Виробник меблів "Wood Line Interior"

Коротко про клієнта:

Меблева фабрика Wood Line Interior на ринку більше 20 років. Виробляє двері і меблі під замовлення. Орієнтована на креативне співробітництво та врегулювання нестандартних завдань.
З 2015 року компанія проводить оновлення обладнання і планомірно освоює нові матеріали, стилі і підходи.

Завдання:

Розробка логотипу, який буде інтригувати і одночасно транслювати ексклюзивність, професіоналізм і високу якість.
Замовники націлені на нестандартне, елегантне і лаконічне рішення з оригінальним шрифтом.
Фото №1: Производитель мебели Wood Line Interior - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Ми запропонували три варіанти в чорно-біло-сірій гамі, де заголовна W обігрується як обриси гірських вершин, з більшим чи меншим ступенем деталізації. Зображення і назва виконані чіткими графічними лініями.
Фото №2: Производитель мебели Wood Line Interior - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Наступні три варіанти передбачали додавання темно-червоного кольору в зображення і шрифт назви.

W була вирішена принципово інакше: асиметрично у вигляді лаконічних пелюсток або як 3D-візуалізація.
Фото №3: Производитель мебели Wood Line Interior - Разработка логотипа и создание бренда в студии брендинга Gagarin Studio

Рішення:

Варіант, який був схвалений замовником в першому наближенні, - буква одним витонченим штрихом-сплеском, емоційним і суворим одночасно.
Цей плавний і пластичний змах асоціюється і з летить птахом, і з гірською вершиною. А його прагнення вгору акцентується багатозначною точкою.

Рішення:

Ми спробували виконати це зображення в різних кольорах і в поєднанні з різними по стилю шрифтами.
Замовник зупинився на строгому і виразному чорно-білому рішенні з рубленими буквами.
  • Креативний директор: Артем Беседа
  • Дизайнер: Никита Паламарчук
  • Проект-менеджер: Тетяна Сочинська