Фірмовий стиль компанії

Якщо ви хочете виділити свій бренд в конкурентному середовищі, прискорити темпи його розвитку і приріст нових клієнтів, тоді вам потрібно розробити фірмовий стиль компанії, який сформує її імідж. У цьому питанні не можна економити, так як фірмовий (корпоративний) стиль є значущим фактором у становленні успішного бренду. При вкладенні коштів в цей процес вони повністю окупляться вашою компанією в найкоротші терміни.

На що може вплинути фірмовий стиль?

Де б ви не представляли свою компанію потенційні покупці або партнери завжди візуально оцінюють оформлення і якість виконання фірмової атрибутики (дизайн візиток, логотип, бланки, каталоги, рекламна продукція та інше). На всіх зазначених носіях є елементи фірмового стилю, до них відносяться:

  • Фірмовий блок, до складу якого найменування компанії, реквізити, логотип і емблема. Його формують для нанесення на різну документацію і рекламну поліграфію.
  • Товарний знак основне завдання якого полягає в ідентифікації товарів компанії.
  • Слоган або рекламна фраза, яка повинна виражати ідеологію компанії у вигляді незабутнього і асоціативного набору слів.
  • Кольорове оформлення фірмового стилю, яке повинно асоціюватися з брендом і розташовувати до нього аудиторію.
  • Шрифти, що використовуються компанією при розробці логотипу, оформленні сайту, для рекламних проектів і документації. Вони повинні легко читатися і виділятися.
  • Інші елементи, які при бажанні можуть створюватися компанією (гімн, фірмовий персонаж, емблеми, оформлення офісу).

Щоб ефективно сформувати імідж компанії всі перераховані вище елементи вимагають ретельного опрацювання із залученням певних знань і навичок. Тільки команда професіоналів з необхідним досвідом зможе якісно впоратися з цією роботою.

Як створюється фірмовий стиль і де його застосовують?

Процес розробки корпоративного стилю можна розділити на наступні етапи:

  • Створення логотипу.
  • Розробка дизайну візиток.
  • Розробка фірмового бланка.
  • Оформлення папок і конвертів, які використовуються для розсилки і передачі документації
  • Створення посібника з застосування корпоративного стилю, яке необхідно для формування брендбуку.
  • Виконання макетів з елементами фірмового стилю в різних форматах.

Всі елементи корпоративного стилю відображаються на різних носіях і формують ставлення до компанії у клієнтів і партнерів. Для ефективного використання цих елементів їх наносять на:

  • товари компанії;
  • упаковку;
  • бланки;
  • рекламну поліграфію;
  • уніформу;
  • сувенірні вироби.

Чому важливо замовити фірмовий стиль?

  • Створення єдиного брендингу для фірми дуже важливо, оскільки це неминуче тягне за собою:
  • Сприйняття. Корпоративний фірмовий стиль - запорука єдності сприйняття бренду в будь-якому його прояві: від логотипа і рекламних носіїв до сайту та інформаційного простору організації.
  • Впізнаваність контори підвищитися, а також зросте показник запам'ятовування і процес ідентифікації конкретного бренду.
  • Ефективність всіх маркетингових зв'язків, налагоджених брендом, збільшиться.
  • В цілому, фірмовий стиль - це основний компонент будь-якої серйозної компанії. Якщо ви хочете створити успішний і солідний образ в очах конкурентів і потенційних клієнтів, який тонко охарактеризує дух і основні принципи роботи офісу - тоді звертайтеся за допомогу в Rocketmen, адже створення фірмового стилю - це точно те, в чому ми розбираємося.
 
Розробка не просто графічних знаків, а справжньою асоціацією у споживача саме з вашою фірмою - це наш коник. Замовити виготовлення бренду в Україні, який однозначно всім запам'ятатися з першого погляду своєю оригінальністю - ось, чого хочуть сучасні керівники. Ми розуміємо, що ви довіряєте нам дизайн особи компанії, тому гарантуємо професійне виконання замовлення будь-якої складності.
 

Де застосовується фірмовий стиль?

Корпоративний фірмовий стиль знаходить своє застосування практично на будь-яких носіях, які прямо або побічно належать до діяльності компанії: друку, папки частка документів, ручки або інша канцелярія, одяг персоналу і сувеніри. Дуже важливо застосувати індивідуальний дизайн в оформленні транспортних засобів, будівлі організації і її офісних приміщень. У вас свій ресторан, кафе, магазин? Створення фірмового стилю неодмінно підвищить впізнаваність вашого закладу і додасть кількість нових клієнтів.
 

Фірмовий стиль фірми

Формування іміджу і індивідуальності будь-якої фірми починається з її фірмового (корпоративного) стилю. Завдяки йому компанія може вдало презентувати себе перед клієнтами і партнерами, підвищуючи впізнаваність бренду і ступінь довіри.

Корпоративний стиль є візуальне і смислове відображення товарів і послуг, що надаються даною компанією. Він також необхідний для організації комунікацій фірми з усіма учасниками ринку. Завдяки фірмовому стилю компанія повинна вигідно виділятися на тлі своїх конкурентів.

Якщо корпоративний стиль виступає в якості інструменту становлення бренду і його статусу, то він повинен викликати в цільової аудиторії почуття надійності та стабільності по відношенню до фірми.

Структура фірмового стилю фірми

Фірмовий стиль є ефективним, впізнаваним і привабливим за умови правильного співвідношення різних елементів, які впливають на ставлення споживачів. Основне його призначення полягає у виділенні фірми на тлі конкурентів і забезпечення її впізнаваності. Завдяки цьому товари фірми можна захистити від підробок і підвищити їх конкурентоспроможність.

До основних елементів, що створює корпоративний стиль фірми відносяться:

  • логотип фірми, що представляє собою лаконічний візуальний образ ідентифікує її;
  • товарний знак;
  • слоган (гасло) фірми;
  • кольорове оформлення, яке може мати значний вплив на сприйняття візуального образу фірми;
  • шрифти, які повинні бути привабливими і читабельними;
  • найменування фірми повинно бути органічно взаємопов'язане з корпоративним гаслом і містити корисну інформацію про фірму;
  • фірмова символіка;
  • особа компанії (конкретна людина або вигаданий образ);
  • фірмовий блок, який зазвичай застосовують при створенні бланків, документації і упаковки товарів.

Фірмовий стиль застосовують в таких іміджевих засобах комунікації:

  • бланк;
  • печатка;
  • візитки;
  • фірмові конверти;
  • канцелярія;
  • рекламна продукція;
  • сувеніри.

Значення фірмового стилю в діяльності фірми

Якісно розроблений корпоративний стиль впливає на всі сфери діяльності компанії. Не варто недооцінювати його значимість і відмовлятися від нього.

Сам процес розробки фірмового стилю є складним і трудомістким, вимагає безліч знань і умінь.

При значних витратах і помилкових рішеннях можна отримати корпоративний стиль, абсолютно не відповідає вашій компанії. Для виключення подібної ситуації необхідно правильно зробити акцент на кращих якостях товару за допомогою підбору кольору, шрифтів та інших елементів.

Якісно розроблений корпоративний стиль здатний ефективно виконувати наступні функції:

  • сформувати унікальний імідж фірми, підвищити її впізнаваність і авторитет;
  • викликати у аудиторії асоціацію з товарами і послугами фірми;
  • відрізняти фірму серед конкурентів;
  • просувати товари і послуги фірми за рахунок її ефектного представлення на ринку перед клієнтами, партнерами і конкурентами.

Таким чином, фірмовий стиль є основою комунікації компанії і одним з ефективних інструментів реклами. З його допомогою фірма здатна залучити нових клієнтів і зайняти високі позиції на ринку.

Щоб досягти цих та інших поставлених завдань слід доручити розробку корпоративного стилю професіоналам з достатнім досвідом роботи в даній сфері.

Група фахівців зі знаннями в області маркетингу, дизайну, психології та поліграфії здатні за допомогою ретельного аналізу діяльності фірми і вивчення її клієнтів сформувати відповідний стиль для фірми, який буде працювати інтенсивніше з кожним днем.

В результаті вдало сформований фірмовий стиль дозволяє з мінімальними витратами створювати ефективну цілісну рекламу для вашої фірми і розробляти маркетингові комунікації. А всередині компанії підвищиться рівень корпоративного співробітництва між працівниками і зросте внутрішньокорпоративний патріотизм.
 

Фірмовий стиль підприємства

З метою підвищення ефективності реклами і просування підприємства на ринку йому необхідний власний фірмовий стиль. Завдяки йому товари підприємства будуть вигідно відрізнятися від товарів конкурентів і краще запам'ятовуватися покупцями.

Фірмовий стиль (айдентіка) візуально представляє підприємство в єдиному образі перед клієнтами і партнерами за допомогою таких елементів:

  • візитки;
  • логотип;
  • фірмові бланки;
  • каталоги;
  • листівки та інше.

Від якості розробленого корпоративного стилю залежить статус і положення підприємства на ринку і ставлення клієнтів до бренду. Компанія повинна виглядати презентабельно, надійно і викликати довіру у клієнтів. Якщо при створенні фірмового стилю ви приділите достатньо уваги і привернете до процесу професійних дизайнерів, тоді ви отримаєте ефективний інструмент, за допомогою якого підприємство буде успішно розвиватися, а його продукція стане популярною і відомою.

Якісна айдентіка підприємства об'єднує в одне ціле його рекламні компанії та проекти, і дозволяє виводити на ринок нову продукцію з меншими витратами, але з більшою ефективністю. Одночасно фірмовий стиль підприємства об'єднує інтереси і завдання всередині колективу і покращує взаємовідносини між співробітниками.

Привабливий корпоративний стиль здатний підвищити в очах цільової аудиторії значимість підприємства.

З чого складається фірмовий стиль підприємства?

У створенні іміджу підприємства та розробці його корпоративного стилю беруть участь наступні компоненти:

  • слоган підприємства;
  • товарний знак;
  • фірмовий блок;
  • кольорове оформлення;
  • шрифт;
  • емблема;
  • герой або персонаж та інше.

Слоган підприємства висловлює його ідеологію в формі девізу або призову. Після реєстрації слогана його застосовують в рекламних компаніях.

Завдяки товарному знаку продукція підприємства отримує відмінні риси, які можуть бути виражені в словах, в малюнку, в певному звуці або поєднувати в собі кілька варіантів, тобто комбінований варіант.

Фірмовий блок об'єднує в собі кілька елементів: логотип, найменування підприємства, емблема. Всі ці елементи використовуються в рекламній атрибутиці і в оформленні документації підприємства.

Одними з важливих елементів фірмового стилю є колірне орієнтування і шрифт. Колірна гамма належна розташовувати увагу клієнтів і асоціюватися з діяльністю підприємства. Шрифт повинен бути оригінальним, чітким і читабельним.

Розглядаючи кожен елемент окремо можна з упевненістю заявити, що всі вони значно впливають на ставлення до підприємства учасників ринку і його успішний розвиток в подальшому.

 

Фірмовий стиль організації

Фірмовий стиль (айдентіка) організації являє собою комплекс елементів, пов'язаних один з одним і з діяльністю самої компанії. Туди входять графічні, колірні і текстові компоненти. Вони повинні візуально уявити вашу організацію і сформувати цілісний образ, який використовується в рекламі і в стосунках з цільовою аудиторією.

Перед початком процесу створення фірмового стилю вашої організації необхідно сформулювати завдання, які він повинен виконати.

 

Для чого потрібен фірмовий стиль організації?

У айдентіка кожної організації проглядається стратегія позиціонування. З її допомогою ваша організація належна постати перед клієнтами і партнерами в позитивному образе.Все елементи корпоративної стилістики повинні акцентувати увагу на перевагах компанії і її відмінних якостях. Така компанія зможе успішно просуватися і завойовувати нових клієнтів навіть в конкурентно середовищі.

Таким чином, фірмовий стиль організації повинен стати потужним інструментом реклами і сприяти її ефективності.

Якісно розроблений корпоративний стиль організації зможе виконати наступні завдання:

  • яскраво уявити організацію на ринку;
  • надати клієнтам можливість швидко ідентифікувати організацію;
  • ознайомити всіх учасників ринку з діяльністю організації, її перевагами і філософією;
  • виділити організацію серед конкурентів.

Жодна успішна компанія не зможе здійснювати свою діяльність без ефективної корпоративної стилістики. Тому її розробку слід довірити професіоналам.

Етапи розробки якісного фірмового стилю організації

Процес створення айдентики трудомісткий і відповідальний, він вимагає наявності досвіду, знань і навичок.

Робота над фірмовим стилем повинна проводиться комплексно і включає в себе кілька етапів:

  • Неймінг - це процес над створенням асоціативного найменування організації. Воно повинно бути унікальним, змістовним, зрозумілим і таким, що запам'ятовується.
  • Розробка айдентики організації за допомогою візуальних і вербальних компонентів, які в наслідку будуть наноситися на товар, сувенірні вироби, спецодяг, документацію, рекламну продукцію та інше.
  • Створення основного елемента - логотипу, що відображає основну ідею діяльності організації за допомогою символів, зображень, колірного оформлення, написів і шрифтів.
  • Брендинг - це робота над встановленням зв'язку зі справжніми і потенційними клієнтами організації. У них повинно складатися позитивне сприйняття і довіра до вашої організації.

Кожен з перерахованих етапів сам по собі складається з безлічі послідовних і трудомістких процесів. Тому не варто ризикувати майбутнім свого бізнес-проекту і створення фірмового стилю організації краще відразу довірити фахівцям.

Де замовити розробку фірмового стилю організації?

Якщо для вас важливий успіх і розвиток вашої організації, тоді слід звернутися в професійне агентство де працюють фахівці з наявністю певного досвіду і знань.

Працюючи спільно з професійними дизайнерами, ви зможете оцінити їх успішні проекти і ознайомити зі своїми ідеями.

Незалежно від складності поставленого завдання і обсягу робіт фахівці впораються з будь-якою ситуацією.

Ви можете задати конкретні цілі, які хочете досягти завдяки розробленому фірмовому стилю:

  • залучення нових клієнтів;
  • формування позитивного образу організації;
  • утримання існуючих клієнтів;
  • формування дружного колективу всередині організації;
  • скорочення витрат на рекламні заходи.

В результаті вам необхідно один раз вкласти кошти в розробку корпоративного стилю у професіоналів і тим самим забезпечити успішну діяльність своєї організації.
 

Фірмовий стиль бренду

У шаленому інформаційному потоці, що надходить від різних брендів і компаній, в пам'яті потенційних клієнтів відкладається тільки найбільш цікава і важлива інформація. Для того щоб бренд зацікавив учасників ринку необхідно завоювати довіру клієнтів по відношенню до якості його товарів і послуг. На позитивне ставлення до бренду може вплинути будь-який елемент фірмового стилю: кольорове оформлення, слоган компанії, символіка або інше.

Через деякий час бренд повинен стати впізнаваним і популярним серед клієнтів і партнерів. Для того щоб цього досягти йому необхідний якісний і ефективний фірмовий (корпоративний) стиль. Він повинен забезпечити унікальність бренду, якісно виділити в конкурентному середовищі і зробити впізнаваним. Кожна торгова марка спочатку унікальна сама по собі, все залежить від того як підкреслити її особливі якості і виграшно їх піднести.

Розробка фірмового стилю важлива для будь-якого бренду незалежно від його розміру, діяльності та цілей. На початку цього процесу необхідно ретельно ознайомитися з діяльністю компанії, вивчити наміри її діяльності, її співробітників, очікування клієнтів і цілі конкурентів. В результаті корпоративний стиль повинен правильно відображати стратегічні завдання бренду, бути зрозумілим, чітким і офіційним.

 

Як розробити фірмовий стиль бренду?

Багато хто помилково вважає, що при розробці фірмового стилю досить тільки попрацювати над дизайном логотипу, фірмового бланка та торгового знаку. Але в цьому процесі важливий комплексний підхід і правильна стратегія, тільки так можна домогтися бажаного результату і досягти стабільного розвитку і просування бренду в довгостроковій перспективі.

Процес створення фірмового стилю для бренду включає кілька етапів:

  1. Дослідження і аналіз інформації про компанії. На початку необхідно провести структурований аналіз діяльності бренду, розробити його концепцію і філософію, визначити його чесноти і вже після цього приступати до формування візуального образу. Необхідно провести повний огляд ринку, побажання та інтереси клієнтів. Для виконання подібних досліджень потрібно залучити фахівців зі знаннями в сфері маркетингу. Після виконання аналізу і маркетингових досліджень до процесу підключаються професійні дизайнери. Таким чином, можна створити корпоративний стиль, який стане ефективним інструментом менеджменту.
  2. Формування основних елементів корпоративного стилю, до яких відносяться:
  • Логотип, візуально представляє бренд, історію його створення, цілі та принципи роботи.
  • Шрифти, вони повинні бути однаково якісними і читабельними на друкованої продукції, на сайті і на екранах мобільних пристроїв.
  • Колірна палітра, вона може мати значний вплив на ставлення клієнтів і партнерів до бренду.
  • Візитки, бланки, конверти, які повинні вигідно представляти бренд, підвищувати його впізнаваність і сприяти його просуванню.
  • Фірмовий блок, який використовується для брендового документації, в нього входять: назва бренду, юридичні та банківські реквізити, логотип і емблема.
  • Товарний знак, яким ідентифікують товари і послуги бренду.
  • Заклик (слоган) бренду - це фірмова фраза, яка використовується в рекламних проектах.

  3. Розробка гайдбуку.

Брендбук представляє собою інструкцію для внутрішнього користування з правилами щодо застосування елементів корпоративного стилю.

Де замовити розробку фірмового стилю бренду?

Всі етапи створення дизайну фірмового стилю вимагають злагодженої роботи групи досвідчених фахівців в області дизайну, маркетингу, психології та поліграфії.

На самому початку цього процесу необхідно ознайомитися з цілями бренду, його клієнтами і конкурентами.

Найкращим рішенням для створення унікального корпоративного стилю буде звернення до профільного агентство. Співпрацюючи з дизайнерами та іншими фахівцями в процесі в командної роботи, ви зможете обмінюватися ідеями та обговореннями. В результаті ви отримаєте відмінний корпоративний стиль для вашого бренду, заснований на ваших побажаннях, ідеях і вимогах.

Як розробити якісний фірмовий стиль

На самому початку формування корпоративного стилю краще відразу звернеться в спеціалізоване агентство, де працюють професійні дизайнери та маркетологи, які знають всі особливості формування ефективної айдентики.

При розробці фірмового стилю досвідченими дизайнерами ваше підприємство отримає масу переваг:

  • підвищення рівня популярності підприємства і товару;
  • формування авторитету підприємства в очах клієнтів;
  • підвищення конкурентоспроможності;
  • зростання рівня довіри клієнтів;
  • зниження витрат на рекламні проекти та витрат на випуск нових товарів;
  • стабільне просування підприємства на ринку.

Якщо ви хочете якісно відрізнятися на тлі конкурентів і отримувати стабільний приріст нових клієнтів, розробіть ефективний фірмовий стиль спільно з фахівцями.

Що входить в розробку фірмового стилю?

Розробка фірмового стилю в Києві, Харкові, Одесі або Дніпрі повинно бути поняттям всеохоплюючим, тому Rocketmen пропонує свої послуги, вартість яких поширюється на:
  • Логотип - його створення і є ключовим моментом роботи. Стиль лого дає основу для всіх інших брендингових речей.
  • Виготовлення візитних карток, оскільки саме ця річ одним тільки зовнішнім виглядом розповість більше інформації, ніж те, що на ній надруковано.
  • Дизайн бланків допоможе підняти імідж фірми на небувалі висоти.
  • Замовити конверт - значить не залишити своє послання в стосі «безликих» документів.
  • Вартість папки для документів - ще один важливий носій інформації про вас.
Часто керівники задаються питанням, якою буде ціна грамотно розробленого фірмового стилю. Але тут важливо розуміти, що в процес створення індивідуального фірмового стилю Rocketmen залучає не тільки дизайнерів і маркетологів, а й психологів, PR-менеджерів і професіоналів в поліграфії. На один проєкт може піти багато часу і сил. Однак важливо, що ціна роботи буде залежати виключно від можливостей вашого бюджету, без шкоди для якості.
 
Отже, якщо ви прагнете до того, щоб ваша компанія диференціювалась на тлі інших фірм, до неї формувалося особливу довіру споживача, а імідж підтримувався на гідному рівні - тоді допоможе замовлення корпоративного фірмового стилю!
 
Rocketmen не просто створить чітко розроблену концепцію позиціювання, сформує унікальна торгова пропозиція, але і при необхідності розробить легенду бренду. Поспішайте замовити фірмовий стиль для своєї компанії прямо зараз!
 
Працюємо по всій Україні, а саме в таких містах як Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса і т.д.

Розробка фірмового стилю

Пограємо зі шрифтами. Дорого
Бажаєте отримати комерційну пропозицію з нашим планом, як ми виведемо вас на орбіту?
Номер телефона введен неверно

* Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Які Рокетмени будуть запускати ваш бренд

Арт-директор
Маша Плотнікова
Арт-директор
суперсила суперсила
Візуальна тактика — зробить, щоб ваш бренд помітили
Працювала з брендами
pepsi nescafe microsoft subaru
Засновник та Креативний директор
Артем Беседа
Засновник та Креативний директор
суперсила суперсила
Креативна тактика — зробить, щоб ваш бренд запам’ятали
Працював з брендами
моршинська метінвест Ашан
Стратег
Олександр Катков
Стратег
суперсила суперсила
Тактика просунення — зробить, щоб ваш бренд купили
Працював з брендами
toyota visa кабмін

Як ми з вами це зробимо?

Брифінг
Навіщо?

Ніхто не знає краще свого бізнесу, ніж власник і керівники.
За час роботи з вами ми стаємо частиною вашої команди і хочемо так само закохатися у ваш бізнес, як і ви. Нам потрібно вивчити компанію, перейнятися симпатією і завдяки цьому побудувати стартовий майданчик для запуску ракети.


Що ми робимо?

Знайомимося з брендом, проводимо стратегічну сесію, аналізуємо конкурентів у регіоні.


Що ви отримуєте?

Сформований бриф та технічне завдання з чітким переліком завдань.

Дизайн сесія та Brainstorm
Навіщо?

Дизайн створюється у тандемі з клієнтом. Повинна статися хімія: ваші побажання + наша експертність = крутий дизайн


Що ми робимо?

З командою проекту та клієнтом проводимо дизайн-сесію. Аналізуємо продукт, конкурентів, цільову аудиторію та вирушаємо на мозковий шторм.


Що ви отримуєте?

Образи, метафори, сенси та характеристики, які будуть використані у дизайні та комунікації.


Розробка логотипу

Ми беремо творчу паузу і починаємо з командою генерувати безліч образів, з яких вибираємо найкращі концепти та доопрацьовуємо.

Презентація

Результат нашої роботи ми презентуємо та пояснюємо свої думки, які стоять за кожною концепцією. У презентації показуємо проекції макетів на релевантних носіях. Все, на чому ви очікуєте побачити дизайн.

Розробка фірмового стилю
Навіщо?

Дизайн створюється у тандемі з клієнтом. Повинна статися хімія: ваші побажання + наша експертність = крутий дизайн.

 

Що ми робимо?

Аналізуємо точки дотику з брендом, разом із клієнтом затверджуємо носії фірмового стилю. Розробляємо основні елементи фірмового стилю та описуємо їх у посібнику з використання бренду — айдентик-бук.


Що ви отримуєте?

Презентація з фірмовими елементами та 3d проекцією на всіх носіях.

Варіанти запуску

Малий бізнес
Середній бізнес
Великий бізнес
Стартап
Космос, а не кейси
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • Про студію
  • 5 років
  • 7 дизайнерів
  • 100+ проектів
  • 40 сфер
  • 20 закордонних проектів
Ми робили брендинг для Roshen, Моршинська, Метінвест, Української хокейної ліги. Обговоримо ваш проект?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Добрий ранок! Бажаєте отримати швидкий прорахунок вашого завдання?
Введіть ім'я
Номер телефону введено неправильно

Надсилаючи запит, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних

Дякуємо за заявку!

Упс, якась помилка на сервері!

Ми вже працюємо над цим. Будь ласка, надішліть форму пізніше або зателефонуйте нам

Дякуємо за заявку!

Упс!

Что-то пошло не так и мы работает над проблемой!