Про додаток

Якщо ретельно попрацювати з девайсами, то про знаменні події в житті близьких, друзів і колег нам не зможе нагадувати хіба що мікрохвильовка. Але проблема «Що подарувати?» не відпускає.

Чарівна ідея: мобільний додаток-органайзер, інтегрований з популярними сервісами товарів та послуг. Одна людина може вести в ньому свій лист бажань, а інший - бачити, що з цього списку можна купити в подарунок.

Знімається питання, де таке знайти, і до оптимістичних відсотків підвищується впевненість в тому, що покупка підійде.

Повідомлення

Напередодні свята починається новорічна метушня через яку, ми можемо не встигнути подумати про найважливіше -
про подарунок для коханої людини. Тому ми йдемо легким шляхом і купуємо подарунок-кліше. Адже коли у дівчини підгорає омлет - їй потрібна не нова сковорідка, а увага і любов.

Рекламна ідея

Отримуючи подарунки, дівчата не говорять що думають. Але ми ризикнули озвучити це і показати, як виглядають хлопці в очах дівчини.

Концепт 2 (Для Дня народження)

                 

Повідомлення

Ми часто не знаємо що подарувати друзям чи коханим на день народження.Через це ми наражаємо себе на небезпеку подарувати щось невдале. А інколи це може бути катастрофічно невдалий подарунок.

Рекламна ідея

Чоловіки часто провтикують тобі з подарунком, а MyWishApp вирішує цю проблему

Концепт 3 (Для річниці)

                 

Повідомлення

Коли ми даруємо непотрібні подарунки, сумує не тільки людина, а й подарунок. Ми одушевили подарунки, щоб показати їх почуття.

Рекламна ідея

Щоб подарунки не сумували, завантажуйте додаток MyWishApp.

В Україні, за даними OLX та GFK, в інтернеті купують 7 млн ​​чоловік.

Найактивнішій онлайн-покупці - вікова категорія 26-35 років, причому 55% ​​покупок здійснюються з додатків, 20% - з мобільної версії.

Через карантинні заходи дистанціювання від фізичних контактів стає трендом і все більше покупок переміщаються в онлайн-сегмент. 

Навесні 2020 року топ-5 покупок виглядав так : & nbsp;

  • одяг та взуття, в тому числі дитячі;
  • комп'ютери;
  • смартфони;
  • спорядження для спорту і відпочинку;
  • автозапчастини.


    Найчастіше українці купують через додатки в смартфоні - 62%.

    Все це говорить про актуальність мобільного додатка MyWishApp як продукту. Але купувати в інтернеті собі це одне. Як же «побудувати» міст до споживачів, які вибирають подарунок?

  • Фото №1: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    Фото №2: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    Фото №3: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Пошук инсайтов

    Уміння знайти корисний подарунок, який викличе у людини WOW-емоції, раніше можна було вважати талантом. 

    Чому це буває так складно?

    Ось мінімум 4 причини:

  • Ми не завжди точно знаємо що потрібно близькій людині наразі.
  • Є речі, які заведено дарувати й приємно отримувати, але непросто правильно вибрати, наприклад, парфуми або аксесуари.
  • Коли відносини дійсно дружні, можна чесно запитати: але тоді це вже не сюрприз, а значить - не зовсім подарунок.
  • Нам подобається різний. Тому легко помилитися, вибравши навіть потрібну річ, але не з тими параметрами.


    Щоб наочно показати, коли MyWishApp необхідний, ми розробили кілька ситуацій, до кожної з яких можна генерувати історії.

  • Інсайт: Ми пишемо список справ перед Днем народження, але часто забуваємо про найголовніше. Про себе.

    Посилання в пості: щоб вийшло свято для гостей, важливо добре все спланувати і врахувати. А щоб подарунки дійсно принесли радість самому імениннику, досить встановити собі MyWishApp, заповнити лист бажань і відкрити його для друзів.

    Історії можна створювати для персонажів різної статі і віку, в прив'язці до місця святкування і категоріям гостей. 

    Фото №4: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №5: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №6: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Інсайт: Нам усім подобається різне. Хороший подарунок - це потрібний подарунок. Потрібний подарунок іноді далеко не конверт

    Посилання в пості: найпотрібніше для людей часто означає те, що як подарунок зазвичай не розглядається. Як дізнатися, що людина хоче насправді? Запитати MyWishApp!

    В листі бажань MyWishApp можна знайти те, що близька людина купує постійно, на що шукає знижки. І просто купити побільше утилітарних речей або навіть продуктів - вони-то і є найнеобхідніші кожен день. Памперси, шкарпетки, футболки, пельмені, снеки, уходова косметика - тут великий вибір життєвих варіантів з позитивним настроєм.

    Фото №7: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №8: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №9: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №10: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Інсайт: Спогад з дитинства: Як розбурхували нас слова «вгадай в якій руці?»

    Інтригуючі ситуації. Часті прийоми при врученні подарунка: «закрий очі» або «вгадай, в якій руці за спиною сюрприз». Ми вирішили представити, як це виглядає з боку, якщо подарунок виглядає небезпечним: ніж, біта, льодоруб, велика сковорідка, жива змія?

    Посилання в пості: нам необхідні найрізноманітніші речі. Тому дарувати те, що дійсно шукає кохана людина, цікаво. І просто - разом з MyWishApp.

    Великий потенціал для історій про пари.

    Фото №11: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    Фото №12: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    Фото №13: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Інсайт: Коли ми щось дійсно хочемо - це не виходить з нашої голови.

    У цій рекламі ми торкнулися аудиторії, яка любить серфіти в інтернеті й забуває де пригледіла собі чергову покупку.

    Посилання в пості: думайте про дійсно важливе. Про ваші бажання буде пам'ятати MyWishApp.

    Історії шикуються на контрасті: в ситуаціях, в яких людям необхідна максимальна концентрація, вони розмірковують про якісь приємні (і дуже важливих для них) дрібниці.

    Фото №14: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №15: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №16: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №17: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №18: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №19: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №20: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

    Результати в цифрах

    Найбільш ефективними рекламними віжуалами виявилися ці:

  • Бажаний подарунок близьким (креветки) - 0,49 $ за встановлення
  • Бажаний подарунок близьким (памерси) - 0,47 $ за встановлення
  • Список справ на день народження / хлопець 0,47 $ за встановлення
  • За 10 секунд до - 0,58 $ за встановлення
  • Фото №21: MyWishApp - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
    • Creative Director - Артем Беседа

      Producer - Бойко Юрій

      Director - Панчук Микола

      DoP - Ярмолюк Владислав

      Sound Director - Соколовський Павло

      Executive producer - Олішевська Олександра

      Gaffer - Петрусяк Роман

      Gaffer assistant - Вороняк Іван

      Actor 1 - Олександр Дмитрович

      Actor 2 - Даньковська Наталія

      Art Director - Ярмолюк Владислав

      VFX Supervisor - Андрущак Юрій

      Арт директор - Веніамін Крижановський 

      Дизайнер - Микита Паламарчук

      Дизайнер - Аліна Малишко

      Керівник відділу продажів: Юлія Калина