Blockbuster Mall

Про клієнта

Новий ТРЦ буде повністю відкритий восени 2020 року, але вже оцінений міжнародним журі в 5 зірок як кращий об'єкт рітейлу України. На площі в 450 тис. кв.м.. м заплановані модна галерея, мегавибір атракціонів, найбільший паркінг в Києві та фуд-зона з 40 ресторанів.

Завдання

1. Розробити позиціювання ТРЦ

2. Розробити назву, яке можна буде зареєструвати як ТМ

3. У назві ми залишаємо слово Блокбастер Молл, бо є вивіска

4. Розробити логотип для ТРЦ

5. Розробити айдентику та візуали
Фото №1: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №2: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №3: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №4: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Розробка назви

Завдання команди полягало у тому, щоб створити позиціювання оновленого ТРЦ, унікальну назву та айдентику. Була додаткова умова: обов'язкове використання слів Blockbuster mall. Хм... Чим же цей ТРЦ буде виділятися? Відповідь лежала на поверхні — масштабом.

Ви пам'ятаєте, як вперше дивилися фільм у 3D? Ці нові враження, захват від побаченого, той випадок, коли отримуєш більше, ніж очікуєш. Це вас чекає в 3D Blockbuster mall.

Особливість 3D Blockbuster mall — об'ємний шопінг, гастрономічне різноманіття та захопливі розваги. Більший вибір — ширші можливості!

Розробка назви

Розробка логотипу

Ідея знака - щоразу нові маршрути незабутніх вражень. Її ми запропонували реалізувати за допомогою світлових елементів, які змінюють неонові кольори.

Практична цінність такого рішення:

  • можливість домонтажу до існуючої вивіски;
  • хороший потенціал використання логотипу та його елементів як патернів в візуалізації різних рекламних носіїв.
  • Слоган

    Слоган “Ти у головній ролі!” підштовхує гостей ТРЦ відчути себе героями кінострічки.

    Камера! Мотор! Насолоджуватися життям почали!

    Позиціювання: величезний торгово-розважальний центр, який пропонує шикарний шопінг, феєричні розваги, незабутні гастрономічні враження.

    Настрій: жити яскраво і в повну силу. Драйв та трохи епатажу. Тільки краще для улюблених клієнтів.

    Фото №5: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Ідея реалізації вивіски

    При розробці вивіски рекомендуємо іконку 3D обладнати спеціальними світловими елементами, які будуть плавно змінювати колір кольорових секцій знака.

    Це буде привертати увагу здалеку в нічний час й додасть яскравості в загальний вигляд ТРЦ.

    Фото №6: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №7: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №8: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №9: Blockbuster Mall - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    • Креативний директор: Артем Беседа
    • Дизайнер: Юліанна Варивода
    • Дизайнер: Никита Паламарчук