Лаунж-бар "Mistwood"

Коротко про клієнта:

Молоді підприємці, які відкрили лаунж-бар з кальяном в місті Торуні (Польща).
Вік клієнтів 18-45 +, ціновий сегмент від середнього до VIP.

Завдання:

Неймінг та розробка фірмового стилю: логотип, персонаж, поліграфія. Побажання клієнтів використати основну колірну гамму (чорний, золото, темний графіт) і рішення логотипу у вигляді емблеми, що поєднує назву компанії і опис сфери діяльності.
Фото №1: Лаунж-бар Mistwood - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Запропоновані концепції:

Всі запропоновані нами варіанти логотипу викононані у формі кола.
Ця фігура символізує замкнутий цикл, єдність різних частин життя.
Можна побачити в ній і чарівний охороняючий контур - обіцянка спокою, самоти, огорожі від зовнішніх руйнівних сил.
Назва закладу формує контур.

Ще одна спосіб відпочити від повсякденності - додати в життя легкості і гри. Витончений, декоративний і безтурботний характер логотипу створює геометрична графіка: мальовані дерева, листя і кальян зверху і знизу обрамляють назву.

Затверджений варіант:

У цьому варіанті заглавні букви з частин назви оформлені симетричними декоративними клубами кальянного диму.
Вони надають буквам готичний стиль, а в цілому центр логотипу виглядає як старовинна замкова щілина - точка переходу в іншу реальність.
Фото №2: Лаунж-бар Mistwood - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення для фірмового стилю:

Повноколірний варіант логотипу виглядає як малюнок темним золотом (Rich Gold) на білому тлі.
За ситуації логотип може використовуватися в повноцвіті (в тому числі вивороткою) і в чорно-білій гамі.
Логотип має багато варіантів: в залежності від завдання і фірмового носія центральна монограма може використовуватися самостійно або разом з назвою закладу.
Можлива горизонтальна і вертикальна компоновка.
Основною шрифтовою гарнітурою торгової марки
MISTWOOD обрана Politica Condensed-Bold.
Фото №3: Лаунж-бар Mistwood - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Завдання:

Максимально зрозуміло і привабливо зобразити представника primary target audience.
Бренд-персонаж повинен викликати емоційний відгук, презентувати торгову марку і спонукати до знайомства з її послугами.

Рішення:

Лаунж-бар MistWood - місце для людей різного віку і національностей, де легко бути собою - наодинці або з друзями.
Наш персонаж - мілленіал і городянин. Він упевнений в собі, амбітний, знає, чого хоче від життя. Вміє цінувати mglisto-relaksowy атмосферу неспішного відпочинку.
Ми з замовником розглянули кілька образів, поки вибирали самого-самого: стильного без нудотності і просунутого без снобізму.
Фото №4: Лаунж-бар Mistwood - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Завдання:

Розробити дизайн візитних карток, фірмових буклетів та меню.

Рішення:

Для фірмової поліграфії використовували переважно чорний фон, який ефектно підкреслює логотип і фантазійні струмені диму.
Туманні акценти багатозначні: це і відсилання до назви бару і пряме спокуса ароматним кальяном.
Реальну димку використовували для буклетів, стилізовану - для логотипу і візиток.
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук
  • Дизайнер: Анастасія М.
  • Проект-менеджер: Святослав Кузьмович