Коротко про клієнта:

АШАН (Aushan) - французький бренд, представлений в Україні як "гіпермаркет-дискаунтер". Це найнижчі ціни на весь асортимент магазину. АШАН представлений в Києві, Кривому Розі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Чернівцях, Дніпрі та Харкові. Головна мета АШАН в Україні - відкрити свої концептуально нові магазини в усіх регіонах країни, віддаючи при цьому перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками, сприяючи створенню робочих місць. На сьогодні компанія Ашан Україна надала робочі місця понад 3800 співробітникам, які пройшли попереднє навчання згідно з методикою і цінностями компанії.

Завдання:

Розробити айдентику і зовнішню рекламу на честь ювілею ТМ Ашан з анонсом акцій і знижок, а саме:
- Привернути увагу клієнтів;
- Створити яскраву і презентабельну айдентику, відповідну 10-річного ювілею компанії;
- Розробити оригінальний дизайн елементів зовнішньої реклами з урахуванням фірмової стилістики компанії;
- Створити анкету для можливості реєстрації в акції;
- Розробити елементи реклами (банери, стопери, триптих, афіші, чекпоінт, ролл ап, вставки, ваучери);
- Створити прес Волл - фотозоні для вручення призів та проведення конференцій;
- Розробити ювілейний і фестивальний логотипи;
- Створити дизайн подарункової карти.

Опис:

Лейтмотив 10 яскравих років «Ашана» в Україні: мрії стають реальністю для тих, хто молодий, відкритий світу і вміє обирати найкраще. Для них - серйозних і не дуже, дорослих і зовсім маленьких - придумали смачні фестивалі, розіграші поїздок в Париж, романтичні вечері у французькому стилі і сертифікати на 50 тис. грн.
Кращі якості бренду - близький, позитивний, відкритий змінам - залишилися основою ювілейної айдентики, яку розробила Gagarin Studio. Щоб свято засяяло, до традиційних червоного і зеленого додали сонячний жовтий.
Повітряні кулі, фотографії та багато переконливих цифр розставили акценти: з «Ашан» кожен день виповнюється маленька мрія.

Опис:

Ми придумали, розробили і втілили:

Ювілейний логотип, співзвучний логотипу мережі.
Білборди і банери з анонсами і умовами акцій.
Триптих.
Святковий press-wall для презентацій, фотозйомок і вручення подарунків.
Рекламні roll-up і check-point під кожен торговий зал, афіші з анонсами акцій.
Дизайн анкет, подарункових карт, ваучерів і сертифікатів.
Інформаційно-рекламні вставки для різних товарів, стопери і логотипи для продуктів на фестивалях їжі.
  • Керівник студії: Артем Б.
  • Арт-директор: Никита П.
  • Дизайнер: Олег Ж.
  • Проект-менеджер: Святослав К.