Green Forest Market

Коротко про клієнта:

Green Forest Market (Бруклін, США). Компанія займається продажем органічних продуктів, в тому числі продуктів харчування. Робить акцент на якість, натуральність, екологічність.

Завдання:

За роки роботи компанія придбала репутацію відповідального і поважного постачальника. У той же час її логотип дещо втратив актуальність. З'явилася необхідність зробити його більш сучасним, особливим і при цьому впізнаваним.
Фото №1: Green Forest Market  - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

В одній з концепцій, яку ми запропонували, логотип повинен був змінитися радикально:
- головним зображенням стає повна назва компанії, і
- виконано воно не традиційним зеленим кольором;
- додається ще один колір;
- привноситься елемент гри.
Замовник повідомив, що його цільова аудиторія - всі групи населення. Додаючи в назву замість О стилізовану моркву, ми хотіли привернути увагу активної молоді, в тому числі сімей з дітьми. Натуральні продукти - це правильно, але правильне не повинно бути нудним.
Фото №2: Green Forest Market  - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Для нашої забавної моркви вибрали спокійний помаранчевий колір. Він не суперечить позиціонуванню Green Forest як надійної компанії, але додає легкості та позитиву.
Мінімалістичне зображення коренеплоду в геометричному стилі - півколо і три листочки-промені - перегукується із зображенням сонця, що сходить.
Разом зі слоганом Live to Growth такий візуальний якір доповнює логотип новим змістом.
Незважаючи на лаконічність малюнка, він відкриває багато можливостей для візуальних рішень: і як самостійний оригінальний принт, і як носій третього кольору у фірмовому стилі.
Фото №3: Green Forest Market  - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №4: Green Forest Market  - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №5: Green Forest Market  - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук
  • Аккаунт директор: Юлія Калина
  • Проект-менеджер: Святослав Кузьмович