Київська Опера

Фото №1: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №2: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №3: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №4: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №5: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №6: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №7: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №8: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №9: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Коротко про клієнта:

У 2019 Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва вирішив провести ребрендинг.
Його інструментами стали нова коротка назва (Київська Опера) і новий логотип.

Завдання:

Умовами конкурсу на логотип Київської опери були оригінальність, відхід від традиційного в подібних зображеннях акценту на головній О, використання обох (повного і короткого) назв театру.

Важливо було відобразити через логотип пріоритети позиціонування театру:
- унікальна установа культури з різноманітним репертуаром;
- орієнтоване в тому числі на сучасну молоду аудиторію.
Фото №10: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Ключовим візуальним рішенням у запропонованій нами концепції стало поєднання букви К і знаку ноти.
Зображення вирішено в сучасній мінімалістичній графіці.
Лаконічні летючі штрихи передають енергію танцю і музики.
Ми передбачили варіативність розміщення назв театру і малюнка.
Логотип може використовуватися в монохромі - в такій версії він виглядає витонченим і трохи ексцентричним.
Для повнокольорового малюнка узяли бирюзово-фіолетові відтінки нічного неба. Поєднання неонових градієнтів і чорно-білої назви робить лого трендовим.
Фото №11: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №12: Киевская Опера - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук
  • Аккаунт директор: Юлія Калина
  • Проект-менеджер: Анна Мусієнко