доповнення до власного сайту або вже розкрученим групам в соціальних мережах.
Акценти в соцмережах змістилися з красивих фото і постановчих відео на різноманітний цікавий контент, щирість і відсутність глянцю.
Люди безпомилково розпізнають навіть непряму рекламу. І вірять тим, хто не приховує, що продає, але вміє розповісти про користь продукту.

Як працює просування в соціальних мережах

SMM-просування не закінчується продуманою стратегією. За нею йдуть:
  • створення і розміщення контенту;
  • спілкування з підписниками;
  • регулярний аналіз статистики;
  • відстеження змін від розробників;
  • оцінка ефективності нових сервісів.
Все це - щоденні турботи маркетолога і SMM-фахівця. Ще вони знають про додаткові способи рекламного впливу, вміють помітити необхідність в нових форм
Дякуємо за заявку!

Ми скоро з вами зв'яжемося!