Айдентика для Старобільська

Завдання

Старобільськ – районний центр Луганської області (Україна). Заснований у 1686 році, населення – близько 17 тис. осіб.

У 2017 р. була затверджена стратегія розвитку міста до 2028 р., одна з поточних цілей якої — маркетинг території.

Перед нами стояло завдання розробити айдентику Старобільська, починаючи від слогана та логотипу міста. Українською та англійською мовами.

Історія міста у непересічних фактах

Цікаво, що Старобільськ — єдина назва у світі. У жодній країні немає населеного пункту з таким самим ім'ям.

За 330 років існування Старобільську довелося побувати:

     - козачою слободою;

     - повітовим містом;

     - великим ярмарковим центром;

     - місцем дислокації Повстанської армії Нестора Махна; 

     - першим звільненим містом України (1943 р).

Старобільськ різних епох виведений у п'єсі Гоголя «Ревізор», романі Ільфа та Петрова «12 стільців», книзі С. Жадана «Anarchy in the UKR».

У місті багато пам'ятників архітектури XIX століття, включаючи діючий жіночий монастир.

Фото №1: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення для айдентики

Бачення городян та історія міста — внутрішня складова його бренду. Зовнішню створюють стратегічні цілі.

Згідно задуму Старобільської громади й адміністрації, місто має розвиватися як простір: 

     - з високою якістю життя;

     - який надихає до особистісного розвитку;

     - привабливий для бізнесу та інвестицій;

     - екологічно безпечний;

     - ідеальний для туризму та активного дозвілля.

Всі ці уявлення ми постаралися об'єднати в цілісні концепції.

Місто зі змістом

Слоган «Місто зі змістом» змальовує простір, де переплітаються історія й сучасність, дороги і життєві шляхи. Повний легенд і глибинних сенсів, де цінують суть і душевну красу. Місце, з яким відчувають душевну близькість.

Українською інформаційна ємність слогана чудово уклалася у три співзвучних слова. 

Візуальне рішення для концепції — динамічний логотип, який трансформується завдяки включенню до нього додаткових елементів. У цій багатозадачності — образ сучасного міста, що має насичене минуле і в той же час відкрите до змін.

Основний логотип об'єднує універсальною формою кола назву міста та слоган. За задумом, під час трансформацій замість слогану в центрі зображення з'являється символ: дороги, річка, гори, ліс, велосипед, серце як зображення любові і частина карти як відображення легенд. Так класичний образ міста сповнюється новими змістами.

Фото №2: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №3: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №4: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №5: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №6: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
Фото №7: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio Фото №8: Айдентика для Старобельска - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук