Клієнт та задача

Якщо ретельно попрацювати з девайсами, то про знаменні події в житті близьких, друзів і колег нам не зможе нагадувати хіба що мікрохвильовка. Але проблема «Що подарувати?» не відпускає.

Чарівна ідея: мобільний додаток-органайзер, інтегроване з популярними сервісами товарів і послуг. Одна людина може вести в ньому свій лист бажань, а інший - бачити, що з цього списку можна купити в подарунок.
Знімається питання, де таке знайти, і до оптимістичних відсотків підвищується впевненість в тому, що покупка підійде.

Пора перейти до дизайну? Додатком був потрібен логотип: зрозумілий, надихаючий, відмінний від інших. І щоб легко трансформувався в іконку.

Ідея:

Перевірено: щоб залишатися помітним і легким для читання на екрані смартфона будь-якого розміру, потрібен малюнок, а не типографіка. Тому ми розробляли логотип, що складається з знака і назви.

Шрифт шукали лаконічний, щоб не перетягував на себе увагу, добре сприймався і жінками, і чоловіками.

Рішення:

Графічна ідентифікація склалася з трьох символів: за «згадати все» в ній відповідає лист календаря, за любов і бажання дарувати - силует серця, загорнутий подарунковим бантом.

Смачний кораловий колір вирішує два завдання: генерує радісний настрій і впевнено захоплює увагу. Малюнок на білому тлі виглядає свіжо і святково - то, що треба для соціально орієнтованого додатку.

Виділивши ключове посилання - MyWish - кольором і об'ємом, додали йому акцентними та динаміки.
Глибокий синьо-блакитний плюс холодний сірий доповнюють колірну схему: виходить невимушено і стильно. Такі сторінки розглядати легко, а тапа по яскравій кнопці «Додати» - приємно.
  • Керівник студії: Артем Б.
  • Арт-директор: Никита П.
  • Керівник відділу продажу: Юлія К.
  • Дизайнер: Аліна М.
  • Проект-менеджер: Святослав К.