SMM просування

+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Номер телефона введен неверно

* Відправляючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Як ми це зробимо?

Брифінг

Навіщо?

Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.

За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.


Що ми робимо?

Знайомимося з брендом, проводимо стратегічну сесію, аналізуємо конкурентів у регіоні.


Що ви отримуєте?

Сформований бриф та технічне завдання з чітким переліком завдань.


SMM стратегія

Навіщо?

Щоб ефективніше продавати свої послуги та розуміти, яку ЦА охоплює бренд, який контент випускатиметься і скільки грошей буде потрібно.


Що ми робимо?

Визначаємо, які соцмережі будуть для вас найефективнішими, розробляємо стратегію під кожну. Готуємо текстовий та візуальний контент та публікуємо його за планом.


Що ви отримуєте?

Активні соцмережі з унікальним контентом, які приведуть вам нових клієнтів та шанувальників бренду.


Таргетована реклама

Навіщо?

Для просування бренду, продукту чи послуг у соціальних мережах та точного вибору необхідної цільової аудиторії.


Що ми робимо?

Налаштовуємо таргетовану рекламу. Оцінюємо ефективність та за необхідності коригуємо стратегію.


Що ви отримуєте?

Приріст аудиторії та просування вашого бренду

Термін: 1 місяць роботи — розробка стратегії та підготовка контенту. З другого місяця реалізація контент-плану та просування.


  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
+100 логотипів у 40 сферах та 10 країнах. Обговоримо ваш проект?
Ми робили брендинг для Ашана, Моршинської, Roshen, Метінвесту, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Ми знаходимо причини, чому у клієнта починає битися ❤️ коли він 👀 на ваш бренд
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

У соціальних мережах спілкується, відпочиває, навчається і купує половина населення планети. Знайдіть свій шлях до цих людей - і ви отримаєте важелі впливу на репутацію бренду і його продажу.

Навіщо бізнесу SMM-просування

Яку цінність дають бренду соціальні мережі? Можливість безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією:
  • вивчати її потреби;
  • управляти репутацією;
  • завойовувати лояльність;
  • збирати думки та відгуки.
Група в соцмережах для багатьох компаній стає першою інтернет-майданчиком. Це не такий витратний варіант, як власний сайт. Легше концентрувати навколо бренду цільових споживачів і нижче витрати на рекламу.
Що потрібно знати про соціальні мережі, щоб використовувати їх по максимуму?
Кожна має свою аудиторію і свої способи комунікації з підписниками.
Ситуація в соцмережах змінюється дуже швидко. Розробники тестують нові додатки й сервіси, індикатор успіху яких - думка користувачів, і feedback не примушує себе чекати.
Робимо висновок: для SMM-просування потрібні правильний аналіз і гнучка стратегія. І те й інше вимагає знань, умінь і зусиль злагодженої команди маркетолога, дизайнера, SMM-менеджера, копірайтера.
У нас є такі фахівці, загартовані роботою в мінливому середовищі. Ті, хто вміє залучати аудиторію, прокачувати репутацію бренду і збільшувати його продажі.

Як ми будуємо SMM-стратегію

Стратегія роботи в соціальних мережах - це проєкція загальної стратегії бренду на специфіку каналів і способів спілкування. Якщо бренд-стратегія у вас є, значить, вже визначені:
  • Місія та цінності бренду.
  • Цільова аудиторія.
  • Фірмовий стиль і tone of voice.
Кожну з цих позицій ми будемо налаштовувати під особливості роботи в соціальних мережах.
  1. Власне стратегія для SMM починається з цілей, які можуть бути різними: зростання продажів і лояльності клієнтів, підвищення впізнаваності бренду, залучення трафіку на основний сайт.
  2. Види й масштаби цілей визначають наступний крок: формулюємо очікувані результати. Виділяємо ключові метрики і призначаємо тимчасові рамки для їх досягнення.
  3. Тепер сегментуємо цільову аудиторію на кілька вузьких категорій з максимально конкретним портретом типового представника. Для кожної категорії ЦА визначаємо потреби, болі, способи розв'язання проблем і ключові посилання.
  4. Прийшов час вибрати соціальні мережі, де присутня потрібна цільова аудиторія і доступні кращі способи візуалізації основних посилань. На цьому етапі корисний аналіз конкурентів: їх майданчиків, стилю спілкування, видів контенту і показників.
  5. Формуємо контент-план. Визначаємо види та зміст контенту, адаптуємо під соціальну мережу tone of voice і візуальні рішення (логотип, патерни, банер, обкладинка сторінки). Обов'язковий параметр, який потрібно з'ясувати й використовувати, - правильний час для публікацій. Воно забезпечить контенту максимальне охоплення передплатників.
  6. Потім вибираємо Key Performance Indicators - показники, за якими буде оцінюватися ефективність просування в соціальних мережах. Це можуть бути:
  • кількість лайків, коментарів, репоста;
  • динаміка охватов ЦА;
  • зростання трафіку і кількості переходів на сайт;
  • коефіцієнт конверсій і зростання продажів.
Стратегію має сенс доповнити підбором потенційних партнерів для перехресної або платній публікації постів. І можна переходити до практичної реалізації: сюди відносяться підготовка і розміщення контенту, збір і аналіз статистики, експерименти і коригування планів.

Як вибрати Social Media для свого бізнесу

Ось що користувачі люблять робити в російськомовних соцмережах в 2020 році:
  • Дивитися і слухати, а не читати. Фото і картинки, Сторіс, подкасти та відео затребувані набагато більше, ніж текстовий контент.
  • Отримувати захопливий досвід. Набирають популярність віртуальні маски і фільтри доповненої реальності,
  • Збиратися в спільноти за інтересами. Менше публічності і лайків, більше тематичних та авторських каналів.
Три з п'яти - ось середнє співвідношення кількості активних і наявних у кожного користувача інтернету акаунтів. Це означає, що цільові аудиторії перетинаються.
Оптимальною зв'язкою для малого і середнього бізнесу з російськомовними клієнтами на початку SMM-просування можуть бути Instagram + «ВКонтакте» або Facebook.
Telegram-канал добре працює на експертність і репутацію, але як доповнення до власного сайту або вже розкрученим групам в соціальних мережах.
Акценти в соцмережах змістилися з красивих фото і постановчих відео на різноманітний цікавий контент, щирість і відсутність глянцю.
Люди безпомилково розпізнають навіть непряму рекламу. І вірять тим, хто не приховує, що продає, але вміє розповісти про користь продукту.

Як працює просування в соціальних мережах

SMM-просування не закінчується продуманою стратегією. За нею йдуть:
  • створення і розміщення контенту;
  • спілкування з підписниками;
  • регулярний аналіз статистики;
  • відстеження змін від розробників;
  • оцінка ефективності нових сервісів.
Все це - щоденні турботи маркетолога і SMM-фахівця. Ще вони знають про додаткові способи рекламного впливу, вміють помітити необхідність в нових форм
Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!