Брендинг для бургерной FULL of MEAT

М'ясність в деталях: брендинг для бургерной FULL of MEAT

Чи потрібна місту ще одна Бургерна зі смачним м'ясним меню? Завжди. Але якою має бути нова точка громадського харчування, щоб опинитися комерційно успішною? 

Команда бренд-маркетологів і дизайнерів Gagarin studio розробила позиціювання бренду і фірмовий стиль для нової бургерної. Замовник бачив унікальність своєї пропозиції в спеціалізації саме на приготуванні м'яса (бургери й стейки), натуральності продуктів, як вище ціни.

Наше дослідження цільової аудиторії та закладів-конкурентів окреслило кілька відправних моментів для позиціювання.

Дослідження

Чисельність потенційної ЦА становить понад 60 тис. осіб. 

Мережеві конкуренти роблять акцент на способі приготування (вугільна гриль-піч, тандир), слабо представлені в соціальних мережах.Є поодинокі гриль-бари та паби з цікавою атмосферою і власним стилем. Позиціюють себе як преміальні або доступні та розважальні.

Найвища лояльність до пропозиції нового бренду (бургери, стейки) у чоловіків віку 30+ з доходом вище середнього. Одружені, мають дітей. Поміж життєвих цінностей - компетентність, успішність, суспільне визнання.

Найбільш лояльний сегмент жіночої ЦА - жінки від 25 років, заміжні, з маленькими дітьми. Цінують традиції, якість їжі та почуття захищеності.

Збірний образ потенційного клієнта: молоді активні сім'ї з дітьми. Цінителі смачного і здорового харчування, затишної атмосфери, готові до цін в меню вище середніх.

Яким ми побачили бренд

Два завдання - висловити переваги бренду через його індивідуальність і виправдати очікування ЦА - ми вирішили, запропонувавши образ ресторану, який нагодує досита.

Акцент: мегапорціі та комбо-меню. Якщо бургер, то з трьома котлетами. Якщо коктейль, то майже півлітра. Все інше - на великих тарілках і з гіркою, а краще - в сковорідках.

Архетип нашого бренду - безумовно Герой. Сильний, впевнений, мужній. І при цьому трохи традиціоналіст. Цінитель дружби й теплих сімейних відносин. Захисник. Як батир Кобланди, Ілля Муромець або Капітан Америка 

Тone of voice: дорослий і прямолінійний, домінант, з хорошим почуттям гумору.

Апетитна назва

Дослідивши бізнес клієнта, ми зрозуміли, що нескінченно можна дивитися не на три, а на чотири процеси: і четвертим будуть стейки, які смажаться на грилі.
Назва «вистрілила» саме, як констатація факту: FULL of MEAT тут буде в кожному рядку меню. Світові порції та небагатослівна турбота про те, щоб ніхто не пішов голодним. Все натурально і максимально м'ясно.

Айдентика, що говорить

При розробці айдентики ми намагалися візуально посилити FULL-концепцію: логотип такий величезний, що не завжди поміщається на елементах фірмового стилю.
Використання різних фонів створює характерні акценти: на темних кольорах логотип виглядає енергійно і заманливо, на білому - свіжо і радісно.
Розробили зразки:

  • одноразового посуду і серветок;
  • підставок під чашки і келихи;
  • упаковки на винос (контейнери, папір з логотипом);
  • пакетиків для приправ;
  • фірмових пакетів і сумок;
  • поліграфічних носіїв, від меню до стікерів.

  • Керівник студії: Артем Б.
  • Арт-директор: Никита П.
  • Керівник відділу продажу: Юлія К.
  • Дизайнер: Олег Ж.
  • Проект-менеджер: Анна М.