Організація "Майбутнє Миколаєва"

Коротко про клієнта:

Громадська і політична організація "Майбутнє Миколаєва". Займається благодійними проектами, сприяє розвитку міста.

Завдання:

Розробити фірмовий стиль, включно з логотипом і візуальним образом компанії.
У логотипі повинні бути зображені цілі організації:
- добробут,
- підтримка городян,
- поліпшення якості життя,
- розвиток міста і розв'язання проблем, які цьому перешкоджають.
Фото №1: Организация Майбутнє Миколаєва - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Образ:

Замовник зупинив вибір на варіанті з одноколірним щитом, оцінивши в ньому стильну сучасну інтерпретацію історичного герба, доповнену ідеями захисту, взаємодії і перетворення.
У назві організації образ фортеці (корона) перегукується з трьома променями сонця, якими дизайнер обіграв навершя літери Й.
Завдяки цьому акценту логотип і назву візуально і гармонійно поєднуються.

Образ:
Фото №2: Организация Майбутнє Миколаєва - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Для візуалізації образу компанії ми запропонували кілька різних за концепцією ідей.
1. Зображення міста в інфо-графічному дизайні: різнокольорові пагорби на морському березі, спрямовані вгору будинку як символ розвитку і зростання. У монохромному виконанні графіка стає більш суворою і чіткою.
2. Другий варіант в міський графіку містить більше квітів і більше елементів. Барвисте життєрадісне рішення.
3. Восьмикутна зірка-сонце, складена з букв М. Ємний позитивний символ, асоціюється з теплом, енергією, розквітом.
4. Стилізоване серце, утворене знизу морською хвилею, зверху - буквою М. В відтінках жовто-оранжевого і блакитного виглядає святково. Складено з дрібних кубиків, що нагадують національну вишивку хрестиком.
5. Короткий варіант: блакитна М, яка спирається на сонячний жовтий півколо.
6. Контур щита, який об'єднує в собі букву М і завиток хвилі в центрі - його можна прочитати і як рукостискання. Силует кріпосної вежі перетворився в корону з трьома зубцями. Цей варіант більше за інших візуально перегукується з гербом міста.

Фірмовий стиль:

В основних елементах фірмового стилю ми змогли реалізувати бачення замовника:
1. Два основні кольори, співзвучних квітам українського прапора: жовтий - для зображення в логотипі, блакитний - для назви організації.
2. У логотипі простежується очевидний зв'язок з гербом міста. Це багатозначний, але в той же час зрозумілий символ.
3. Шрифт для назви підібрали такий що легко читається, округлий і відкритий.
Візуалізація елементів фірмового стилю на різних носіях виглядає сучасно і життєстверджуюче.
Фото №3: Организация Майбутнє Миколаєва - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
  • Проект-менеджер: Святослав Кузьмович
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук